CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Hari Raya 2015 Fesyen Lihat artikel

Baju Melayu Hipster Oleh Zery Zamry

18-6-2015 02:54 PM| Diterbitkan: CMFreporter| Dilihat: 24521| Komen: 15

Description: Sentuhan baru ini memberi pilihan kepada lelaki untuk tampil lebih hipster sempena raya ini...
oleh Fyruz


Banyak pereka tanah air yang tak lepas peluang mencipta atau memberi sentuhan baru untuk fesyen raya. Kalau dulu baju wanita banyak diberi inovasi kini lelaki juga tak kurang diberikan sentuhan baru.


Sentuhan hipster oleh Zery Zamry untuk rekaan eksklusif Zalora, Zamry menambilkan 4 siri baru untuk baju melayu. antaranya Dark series, Color Series, Printed Series dan Army Series.

Sentuhan baru ini memberi pilihan kepada lelaki untuk tampil lebih hipster sempena raya ini. - CARI Infonet.

















57

Bagus
73

Marah
43

Terkejut
40

Sedih
61

Lawak
60

Bosan

Friends Rank (334 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sikatkutu 17-6-2015 01:00 PM




Quote sikatkutu 17-6-2015 01:02 PM





Quote sikatkutu 17-6-2015 01:02 PM

sumber - http://says.com/
Quote MissMamamia75 17-6-2015 01:27 PM



Yang ni pesen sampin terbelah dua ke?
serupa kain penutup cawat di zaman dulu je..
ish2...
Quote kivio 19-6-2015 04:00 PM
Kesian kene jadi badut hari raya nanti hahahaha
Quote peningsokmo 20-6-2015 02:19 AM
hispter tu natang mende...hamster ambe tau lah
Quote capiloton 20-6-2015 02:31 PM
sama selekeh macam jubah hipster nih..

Quote tightcherry 20-6-2015 08:35 PM
Baju utk gay jah..ketat metat smpi tertonjol angry bird
Quote whadda 24-6-2015 01:22 PM
kelakarnye jubah cam tshirt polo tuh...
Quote iznanaziz 25-6-2015 09:52 AM
wnwa05 replied at 20-6-2015 01:49 AM
apa benda la baju melayu macam ni

kalau kemeja ok la.
Quote JohnPuteh 25-6-2015 02:53 PM
Apa yg melayu mahu lagi
Quote mbaksusi 25-6-2015 02:54 PM
diorang buat konsep slim fit..yg badang katang boleh la..dibuatnya yg badan keding atau gemuk gedempol..sesuai ke
Quote Athrun.Zalaa 26-6-2015 10:01 AM
Cam gampang...
That's all my comment...
Quote 2tigapuluh2 29-6-2015 06:27 AM
Yg boroi macam aku ni mampu tengok je la. Baju melayu ni utk badan persis model je
Quote iznanaziz 29-6-2015 11:56 AM
yup.
oleh itu advice to 2 32, silalah kuruskan badan.
go..go...

Lihat semua komen(15)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

19-7-2024 08:19 PM GMT+8 , Processed in 0.271108 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top