CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Haron Din: Ada perkara besar diselindungkan PM

4-6-2015 11:10 AM| Diterbitkan: CMFreporter1| Dilihat: 7880| Komen: 21

Description: Jelas Datuk Dr. Haron, tindakan keras PM tersebut jelas merujuk kepada TPM dan wujud ketidaksefahaman antara mereka berdua jelas kelihatan

Foto oleh Sinar Harian


"Ada perkara besar berlaku dalam 1Malaysia Development Berhad (1MDB) yang diselindungkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, "

Demikianlah tuduhan Mursyidul Am Pas, Datuk Dr Haron Din ketika berucap pada perasmian Muktamar Dewan Ulama Pas Pusat ke-54 semalam.  
 
Memetik laporan Sinar Harian, tegas Datuk Dr. Haron, jika tidak, mana mungkin Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin secara lantang boleh bersuara agar semua ahli lembaga pengarah syarikat pelaburan itu dipecat serta-merta.
 
Susulan itu, pada 30 Jun lalu, Datuk Seri Najib dengan nada yang tegas meminta mana-mana menteri kabinet yang tidak setuju usaha menyelamatkan 1MDB supaya letak jawatan serta-merta. 

Jelas Datuk Dr. Haron, tindakan keras PM tersebut jelas merujuk kepada TPM dan wujud ketidaksefahaman antara mereka berdua jelas kelihatan. - CARI Infonet













































































































     
31

Bagus
25

Marah
7

Terkejut
4

Sedih
12

Lawak
25

Bosan

Friends Rank (104 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote idadzira 4-6-2015 08:11 AM
siaran ulangan
Quote obelisk 4-6-2015 08:13 AM

oh dah ada thread ke?

Quote idadzira 4-6-2015 08:14 AM

eh bukan......i maksudkan ucapan tu siaran ulangan coz semua org dah tahu.
Quote obelisk 4-6-2015 08:18 AM
idadzira replied at 4-6-2015 08:14 AM
eh bukan......i maksudkan ucapan tu siaran ulangan coz semua org dah tahu.

i see....



Quote mizsrose 4-6-2015 08:26 AM
hurm....najib najib...
Quote zulka 4-6-2015 08:53 AM
siaran ulangan a.k.a astro
Quote kentel 4-6-2015 09:43 AM
tipu la skrg...selamat la ngko...siap sedia diazab nnt..
Quote gaara_X 4-6-2015 09:49 AM
sampai bila nak disimpan bangkai itu.....
Quote Defcon2 4-6-2015 10:08 AM
Mana pegi penyokong tegar 1MDB ie @Anak_Nogori @rashiman @akughi @d'zeck @maideen ? Selalu pendekar-pendekar umno/bn ni lah cuba jadi juara dan jurucakap tak bertauliah umno/bn. Tapi nampaknya semua tak berani bersuara. Awat? Telur semua dah termasuk ke dalam ke? Keh keh keh..

Umno/BN perosak negara!
Quote ajunara 4-6-2015 10:48 AM
macam mana nak sokong pas...pas pun tunduk menyembah...cuba bangkit bersendirian... mesti ramai orang sokong...dulu ramai je penyokong pas...
Quote kasibiman 4-6-2015 11:13 AM
reading between the lines is interesting walopon siaran ulangang. guane tu... mende rehsia yer ehh?
Quote sgbuloh 4-6-2015 11:19 AM
harun din baru tau? slow ler pakcik ni. dah basi citer ni.
Quote arman98 4-6-2015 11:41 AM
ulama PAS pon kena tunjuk yg depa ambil tahu pasal ekonomi & current events. Tak boleh limit themselves to hudud saja. Lagi pon x boleh biarkan PKR & DAP jer jadi hero rakyat. Walaupun kerajaan perpaduan tetap dihati...
Quote Al-Patih 4-6-2015 03:03 PM
"PM menarik balik jawapan bertulis itu dan membetulkan balik dengan mengatakan bukan wang tunai yang dibawa dari Kepulauan Cayman ke Singapura tetapi aset yang dibawa," katanya lagi.

aset nih ...dalam bentuk apoh.....kortas kosong ke...?????
Quote rashiman 4-6-2015 03:29 PM
Ada selindung atau tak ada selindung dalam 1MDB, tunggu aje lapuran siasatan audit foresik oleh PAC.
Semua wakil parti terlibat dalam PAC termasuklah PAS,PKR dan DAP.
Quote ad_hoc79 4-6-2015 03:32 PM
owh... Dato' Haron Din dah jadi Mursyidul Am Pas, menggantikan arwah TGNA ea.
katak bawah tempurung betullah aq nih
Quote dodolgemok 4-6-2015 04:50 PM
rashiman replied at 4-6-2015 03:29 PM
Ada selindung atau tak ada selindung dalam 1MDB, tunggu aje lapuran siasatan audit foresik oleh PAC. ...

Cmne nak tggu laporan kalau bos 1mdubo pon lari bila dijemput oleh pac.cai masih delusional lgi yer.kahkahkah...
Quote giyomi 5-6-2015 11:31 AM
Bukan jer jiban tapi hadi pon sedang berkomplot dgn menyelindungkan sesuatu klu tak takan dia sokong jiban terang2an aritu khennn
Quote mzzenma 5-6-2015 11:34 AM
ad_hoc79 replied at 4-6-2015 03:32 PM
owh... Dato' Haron Din dah jadi Mursyidul Am Pas, menggantikan arwah TGNA ea.
katak bawah tempurung ...

mzz pun baru tau je ni

Lihat semua komen(21)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-2-2023 10:35 AM GMT+8 , Processed in 0.097487 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top