CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Dua Pelacur Thailand Di Denda Rm900

18-2-2015 12:46 PM| Diterbitkan: CMFreporter| Dilihat: 7636| Komen: 7

Description: ARISSARA (depan) dan Naiyana diiring polis selepas hukuman denda dijatuhkan ke mereka. FOTO Muhammad Hatim Ab Manan

ARISSARA (depan) dan Naiyana diiring polis selepas hukuman denda dijatuhkan ke mereka. FOTO Muhammad Hatim Ab Manan

Melaka: Dua pelacur warga Thailand dijatuhi hukuman denda RM900 oleh Mahkamah Majistret di sini, atas pertuduhan melacur awal bulan ini.

Tertuduh Arissara Waiyabut, 26, dan Naiyana Jaithiang, 25, membuat pengakuan itu di hadapan Majistret Norina Maludin selepas mengangguk faham pertuduhan yang dibacakan jurubahasa dalam bahasa Thailand.

Berdasarkan pertuduhan, kedua-dua tertuduh didakwa mencari langganan bagi maksud persundalan di hotel dalam daerah Melaka Tengah, di sini, masing-masing pada 12.50 tengah malam dan 12.15 tengah malam 3 Februari lalu.

Justeru, mereka didakwa mengikut Seksyen 372B Kanun Keseksaan yang membawa kepada hukuman penjara sehingga setahun atau denda atau kedua-duanya sekali.

Kedua-dua tertuduh yang tidak diwakili peguam merayu supaya dijatuhi hukuman ringan kerana mahu pulang ke negara asal untuk menjaga ibu bapa masing-masing.

Pegawai Pendakwa, Asisten Superintendan Muhamad Juhari Haron bagaimanapun memohon hukuman setimpal mengikut budi bicara mahkamah.

Selepas mendengar hujah kedua-dua pihak, Norina kemudian memutuskan kedua-dua tertuduh didenda RM900, namun jika gagal menjelaskan bayaran itu boleh dipenjara selama sebulan.


- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/31549#....Hp59TO5p.dpuf

5

Bagus
14

Marah
18

Terkejut
5

Sedih
9

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (68 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote m0g 17-2-2015 11:20 PM
RM900 seminggu punya income lepas fukinya dirobek2...
Quote cmf_blingblings 17-2-2015 11:40 PM
dua yg kena denda yg masuknya berpuluh ribu, yg dah  selamat jd bini org pun ada.
Quote sahamboi 17-2-2015 11:56 PM
Tak pernah dengar bapak dgn mak ayam kena tangkap. Selalu dengar anak2 ayam je yg kena.
Quote EJALTI 17-2-2015 11:58 PM
RM900 jerk.....

Senang jerk dorang tuh nak bayar....
Bagi service 3-4 hari, dah boleh bayar...
Quote CrowneGlory 18-2-2015 01:15 AM
Mcm pondan je yg blkg tu
Quote kambeng_masam 18-2-2015 04:56 AM
aik? pelacurnya aja ke yg kena tangkap dan dituduh? bagaimana pula dengan bapak ayam dan pelanggannya?
Quote izzat1987 14-10-2017 07:05 AM
Oh dunia! Yg curi pamper dipenjara bertahun2 tapi yg melacur sebarkan hiv aiflis hanya didenda rm900

Lihat semua komen(7)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-7-2024 11:42 AM GMT+8 , Processed in 0.393882 second(s), 36 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top