CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Hot Topic Lihat artikel

Budak Tadika Cuba Perkosa Rakan Dalam Tandas Medan Selera!

5-1-2015 04:31 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 16626| Komen: 81

Description: Kuala Lumpur: Seorang kanak-kanak lelaki berusia enam tahun cuba memperk#sa rakan sebaya di dalam tandas selepas meniru aksi hubungan kelamin dilakukan ibu bapanya.
Budak Tadika Cuba Perkosa  Rakan Dalam Tandas Medan Selera!

Kejadian itu terbongkar selepas ibu saudara mangsa yang mengetahui kejadian itu menceritakan perbuatan jenayah itu kepada bapa kanak-kanak perempuan berkenaan, semalam.


Kuala Lumpur: Seorang kanak-kanak lelaki berusia enam tahun cuba memperk#sa rakan sebaya di dalam tandas selepas meniru aksi hubungan kelamin dilakukan ibu bapanya.

Dalam kejadian 22 Disember lalu, kanak-kanak lelaki itu dikatakan menarik mangsa ke dalam tandas di medan selera Taman Keramat, di sini.

Sumber polis berkata, bapa mangsa bertanyakan perkara itu kepada anaknya bagi mendapatkan kepastian.

“Mangsa memberitahu rakannya cuba memasukkan kem#luan ke dalam alat sulitnya.

“Kejadian itu berlaku tiga kali di tempat sama sebelum ini, namun mangsa tidak menceritakan perkara itu kepada bapanya,” katanya.


Di usia yang masih mentah sekolah tadika,suspek kanak-kanak lelaki ini memaksa rakannya membuka baju sebelum cuba melakukan persetubuhan.Bukan sekali,tapi dah beberapa kali berlaku.

4

Bagus
11

Marah
7

Terkejut
11

Sedih
17

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (56 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Modngengade 5-1-2015 12:54 PM
adoiiii....besor cabai burung jer kalau yer pun....mungkin x berlaku penetrasi...
Quote aikee04 5-1-2015 12:55 PM
....salah siapa?
Quote snipersnake 5-1-2015 12:56 PM
adui kesiannya anak2 tuh.

susah nak kena reprogram balik nih
Quote Lolalala 5-1-2015 12:57 PM
Pura-pura tido nak tengok mak bapak bersenggama ye dik.
Quote epysha 5-1-2015 01:02 PM
Lolalala replied at 5-1-2015 12:57 PM
Pura-pura tido nak tengok mak bapak bersenggama ye dik.

mak pak tgh yoga bagai..
Quote selipar_hijau 5-1-2015 01:04 PM
dah sunat ke belom tu?
Quote DayangKirana 5-1-2015 01:06 PM
6 tahun....aduhh... kesian nye..
Quote MamaMima711 5-1-2015 01:07 PM
mak bapak kdg2 bodoh gak.anak umur 6,7 thn pun masih tido sebilik..bila nk main bg alasan "anak dh tido,x nmpknya"..:
Quote mak_wa95 5-1-2015 01:07 PM
sahih ke berita ni..

tapi memang boleh percaya...
Quote Daisy_Putih 5-1-2015 01:11 PM
Alahai macam2 dunia sekarang..
Quote spiderman80 5-1-2015 01:13 PM
Masa Spidey berumur 6 tahun ingatkan bebird cuma untuk membuang air kecil. Spidey berumur 28 tahun baru tahu bebird ada kegunaan lain, iaitu mengeseks.
Quote fcl29 5-1-2015 01:15 PM
kalo curik2 tgk sekali pon... nmpk ke apa yg bapak dia buat??
Quote flying_cow 5-1-2015 01:16 PM
Umur 6 tahun punai dah boleh mencanak naik ke uols? Kencing pun bercabang lagi.
Quote Daisy_Putih 5-1-2015 01:17 PM
MamaMima711 replied at 5-1-2015 01:07 PM
mak bapak kdg2 bodoh gak.anak umur 6,7 thn pun masih tido sebilik..bila nk main bg alasan "anak dh t ...

Betul.. Dah memang kena tidur bilik sendiri. Asingkan lelaki n perempuan bilik lelain.. Budak apa dia tahu. Nampak dan nak cuba.
Quote Suchi 5-1-2015 01:17 PM
kes tidur sebilik ngn mak pak  lah ni

bilik mak pak ni bilik kelamin org panggil
bilik yg amat dilarang keras org kuar masuk baik ank2 mahupun ank2 tetamu yg dtg kerumah.

segala rahsia ade dlm tu..
Quote prizadane 5-1-2015 01:19 PM
metro ke ni?haha..
tapi kalau betul news ni, kesiannya both budak ni.
Quote Syd 5-1-2015 01:26 PM
spiderman80 replied at 5-1-2015 01:13 PM
Masa Spidey berumur 6 tahun ingatkan bebird cuma untuk membuang air kecil. Spidey berumur 28 tahun b ...

rasa rugi tak lambat tauu?


Quote spiderman80 5-1-2015 01:27 PM
Syd replied at 5-1-2015 01:26 PM
rasa rugi tak lambat tauu?

Banyak rugi bro....
Quote Syd 5-1-2015 01:29 PM

bercukurlah spidi...

kalau tak ramai budak yang butang baju asik tercabut jahhh

kalau tak ramai budak yang awal jadik mak


bayangkan lelabah, sekali kuar zuriat neh berapa banyakkk?

Lihat semua komen(81)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 07:46 PM GMT+8 , Processed in 0.105875 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top