CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Ambil kesempatan semasa banjir?

29-12-2014 09:58 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 9967| Komen: 37

Description: Kejadian ketika anggota MPV sedang melakukan rondaan telah menerima maklumat daripada DCC IPD Kuantan mengenai kereta mencurigakan di tempat gelap di lokasi kejadian. Ketika anggota peronda MPV sampai ...
Ambil kesempatan semasa banjir



Polis berjaya menangkap dua suspek pecah rumah kira-kira pukul 4.45 pagi tadi di Lorong Tok Sira, Kuantan. 

Kejadian ketika anggota MPV sedang melakukan rondaan telah menerima maklumat daripada DCC IPD Kuantan mengenai kereta mencurigakan di tempat gelap di lokasi kejadian. Ketika anggota peronda MPV sampai di tempat kejadian, suspek telah menyalakan lampu kereta lalu melarikan diri dan cuba merempuh kereta polis. 


Suspek dikejar dengan bantuan anggota MPV lain dan anggota JSJ IPK Pahang sehingga akhirnya berjaya diberkas. Dengan tertangkapnya kedua-dua suspek lelaki tempatan itu, polis berjaya merampas kereta yang digunakan dan barang yang disyaki dicuri iaitu sebuah TV dan peralatan pecah rumah. 


Siasatan awal polis mendapati suspek mempunyai rekod jenayah lampau membabitkan kes pecah rumah dan curi motosikal

7

Bagus
10

Marah
10

Terkejut
8

Sedih
7

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (48 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote skymania 26-12-2014 11:03 PM
lempang mamposs orng gini..depa tak plak mamposs lemas masa mencurik...
Quote batmana 26-12-2014 11:08 PM
waahh

polis pn mule nk blaja berselfie dgn 'hasil' tangkapan..
Quote redz85 26-12-2014 11:12 PM
tv tu mungkin dia nak buat tengok berita pasal banjir.. sangka baik
Quote lazaruz6024 26-12-2014 11:15 PM
Apasal nk blurkan pulak gbr dorg.bawah umur ke?
Quote mikasa 26-12-2014 11:19 PM
Ikat kat pokok tgah hujan. Bjarkan semalam..baru tau
Quote Changa 26-12-2014 11:20 PM
tembak sampai mati jah sis bangsat2 sampah sebegini
Quote nebulagazer 27-12-2014 06:49 AM
Buang je kat sungai
Kasi lemas
Quote nurul_akmar 27-12-2014 07:18 AM
xde hati perut betul
Quote Modngengade 27-12-2014 08:16 AM
Time musibah buat hal
Quote mbhcsf 27-12-2014 08:22 AM
warganegara? lagi mudah dapat pahala tolong orang ....jadi petugas ....tapi nak pilih juga buat kejahatan ...
Quote shuk_one 27-12-2014 08:54 AM
Campak je dalam air banjir tuh.. Jahat
Quote damian_lee 27-12-2014 08:58 AM
jadikan umpan buaya time banjir2 ni
Quote boyagombak 27-12-2014 09:34 AM
Dalam setiap kesusahan & bencana pasti ada manusia yg ambik kesempatan
Quote putehkundor 27-12-2014 10:21 AM
Kalau mampos ditelan banjir kan elok..
Quote Munnalicious 27-12-2014 10:46 AM
Rendamkan diorg dalam banjir yg sampai tgkt 3 kt skolah tu biar dia tahu tinggi rendah air bah.
Quote ajunara 27-12-2014 10:57 AM
ye la lau diorang angkat2 barang pn bukan orang  tau...dirang ingat pindah barang coz banjir....
Quote prettyuglybabe 27-12-2014 11:00 AM
patutnya orang-orang macam ni yang selayaknya mampus dihanyutkan banjir
Quote ribena84 27-12-2014 11:01 AM
ade jekkkk spesis2 mangkuk hayun ni...

Quote sapp73 27-12-2014 11:36 AM
Langsung takde hati perut...padanlah muka kena tangkap

Lihat semua komen(37)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 12:45 PM GMT+8 , Processed in 0.146600 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top