CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Pemuda Tikam Pondan Dan Wanita

20-10-2014 10:23 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 8204| Komen: 34

Description: Gomes Da Rocha Yang Bekerja Sebagai Pengawal Keselamatan Di Bandar Berkenaan, Ditangkap Polis Pada Selasa Lalu Selepas Didapati Mencuri Nombor Plat Motosikal Di Sebuah Pasar Raya.
Pemuda Tikam Pondan Dan Wanita

RIO DE JANEIRO - BRAZIL. Seorang pemuda di Brazil mengaku membunuh sekurang-kurangnya 39 orang di negeri Goiania.

Pihak polis berkata, Thiago Henrique Gomes da Rocha, 26, turut membunuh 16 wanita termasuk pondan dan gelandangan.

Mangsa paling muda pula direkodkan berusia 14 tahun lapor The Independent.

Gomes da Rocha yang bekerja sebagai pengawal keselamatan di bandar berkenaan, ditangkap polis pada Selasa lalu selepas didapati mencuri nombor plat motosikal di sebuah pasar raya.

Modus operandinya adalah dengan menunggang motosikal dan kemudian menembak mangsa di jalan raya.

Penangkapan tersebut mengakhiri kebimbangan penduduk selepas kes pembunuhan bersiri berkenaan dilaporkan berlaku di bandar tersebut.

Sebelum ini penduduk mengadakan protes di hadapan balai polis meminta polis menangkap pembunuh terbabit.



10

Bagus
7

Marah
6

Terkejut
5

Sedih
12

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (42 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote zorrro_03 18-10-2014 07:56 AM
Motif apakah agaknya.
Quote jazaa 18-10-2014 07:58 AM
ha....yg ni memang persis model....



Quote jijigren 18-10-2014 08:08 AM
Persis model pun tapi perangai macam syaitan sis
Quote finesse 18-10-2014 08:14 AM
Persis model tapi jahat cam lahanat.. Orang tak pandang la muka kalau perangai mcm tutt.. Selayaknya dihukum mati
Quote amiraira 18-10-2014 08:55 AM
Jadi model gak tu kan........
Quote rosasa 18-10-2014 09:00 AM
lebih tertarik dengan yang pakai topeng tu



fb please
Quote mattzzx 18-10-2014 09:03 AM
rosasa posted on 18-10-2014 09:00 AM
lebih tertarik dengan yang pakai topeng tu

Yang ambik gambar guna henpon tak tertarik ke?
Quote rosasa 18-10-2014 09:06 AM
mattzzx posted on 18-10-2014 09:03 AM
Yang ambik gambar guna henpon tak tertarik ke?

maju ke depan sangat gigi heols
Quote mattzzx 18-10-2014 09:09 AM
rosasa posted on 18-10-2014 09:06 AM
maju ke depan sangat gigi heols

Tahap legend Mr Os tuu..
Quote bellaa 18-10-2014 09:09 AM
brazillian memang nsem tapi penjenayah sangat
Quote nourahfey 18-10-2014 10:52 AM
bellaa posted on 18-10-2014 09:09 AM
brazillian memang nsem tapi penjenayah sangat

mmg hensem,,ada muka pertengahan,diantara melayu da kokosen,,hihi
Quote nourahfey 18-10-2014 10:54 AM
Pagi ni tt tak buat iols hangin dengan tajuk okey,,
Quote JDT 18-10-2014 10:56 AM
Ni baru persis model...
Quote khairina07 18-10-2014 11:08 AM
Muka ensem...tp perangai harem!!!...npe g bunuh pondan dgn pompuan???pe motip ko???....aku rasa msti die mati pucuk...bila tgk pompuan mcm ancaman haha
Quote bellaa 18-10-2014 11:16 AM
@Modngengade    sis rase kenape jejake nsem ini bertindak menikam pondan2 & wanita. muka dah persis model

Quote atekome 18-10-2014 11:19 AM
bellaa posted on 18-10-2014 11:16 AM
@Modngengade    sis rase kenape jejake nsem ini bertindak menikam pondan2 & wanita. muka dah persis  ...

Sbb die cik gayah kut..cik gayah ske jantan jer..
Quote clarizsa 18-10-2014 11:20 AM
pembunuh bersiri...........

x ensem pun..........
Quote soursop_juice99 18-10-2014 11:27 AM
Tiba2 teringat movie tajuk P2. Security guard yang saiko
Quote Modngengade 18-10-2014 11:43 AM
bellaa posted on 18-10-2014 11:16 AM
@Modngengade    sis rase kenape jejake nsem ini bertindak menikam pondan2 & wanita. muka dah persis  ...

Akak speku beliyau seekor gayah yg membenci kaum cikki dan fonen...mungkin kekasih gayah beliyau telah dicuri oleh kaum2 laknatullah ini

Lihat semua komen(34)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-5-2024 01:18 PM GMT+8 , Processed in 0.063134 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top