CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Ditahan Polis Kerana Naiki Komuter Dalam Keadaan Bogel

24-7-2014 05:06 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 11335| Komen: 60

Description: Beberapa Netizen Kemudiannya Merakam Gambar Lelaki Itu Dan Memuatnaiknya Di Laman Sosial, Sekaligus Mencetuskan Persoalan Seperti:
Ditahan Polis Kerana Naiki Komuter Dalam Keadaan Bogel



DI Shanghai, China, seorang lelaki pertengahan usia sempat melalui empat stesen komuter dalam keadaan bogel sebelum ditahan pihak polis.

Menurut saksi, lelaki itu pada mulanya berpakaian lengkap sebelum menanggalkannya satu persatu.

Tindakan itu menyebabkan dia berjaya ‘menguasai’ satu barisan tempat duduk dalam komuter yang agak sesak itu kerana tiada siapa berani menghampirinya.

Beberapa netizen kemudiannya merakam gambar lelaki itu dan memuatnaiknya di laman sosial, sekaligus mencetuskan persoalan seperti:

“Adakah Shanghai terlalu panas?”

“Mungkinkah dia kehilangan segala-galanya dalam pertaruhan Piala Dunia?”

Lelaki itu akhirnya ditahan oleh pihak berkuasa di stesen Century Avenue selepas berlakunya pergelutan antara mereka.


14

Bagus
13

Marah
5

Terkejut
7

Sedih
12

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (58 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote iwan007 24-7-2014 11:02 AM
hayyyoo nasib baik la x naik lrt kat kl nih
Quote zacrin 24-7-2014 11:03 AM
mental kot ni
Quote fatehana 24-7-2014 11:04 AM
kat shanghai rupanya
igt kot kat mesia td
Quote edmundo 24-7-2014 11:05 AM
Bogel tkpe lg, jgn tetiba dia kluar kapak tetak sorg2 kt dlm tu sudah.
Quote matamata 24-7-2014 11:05 AM
Bagus gak taktik ni....boleh terai kat sini....tp kena standby pakaianlah....
Quote ais_kosong 24-7-2014 11:18 AM
rosak pandangan tui
Quote Mataris 24-7-2014 11:20 AM
Petua berbogel untuk mendapat tempat duduk di dalam bas/keretapi yang padat semasa pulang berhari raya...  
Quote d'zeck 24-7-2014 11:21 AM
macam muka bapak acong je
Quote gaara_X 24-7-2014 11:24 AM
train nak fulll terpaksa bogel...hihkhihkhikk
Quote chinta89 24-7-2014 11:30 AM
ingat key-ell tadi..
Quote emmaisa 24-7-2014 11:31 AM
Mataris posted on 24-7-2014 11:20 AM
Petua berbogel untuk mendapat tempat duduk di dalam bas/keretapi yang padat semasa pulang berhari ra ...

tgk2 satu bas pun guna petua yg sama...drebar terus tak tenang...
Quote boyagombak 24-7-2014 11:32 AM
d'zeck posted on 24-7-2014 11:21 AM
macam muka bapak acong je

ataupung apak hugiehugie @ spiderman80 pung boley jadi

Quote famri7 24-7-2014 11:34 AM
Ummah cina xmalu ka tunjuk cenonet 2 inches serata alam..
Quote boyagombak 24-7-2014 11:35 AM
emmaisa posted on 24-7-2014 11:31 AM
tgk2 satu bas pun guna petua yg sama...drebar terus tak tenang...

penumpang lelaki sila turun,penumpang pompuan sampai atas bumbung pung no hal

Quote d'zeck 24-7-2014 11:36 AM
boyagombak posted on 24-7-2014 11:32 AM
ataupung apak hugiehugie @ spiderman80 pung boley jadi

ataupun apak demax @ husband ahso freebird pun mungkin juga



Quote uori 24-7-2014 11:36 AM
Mataris posted on 24-7-2014 11:20 AM
Petua berbogel untuk mendapat tempat duduk di dalam bas/keretapi yang padat semasa pulang berhari ra ...

ko cubalah dulu
jejangan, ko beraya kat jel
Quote goss79 24-7-2014 11:38 AM
tgk gambar bergelut nak tangkap tu, mcm terbayang je terkena tang2 part sensitip... isk geli  plak hahahaha
Quote Cik_Andak 24-7-2014 11:49 AM
Ingatkan kat KL....
Quote kucing_gebu 24-7-2014 11:53 AM
Mataris posted on 24-7-2014 11:20 AM
Petua berbogel untuk mendapat tempat duduk di dalam bas/keretapi yang padat semasa pulang berhari ra ...

boleh Berjaya mendapat tempat duduk dgn mudah...tapi mungkin xsampai ke destinasi yg dituju...hehehehe....mungkin makan lemang di dalam lokap atau hospital sakit jiwa.....hikhikhik

Lihat semua komen(60)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 11:30 AM GMT+8 , Processed in 0.106672 second(s), 63 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top