CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 7231|Reply: 37

Berhabisan RM230,000 Untuk Kelihatan Sama Dengan Anak!

[Copy link]
Post time 23-3-2016 04:54 PM | Show all posts |Read mode
Oleh Adib Za

Seorang ibu sanggup menghabiskan kira-kira £40,000 bersamaan RM230,000 melakukan pembedahan plastik, semata-mata ingin kelihatan cantik dan serupa dengan anak gadisnya.


Sejak tahun 2001 lagi, Janet Horrocks, 57 dari Burnley telah melakukan pembedahan termasuklah payudara, mata dan hidung bagi kelihatan sama seperti anaknya Jane Cunliff, 35.


Dia juga berjaya menurunkan berat badan dan mengecilkan saiz badannya daripada 14 kepada 8, sama seperti Jane.





Janet (kanan) dan anaknya Jane (kiri).





Bukan itu sahaja, dia juga melakukan tatu pada kening, memakai extension rambut dan mewarnakan rambut persis anaknya itu. Hebat, bukan?


Dia yang telah bercerai dengan suami pada 2002 berkata, "Saya mahu kelihatan seperti Jane kerana dia sangat cantik, saya yang 'cipta' dia dan sangat menginginkan rupa sepertinya."


Manakala, anak Jane berkata sentiasa berasa takut dengan perubahan ibunya. "Bayangkan ibu akan kelihatan lebih muda, ya ia menyedihkan seharusnya anak tak patut nampak lebih tua daripada ibunya.."







Hubungan mereka pernah renggang namun kini Jane mula belajar menerima dan ternyata hubungan dia dan ibunya semakin rapat semula. Apa pun, Jane berbeza daripada ibunya dan berkata biarlah dia menjadi tua secara semula jadi. - CARI Infonet












(Sumber foto: Metro UK)
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-3-2016 04:56 PM | Show all posts
laki anak dia tu nanti tak confuse ke?
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2016 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Amende la jenisjenis ibu camni. Rasa penah baca kes lain serupa camni, ke org yg sama?
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2016 05:21 PM | Show all posts
tang mana tah cantek pun aku tak tau ..
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2016 05:22 PM | Show all posts
adoilah...mental si emak..
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2016 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Maknya lebih cantik....
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 23-3-2016 05:56 PM | Show all posts
Kurang menarik hasilnya walaupun dah banyak berbelanja
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2016 06:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg mana mak mana anak ni? Aku pulak confused
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-3-2016 06:28 PM | Show all posts
Hulkmalaya replied at 23-3-2016 06:19 PM
Yg mana mak mana anak ni? Aku pulak confused

aku pun confuse
serius
aku takleh cam
which is which?
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2016 06:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahhaha khen? Dua dua macam mak je bazir betul duit baik bg aku hahah
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2016 09:11 PM | Show all posts
Kenapa aku tengok mak dia lagi muda je.....hahahha....
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2016 02:49 AM From the mobile phone | Show all posts
My first time - Ibu Mertuaku .
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2016 08:57 AM | Show all posts
kenapa aku rasa  mak dia lebih cantek sebenarnya?
ke, tu anak dia?
tapi..  

ehh?
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2016 09:19 AM | Show all posts
Mak pon dh cantik kot... just tua jer..
Kata anaknye lawa tapi... hurmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2016 11:00 AM | Show all posts
cantik???? confirmed mak mata kero....
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2016 11:13 AM | Show all posts
ow dengar cerita ni kat radio bernama ms otw g keja tadi..first time dengar bunyi mcm mak dia mcm jeleous je kat anak dia..nak bersaing dgn anak sndiri ke cane ni..sian anak dia
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-3-2016 11:25 AM | Show all posts
mana satu mak? mana satu anak???
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2016 12:00 PM | Show all posts
anak dia rambut agak lurus skit rasanya...si mak rambut ketak2 skit...aku tgk tangan kedut skit mesti mak dia..
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2016 02:16 PM | Show all posts
ok ...mokcik ni dh kena tipu... buang duit byk tu utk hasil yg hampeh... napa mokcik x gi operate kat korea je..
Reply

Use magic Report

Post time 24-3-2016 02:49 PM | Show all posts
walapom mak gegeh nk cantik mcm anak tetap nampak anak dia lawa. yelah dh anak dia muda semulajadi dia lak muda yg dbuat pembedahan.. n muke dia tetap lain, x sama pun ngn anak.. sia2 habis duit.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

28-2-2024 01:55 PM GMT+8 , Processed in 0.072245 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list