CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 4618|Reply: 9

Harap Fasha Kuat Dan Tabah - Rita Rudaini

[Copy link]
Post time 22-1-2016 11:41 AM | Show all posts |Read mode
Oleh : Dean BZ




Pelakon Fasha Sandha, sah bercerai talak satu dengan Rizal Ashram Ramli atau Jejai, 39, di Mahkamah Tinggi Syariah pada 20 Januari 2016. Berita penceraian ini mengejutkan ramai peminatnya juga turut mendapat simpati dari rakan artis.


Memetik dari laporan hmetro, pelakon jelita, Rita Rudaini, 40, yang juga merupakan ibu tunggal anak dua turut bersimpati dengan nasib yang menimpa Fasha Sandha kerana katanya dia juga mengalami nasib serupa.




"Apabila mendapat tahu khabar itu semalam, saya turut bersedih. Saya pernah melalui situasi sama apatah lagi memiliki dua anak kecil ketika bercerai.


"Membesarkan anak yang masih kecil seorang diri sangat mencabar. Jadi saya berharap Fasha kuat," katanya.


Menurut Rita, dia turut mengikuti perkembangan berkenaan gosip rumah tangga Fasha sejak tahun lalu.


"Ketika mendengar gosip itu, saya mengharapkan tidak berlaku perceraian sebaliknya mahu dia pertahankan perkahwinan mereka dalam apa cara sekalipun.


"Kalau bukan untuk diri sendiri, fikirkan demi anak. Saya tidak mahu dia melalui pengalaman seperti saya. Namun, dalam perkara ini semuanya Allah SWT sudah tentukan,”€ katanya.


Sebagai rakan artis, Rita mahu Fasha tabah dan cekal meneruskan kehidupan sebagai ibu tunggal.


"Saya berdoa semoga dia tabah. Kalau boleh jangan fikir masalah lain, sebaliknya mula berfikir masa depan anak-anak," katanya.



Terdahulu, Fasha dan Rizal berkahwin pada 27 April 2012 serta dikurniakan dua cahaya mata, Putra Rayfal, 2, serta Putri Raysha Jemyma, 1. Jejai sebelum itu pernah berkahwin dengan pelakon jelita, Nora Danish pada 20 Jun 2006 sebelum bercerai pada 10 Julai 2008 selepas dianugerahkan anak lelaki, Putra Rayqal, 7. - CARI Infonet.




Sumber - hmetro
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-1-2016 02:36 PM | Show all posts
bertabahlah..nak buat cane..sudah ketentuaan jodoh x panjang
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2016 06:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga kuat Fasha ! Rita juga
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2016 09:13 AM | Show all posts
Kes Rita & Fasha memang sama TAPI TAK SERUPA.................kihkihkih.
Rita molot longkang, Fasha tak...............
Rita tak kisah mak mentua TAK SAYANG, tapi Fasha kisah.
Patuh ikut cakap laki - Susah payah amik hati mak mentua,
tapi tetap tak disukai juga. Tetap gunakan ex-menantu miangmar
untuk sakitkan hati Fasha.
Kalau kena kat Rita, tentu terok keluarga prominent tu dihamput.
Fasha cuma b ack off jah.
Selamat tinggal kekasihkuuuu................
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2016 09:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Sedih sangat tengok muka anak2 yg x mengerti
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2016 05:34 PM | Show all posts
Nampak kat IG fasha kawan rita yg nama iedairis tu pn ada kasik kata2 semangat kat fasha. Sama mcm bekas kawan rita yg tagteam dgn zarema nama ejagilmore82 tu pn ada motivate fasha gak


Apa2 pn semoga fasha kuat. Meols pcaya n yakin 100% sheols mampu tangani semua ni sbb sheols ada kekuatan dr anak2 sheols rayfal n jemyma
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2016 08:31 AM | Show all posts
be strong fasha..fans akan sentiasan suppport u..
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2016 05:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak boleh bayangkan rita punya komen kalau adik ipar bagi statement macam tu dalam IG. Mau dia bogelkan segala hal family jejai tu. Anyway tak boleh dinafikan la rita tu seorang ibu yg baik
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-1-2016 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana pi thread yg buka kat bod gossip tu dah hilang ke?? Masuk bod sendu ni pun cari tak jumpa. Thread yg dibuka hari fasha cerai tu.
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2016 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Sibukla Rita ni.... !! Simpanla sikit prangai busy body tu.. hang tu meniaga... kang ramai yg boikot minyak wangi hang tu kang!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-12-2022 05:52 AM GMT+8 , Processed in 0.082641 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list