CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 23969|Reply: 164

'Oghang buta saja yang tak boleh bezakan seluaq dengan peha'- Cheq Ta

[Copy link]
Post time 2-6-2015 02:28 PM | Show all posts |Read mode

Rozita Che Wan Komen Isu Gambaq Berseluaq Pendek



baghu-baghu ni, Rozita Che Wan telah dikecam hebat oleh pengikut beliau di Instagram apabila beliau memuat naik gambaq seakan memakai seluaq pendek masa holiday di London bersama keluarganya. Rata-rata pengikutnya menyifatkan Che Ta tak menjaga senstiviti sebagai soghang pompuan yang dah berhijab dan memakai sesuatu pakaian yang boleh menimboikan fitnah.

Walaubagaimanapun, Che Ta dalam satu kenyataan kepada berita Harian bagitau isu hat sama dok habaq tadi sama sekali tak menjejaihkan mood holiday beliau. Buat Che Ta, depa yang menghina beliau dan memberikan balaih tak berapa nak elok adalah soghang yang tak berpikiaq dengan panjang dan menuduh beliau berseluaq pendek pasai sebagai soghang pompuan berhijab beliau tak akan membuat perkara sebegitu.

oghang buta saja yang tak boleh bezakan seluaq dengan peha. Kalau oghang yang berakai tengok gambaq ni depa takkan komen yang cheq tak pakai seluaq atau memakai seluaq pendek pasai secara jelaih cheq berhijab. cheq bukannya gila untuk buat macam tu. cheq tau bataih berhijab. Hanya oghang yang selului pikiaq tak berapa nak elok saja akan pantaih membuat kesimpulan yang tak berapa nak elok semata-mata.

Yang kutuk tu hanya soghang dua dan selebihnya banyak memberi komen mempertahankan cheq. Jadi biaqlah apa oghang nak cakap, cheq cool saja. kalau sekali tengok gambaq hat sama dok habaq tadi tak dapat dinafikan ia tampak seakan Rozita Che Wan memakai seluaq ataupun skirt pendek. Sebenaqnya untuk elak supaya tak dibantai maka jagalah penampilan kita.


Kadang-kadang kita barangkali nak berfesyen tapi pastikan ia kena pada tempat.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-6-2015 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
pape jela che ta oi. malas nak komen. :zz
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 02:39 PM | Show all posts
kiki suaq ke peha tuh
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 02:40 PM | Show all posts
so annoying bace tajuk thread....2-3 tajuk thread bunyi gini.... by the way che ta...gune la kaler lain...tongong sgt!!
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 02:41 PM | Show all posts
dh ang pn dok pkai ketat metat xdak beza pn pkai seluaq ka x..betui dakk??
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 02:42 PM | Show all posts
fuhhhh, teringin gak nak dressing macam ceq ta tapi peha den lebor
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 2-6-2015 02:43 PM | Show all posts
ok saya buta. saya nmpk mcm x pakai seluar
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Awat depa tulih utagha... che ta pun.. pkai hijab tp tetap ketat metat.. pstu pi galak dok pkai seluaq warna nude buatpa.. bongok..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-6-2015 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Tp style dressing dia lawa la... minus the hijab..
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 02:52 PM | Show all posts
whatever la che ta
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 02:55 PM | Show all posts
erk...dah pakai jumper, pastu nak pakai sluar ktat metat cam legging lagi, pastu warna kulit plak...ape kes???? mmg mintak hencap pon kan???? tudung tuh fesyen semata2..
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 02:57 PM | Show all posts
amboihh..tergeliat lidah..
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 03:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Body letop cikta.. I loike
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 03:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau pakai skirt labuh mesti jd trending kn che ta.... Ramai org beli skirt labuh che ta.... Blh buat bisnes kn
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 03:01 PM | Show all posts
Nak abaq dia ke london ka sebenaqnya ni  ?
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 03:02 PM | Show all posts
retis2 ni memang pakat bimbo segala....
bila nak berdress up, tak pikir panjang..
bila kena kritik, kena tegur...
masing2 melenting merempan meroyan..kata orang buta, dengki bagai..




Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-6-2015 03:08 PM | Show all posts
ckp je la ape pon dia tetap pertahankn diri wpon benda tu salah...
retis kan bimbo
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 03:08 PM | Show all posts
Ulaq melengkaq atas pagaq
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 03:11 PM | Show all posts
baca berita skang ikut loghat noo, terbyg aku muka che ta time baca

suar pun dah hang pakai kaler tu harus la org saspen.
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2015 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku suke jawapan che ta pasal kes anak die dah pakai pengurus..mmg sempoi jawapan die..sambil die gelak2 jawab... tapi yg aku tak menahan tgk che ta ni..suke nau bergambar terjuluq peha ke depan..ape kejadahnye kaki sebelah jongkit..nak tunjuk peha nan sebatang?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-5-2024 04:50 AM GMT+8 , Processed in 0.069995 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list