CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 4898|Reply: 17

Pelik ! Seni Memuntahkan Ribuan Buku Yang Sangat Pelik.

[Copy link]
Post time 13-1-2015 02:12 PM | Show all posts |Read mode
Edited by boyagombak at 13-1-2015 02:30 PM







Pelik ! Seni Memuntahkan Ribuan Buku Yang Sangat Pelik.


Buku adalah salah satu gedung ilmu  dunia. Banyak orang yang hobi membaca dan mengumpulkan buku-buku, walaupun buku bekas sekalipun.


Kalau pada umumnya orang-orang mengumpulkan buku untuk dibaca, kali ini Alicia Martin mengumpulkan banyak buku untuk 'dibuang'.la nape dibuang?

Ya, sebenarnya ini merupakan sebuah karya seni Alicia Martin yang menakjubkan. Ia membuat memuntah buku rekaan dari kumpulan buku-buku. Bahkan ia tidak hanya sekali membuatnya. Wanita ini membuat banyak lemparan dari buku seperti yang anda lihat berikut ini.

Mungkin buat para ulat buku, akan sangat sayang melihat banyak buku yang terbuang. Namun buku-buku ini semua sudah tak terpakai lagi . Untuk memberikan kesan yang lebih meyakinkan, Alicia 'memuntahkan' buku-buku itu dari tingkap.

Jadi ia membuat tingkap sebagai lubang kemunculan buku-buku itu, sehingga mereka kelihatan terjun dari ketinggian. Meski kelihatan sangat banggang, namun sebenarnya buku itu hanya digam pada permukaan rangka  tersebut.

Wah, bagus sangat la tu? Seorang Alicia Martin saja boleh membuat karya menakjubkan seperti ini. Anda pasti juga boleh menghasilkan karya yang unik lain. Ada yang berminat mengunjungi muntahan  buku  Alicia, Ladies?















Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-1-2015 02:57 PM | Show all posts
hahahaha jgn muntahkan buku, buku tu ilmu tau
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2015 03:10 PM | Show all posts
Pasni mesti ada yg tiru lagi,,tapi wat muntah lain plk
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2015 03:13 PM | Show all posts
unik..tapi sayangnye buku2 tu, kalau boleh didermekan?!!
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2015 03:19 PM | Show all posts
recycle kan lagi bagus
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2015 03:34 PM | Show all posts
motip wat cmni?
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2015 04:02 PM | Show all posts
menarik...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 13-1-2015 04:33 PM | Show all posts
nourahfey replied at 13-1-2015 03:10 PM
Pasni mesti ada yg tiru lagi,,tapi wat muntah lain plk

muntah ijo



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-1-2015 04:42 PM | Show all posts
hurm... tk cantek pn...
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2015 04:45 PM | Show all posts

hahaha,wat lawak  lak boya ni
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2015 05:22 PM | Show all posts
Lepas habis tempoh pamiran boleh je jual kat recycle centre
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2015 12:13 PM | Show all posts
ni mungkin buku yg dah koyak or tak bole bace lagi ke ....kes buku terbuang....hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2015 02:04 PM | Show all posts
Lain macam saje bentuk muntah tu.........
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2015 07:35 PM | Show all posts
ambooi...but unik
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2015 10:01 AM | Show all posts
Macam2 idea la manusia ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2015 12:24 PM | Show all posts
benda ni kan dah lama
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-4-2015 01:53 PM | Show all posts
perlbagai jenis muntahan
Reply

Use magic Report

Post time 23-4-2015 12:52 AM | Show all posts
Meski kelihatan sangat banggang, namun sebenarnya buku itu hanya digam pada permukaan rangka  tersebut.

Agaknya berapa lama ambil masa nak siapkan karya ni?rajinnya lekat2 guna gam...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-2-2023 02:40 PM GMT+8 , Processed in 0.130848 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list