CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 5999|Reply: 50

[Tempatan] 6 orang sesat di Taman Rekreasi Bukit Kiara. update SELAMAT #36

[Copy link]
Post time 15-11-2014 10:14 PM | Show all posts |Read mode


KUALA LUMPUR 15 Nov. - Seramai enam individu dilaporkan sesat di dalam hutan Taman Rekreasi Bukit Kiara, Taman Tun Dr. Ismail (TTDI) di sini petang ini.

Jurucakap bomba berkata, pihaknya menerima laporan mengenai kejadian tersebut pada pukul 7.25 petang sebelum menghantar enam anggota daripada Balai Bomba dan Penyelamat TTDI untuk melakukan operasi mencari.

Operasi yang sedang dijalankan turut disertai oleh pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan Jabatan Pertahanan Awam (JPAM).
Last edited by R2D2 on 16-11-2014 10:55 AM

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-11-2014 10:17 PM | Show all posts
bkn dalam hutan tebal pon....bkn dekat area bandor raya kaaa...
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2014 10:19 PM | Show all posts
Xda la hutan tebal pn
Jln nk msk bertar bole joging

Ni mesti deol msk dlm hutan nun
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2014 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Brace yourself..horny bunian is cuming.
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2014 10:22 PM | Show all posts
area hanya 16km2...



This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2014 10:23 PM | Show all posts
famri7 posted on 15-11-2014 10:21 PM
Brace yourself..horny bunian is cuming.

alahai. baharu sahaja nak taip macam ni, sis dah taip dahulu.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 15-11-2014 10:31 PM | Show all posts
Kelakar la bang @famri7   ni..  
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2014 10:34 PM | Show all posts
finesse posted on 15-11-2014 10:31 PM
Kelakar la bang @famri7   ni..

kelakar bukan? tak pernah bosan baca komen beliau.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-11-2014 10:42 PM | Show all posts

pnah pi sekali tempat ni..joging situ,,
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2014 11:10 PM | Show all posts
kan banyak trail/trek kat situ.... camne leh sesat?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 15-11-2014 11:13 PM | Show all posts
jalan masuk ke situ ikut arah mana?
ikut stadium jugra atau ikut jalan kubur tu?
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2014 11:18 PM | Show all posts
bunian urban lah ni...
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2014 11:23 PM | Show all posts
Decaffeinated posted on 15-11-2014 11:18 PM
bunian urban lah ni...

the hantu kopek wears prada.
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2014 11:38 PM | Show all posts
edee_91 posted on 15-11-2014 11:23 PM
the hantu kopek wears prada.

hantu kopek bukit kiara ni faham bahasa melayu tak, ka kena speaking english...?...



Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2014 11:41 PM From the mobile phone | Show all posts
R2D2 posted on 15-11-2014 11:13 PM
jalan masuk ke situ ikut arah mana?
ikut stadium jugra atau ikut jalan kubur tu?

Ikut jalan ke syurga gitu..haha
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2014 11:42 PM From the mobile phone | Show all posts
eco_internet posted on 15-11-2014 11:10 PM
kan banyak trail/trek kat situ.... camne leh sesat?

malu betanya,sesat jalan..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-11-2014 11:48 PM | Show all posts
mereput la kamu orang dalam hutan itu.
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2014 11:49 PM | Show all posts
ustaz sunni mazhab shafie dah azan 3 kali belum sis?
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2014 12:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Changa posted on 15-11-2014 11:49 PM
ustaz sunni mazhab shafie dah azan 3 kali belum sis?

Belum jumpa tu belum azan la bahlol..

Kalau dah azan gerenti jumpa la bahlul..



Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2014 12:55 AM | Show all posts
Kat dalam tu banyak lorong kecil kecil. Memang boleh sesat. Tapi tak lah sesat sampai tak jumpa jalan keluar. Sana mont kiara, sini ttdi. Di bukit kiara tu ada pondok pondok Indonesia duduk secara haram, yang menoreh getah pun ada.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

10-12-2023 05:14 AM GMT+8 , Processed in 0.090222 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list