CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 8283|Reply: 54

[Dunia] Lelaki Persis Model Traktor Rogol 100 Mayat

[Copy link]
Post time 19-8-2014 07:37 AM | Show all posts |Read mode
Cincinnati (Amerika  Syarikat): Seorang pekerja rumah mayat mengaku dia mungkin   melakukan hubungan seks dengan lebih 100 mayat wanita dan terus melakukan perbuatan itu walaupun setelah isterinya mendedahkan perbuatannya  kepada majikannya.

Pekerja rumah mayat daerah Hamilton  Kenneth Douglas yang masih dalam penjara selepas didapati bersalah memperkosa tiga mayat, mengaku perbuatan kejinya itu dalam satu wawancara audio.


“Saya akan naik ke atas mayat dan menanggalkan seluar saya sebelum merogol mereka,” katanya.

Bercakap mengenai mayat seorang mangsanya, Charlene Appling, Douglas berkata: “Saya masih ingat pergi ke tempat simpanan mayat, menarik mayatnya keluar ke bilik belakang dan mengadakan seks dengannya.”

DOUGLAS

MANGSA (dari kiri) Charlene, April dan Karen.



Mengenai jumlah mayat, Douglas berkata: “Mungkin sehingga seratus.”

Menurut lelaki itu, tabiat buruknya itu berpunca daripada  arak dan dadah.

“Jika saya tidak minum atau mengambil dadah ketika pergi  kerja, ia tidak akan terjadi.  Saya akan melakukannya apabila saya mengambil dadah atau minum arak,” katanya.

Isterinya,  dalam keterangannya kepada penyiasat pula berkata, dia cuba mendedahkan mengenai tabiat suaminya kepada seseorang,  tetapi tindakannya itu menyebabkan dia dipecat.

Menurut laporan stesen televisyen tempatan, WCPO, Douglas mengaku mengadakan seks dengan mayat April Hicks, Karen Range and Charlene Appling.

Charlene dan Karen adalah mangsa pembunuhan.

Pada 2008, ujian DNA mengesahkan air mani Douglas ditemui dalam mayat Karen dan dia dikenakan hukuman tiga tahun penjara selepas mengaku bersalah.

Pada 2012, Douglas sekali lagi mengaku bersalah, kali ini atas tuduhan memperkosa mayat April dan Charlene. - Agensi

Read here:http://www.hmetro.com.my/myMetro ... /Article/index_html
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-8-2014 07:41 AM From the mobile phone | Show all posts
dia xmuntah ke bau mayat?
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 07:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Persis model abah kau...
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 07:52 AM | Show all posts
ketegangan tanpa batasang
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-8-2014 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Salahkan dadah n arak.tak logik betul
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 09:21 AM | Show all posts
Mengapa le hantu2 dr mayat tu tak bangun dan cekek dia. Mungkin dia dah lagi horror dr hantu
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 19-8-2014 09:25 AM | Show all posts
mmm, kejinya.
takde manusia bernyawa yg nak beromen dgn dia ni kot
so dgn mayat aje la dia hentam.

Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 09:39 AM | Show all posts
dgn bini xpuas ke?? aiyoooooo
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-8-2014 09:41 AM | Show all posts
dgn mayat pun leh on
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 09:42 AM | Show all posts
dgn mayat pun jadi... kesian kt mayat2 tersebut kena dirogol oleh lelaki persis model laa sgt...
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 09:42 AM | Show all posts
sex maniac.
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 10:04 AM | Show all posts
celah mana mcm modelnya...? cess...
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 10:06 AM | Show all posts
model traktor... TT klu bagi tajuk memang la ngarut2...
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 10:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Necrophillia....kecenderungan melakukan seks dengan mayat..
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 10:38 AM | Show all posts
PongKang posted on 19-8-2014 07:41 AM
dia xmuntah ke bau mayat?

tu sebab dia kata dia rogol mayat tu time dia tgh high atau mabuk.....

Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 10:56 AM | Show all posts
ctaz posted on 19-8-2014 10:38 AM
tu sebab dia kata dia rogol mayat tu time dia tgh high atau mabuk.....

Bila ambik dadah n mabuk...........baru dia bley bersetubuh dgn mayat.
Kalau dia sober................sebelah mata pung dia x pandang.

Tapi hangpa kena pikiaq.
KENAPA dia ambik dadah n minum arak sampai mabuk sebelum kerja??
Ini lah KESAN dari bekerja di ghumah mayat.

Kerja soghang soghang.
Berdepan dgn pelbagai jenih mayat.
Kena bogelkan mayat tu....
Cucuk chemical utk mengawetkan mayat.
Jahit gusi mayat agar tidak terngangga.
Makeup mayat agar kelihatan cantik/handsome.
Buat touchup sana sini.

Itu yg dia ambik dadah n arak.

Bila ambik dadah n arak.............iblis pung masyuk.

Dok soghang soghang dgn IBLIS.
Apa lagi................yg berlubang sana sini, busuk.........semua dah Nampak CANTIK n MEMBERAHIKAN.


Waallahua'lam
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-8-2014 10:58 AM | Show all posts
persis model kejadahnya!

bini ade nape nk dirogol mayat
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Ngan mayat pun stim. :Q
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 11:04 AM | Show all posts
sape yang nak beli traktor..kalo ini rupe modelnye
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 11:06 AM | Show all posts
ice_sky92 posted on 19-8-2014 05:46 AM
Persis model abah kau...

hahah...kan dh bg tau model traktor..mmg patot muka mcm ni...
yg rembes model spender jek
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 09:12 PM GMT+8 , Processed in 0.231248 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list