CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 28977|Reply: 179

Gossip: Hubungan Cinta VIP Dan Aktress Terhalang Kerana Tiada Restu Ibu?

  [Copy link]
Post time 4-7-2012 11:26 AM | Show all posts |Read mode

Di kalangan penggiat industri hiburan & wartawan, hubungan mereka berdua ini bukan satu rahsia lagi. Cuma tidak pernah di’akui oleh mana mana pihak yang terbabit.

Pernah sekali pelakon wanita muda & cantik ini seakan terlepas cakap kepada seorang wartawan, memang kecoh sebentar dunia hiburan ketika itu — dan kini kembali senyap.

VIP yang kami maksudkan akan seboleh boleh’nya menafikan sebarang bentuk hubungan dengan aktress tersebut dan rupa rupanya beliau mempunyai sebab tersendiri.

VIP ini pernah menyuarakan hasrat hati untuk mengahwini aktress ini kepada keluarga beliau, maklumlah orang sudah agak lama menduda, tetapi si ibu tidak bersetuju.

Khabarnya sudah pelbagai perkara si VIP ini lakukan untuk memujuk hati & menyakinkan ibu beliau yang aktress ini merupakan pilihan terbaik untuk menjadi isteri.

Punca penolakan ibu VIP ini terhadap pelakon wanita tersebut masih kabur dan kemungkinan besar ada kaitan dengan karier dan jalan hidup yang di’pilih.

Sehingga ke hari ini khabarnya hubungan VIP dan aktress ini masih berjalan tetapi tidak mempunyai hala tuju sama ada untuk berkahwin atau menamatkan hubungan mereka demi menjaga hati ibu. Lagi pun, bukankah syurga itu di’bawah tapak kaki ibu. Hmm.


sumber : roti kaya


mod, mcm biasa kalo dah hado or sendo,mohon lock jah.. mak xkesah uols!



psss: mak speku FARADHIYA uols.. buleh dop?

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-7-2012 11:29 AM | Show all posts

Gossip: Hubungan Cinta VIP Dan Aktress Terhalang Kerana Tiada Restu Ibu?

anak bonda si VIP ni ye...


(posted by mobile)
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2012 11:32 AM | Show all posts
contohi lah jejai...sorganya apabila bersama pasah....tapak kaki ibu??no no
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2012 11:35 AM | Show all posts
sape artis yg bercinta dgn duda... mula2 iols ingat princess tu
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 4-7-2012 11:36 AM | Show all posts
sebab tuh iols speku faradhiya uols.. tp boifren die kan laki oram.. ker dah cerai? xsure lah pulak khen..
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2012 11:39 AM | Show all posts
cam fg dgn dato itu jer..
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2012 11:39 AM | Show all posts
faradhiya?... dgn sape kah vip itu?... ketinggalan ketapi nmpknya iolllsss
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2012 11:41 AM | Show all posts
Fauziah Ghous
Dato Farid
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-7-2012 11:46 AM | Show all posts
contohi lah jejai...sorganya apabila bersama pasah....tapak kaki ibu??no no
lvsg8 Post at 4-7-2012 11:32


da lama tak dengar kisah fs..
tgh melayan muntah2 n bz ngan salon gamaknya..
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2012 11:46 AM | Show all posts
Aku pn rasa ank si ghaus tu
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2012 11:47 AM | Show all posts
anak bonda si VIP ni ye...


(posted by mobile)
Grengo Post at 4-7-2012 11:29

bukan anak bonda sgt pong..
tu tandanya da takmo..
bermacam laa alasan..
alasan paling TERbaekkkkkkk mak tak restu..
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2012 11:49 AM | Show all posts
contohi lah jejai...sorganya apabila bersama pasah....tapak kaki ibu??no no
lvsg8 Post at 4-7-2012 11:32


hahaha. pedas giler
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 4-7-2012 11:50 AM | Show all posts
contohi lah jejai...sorganya apabila bersama pasah....tapak kaki ibu??no no
lvsg8 Post at 4-7-2012 11:32


kerlas noksss...
ai rasa die dah xlarat nak bahagiakan sang ibu jah sampai kebahagiaan sendiri terabai..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 4-7-2012 11:51 AM | Show all posts
bukan anak bonda sgt pong..
tu tandanya da takmo..
bermacam laa alasan..
alasan paling TERbaekk ...
lonely_surina Post at 4-7-2012 11:47



   anak ghous kah? mati2 mak ingat faradhiya.. tp tuh khen laki oram, bukan duda mcm laki adda butterfly..
ai pon rasa mcmtuh.. DF kan duda terhangat.. haruslah lg banyak pompuan muda bergetah yang nak dekat dengan heols!
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2012 11:53 AM | Show all posts
kata dah selamat tunang mek dengor...
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2012 11:57 AM | Show all posts
Iols pun teka sama
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-7-2012 11:58 AM | Show all posts
anak ghous kah? mati2 mak ingat faradhiya.. tp tuh khen laki oram, bukan duda mcm laki adda ...
luvly_snow8608 Post at 4-7-2012 11:51


mek dinch ketahuan anak siapa..
cuma mmg begitu las hukum alam nya..
jate, anak vip, duda..
harus laa ramai tino muda mudi nak ngendeng..
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2012 11:58 AM | Show all posts
sapa yg bercinta dgn vip tu???
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2012 12:03 PM | Show all posts
raso cam pojiah gaus jew.... faradhia ngan dato s (otel kat cyberjaya)
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2012 12:06 PM | Show all posts
Apa2 jelah nak tmbh kacey sajo
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 04:04 AM GMT+8 , Processed in 0.106624 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list