CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 58281|Reply: 549

Remy Ishak tegur Cik Joyah

  [Copy link]
Post time 30-10-2011 04:48 PM | Show all posts |Read mode
Post Last Edit by cik.panda at 30-10-2011 16:53

@remy_ishakRemy Ishak


Nak komen skit pasal tulisan 'joyah' dlm 'pancaindera' hari ni bole? Hmm.. Ini bukan soal 'sorok' atau 'takut jatuh saham' ye cik joyah.

10 minutes ago
via
Twitter for iPhone
Favorite
Reply


@remy_ishakRemy Ishak


Kalau kita masih berkwn, kenal mengenali, patut ke nak kena bagitau semua org? Nanti kalau x jadi mcm mana? Itu bukan sorok ye cik joyah..


7 minutes ago
via
Twitter for iPhone
Favorite
Reply


@remy_ishakRemy Ishak


And.. Pasal 'takut jatuh saham' tu.. Peminat dan penyokong saya meminati dan menyokong hasil kerja saya. X ada kena mengena dgn saham ye.

5 minutes ago
via
Twitter for iPhone
Favorite
Reply


@remy_ishakRemy Ishak


Kesimpulannya di sini ye cik joyah.., kalau nak tulis cerita tolong pakai otak! Awak tu penulis.. Penyebar maklumat.

4 minutes ago
via
Twitter for iPhone
Favorite
Reply


@remy_ishakRemy Ishak


Kalau awak sogok pmbaca dgn tulisan taik, maka taik lah yg lekat di otak pembaca.. X bagus mcm tu kan? Kita nak fikiran positive, bukan taik

2 minutes ago
via
Twitter for iPhone
Favorite
Reply





Sesape beli Pancaindera? Joyah tulis apa ek? Mohon share
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-10-2011 04:49 PM | Show all posts
Remy Ishak


Nak komen skit pasal tulisan 'joyah' dlm 'pancaindera' hari ni bole? Hmm.. Ini bukan ...
cik.panda Post at 30-10-2011 16:48


tu jek???
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2011 04:51 PM | Show all posts
remy_ishak Remy Ishak
1 min


Favorite Reply · Open More Close Details


Kalau awak sogok pmbaca dgn tulisan taik, maka taik lah yg lekat di otak pembaca.. X bagus mcm tu kan? Kita nak fikiran positive, bukan taik


pasal kes apa ye? aku x beli pon paper ari ni..
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2011 04:53 PM | Show all posts
Yg psl dia dgn tiz zakyah tu ke?
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2011 04:53 PM | Show all posts
padan muka cik joyah..haha
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2011 04:54 PM | Show all posts
ni mesti kes pengakuan cinta tu kan??

cik joyah tulis ape ek??

x beli plak pancaindera tu....
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 30-10-2011 04:55 PM | Show all posts
Tak tau cerita. Pengakuan apa? Cerita apa dia dengan TZ?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 30-10-2011 04:56 PM | Show all posts
@remy_ishakRemy Ishak


Itu saja komen saya utk 'cik joyah' yg tulis cerita tapi menyorok. Tq cik joyah, semoga tuhan merahmati kamu hari ini ;)


1 minute ago

via
Twitter for iPhone
Favorite
Reply







Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-10-2011 04:56 PM | Show all posts
jawab la cik joyah spot yer...
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2011 04:59 PM | Show all posts
padan muka c joyah...
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2011 05:00 PM | Show all posts
alaa cik pan...pengakuan remy in luv with tiz....{:4_183:}
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 30-10-2011 05:01 PM | Show all posts
alaa cik pan...pengakuan remy in luv with tiz....
adifrs Post at 30-10-2011 17:00



    Mohon tepek.
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2011 05:02 PM | Show all posts
stupid artiste, tweet macam orang tak sekolah.
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2011 05:03 PM | Show all posts
tumpang gelak.. padan muka
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2011 05:07 PM | Show all posts
mulut heolss......x satu mesia langsung....joyah tu pun satu...suka tulis benda x btol....ni kes dia ngan tiz ke?
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2011 05:08 PM | Show all posts
{:4_241:}amekaw
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-10-2011 05:11 PM | Show all posts
Post Last Edit by adifrs at 30-10-2011 17:15

ni cik pan...


REMY ISHAK AKUI BERPACARAN DENGAN TIZ ZAQYAH

Teks Oleh: zyzamani
Foto Oleh: Mazlan Yunos Photography

KUALA LUMPUR, 25 OKT 2011: Bukan mahu menyembunyikan status perhubungannya bersama pelakon Tiz Zaqyah selama ini sebaliknya jelas aktor hitam manis, Remy Ishak, tindakan tersebut diambil sebagai langkah berhati-hati kerana tidak tahu apa yang akan berlaku di masa hadapan.

Namun tegas Remy Ishak, dia dan Tiz Zaqyah sememangnya sedang berpacaran dan mengharapkan pengakhiran yang baik dalam perhubungan mereka.

"Memang saya dan dia sedang berpacaran. Cuma saya lebih selesa memberitahu kepada umum bahawa kami sedang mengenali hati budi masing-masing dan berkawan rapat. Kerana kami tak tahu apa yang akan berlaku pada masa depan. Kalau tak jadi nanti kita juga yang malu.

"Lagipun apabila kami mengambil keputusan dengan memberitahu bahawa kami bercinta, takut pula nanti orang meletakan harapan yang terlalu tinggi dan kalau tak jadi nanti lain pula ceritanya," katanya membuka bicara mengenai kisah cintanya itu.

Ditanya mengapa baru kini dia mempunyai kekuatan untuk mengakui cinta tersebut, jelas Remy Ishak dia tidak mahu dilabel sebagai pembohong mahupun cuba menyembunyikan perkara yang sebenar.

"Saya tak mahu orang salah faham dan sebab itu jugalah saya mengaku dan memberitahu. Sebelum ini, saya pernah memberitahu kepada semua yang kami memang saling mengenali. Saya tak mahu mendengar apa-apa lagi yang mengatakan kami berbohong atau menutup kebenaran kisah berkenaan," jelasnya yang turut mengakui dia merupakan seorang yang romantis.

Mengakui pengalaman bebeerapa orang teman artis yang sering kandas dalam perhubungan, perkara itu sedikit sebanyak telah mengajar Remy Ishak untuk lebih tertutup untuk menceritakan kisah peribadinya.

"Kalau boleh, saya tak mahu sangat kisah cinta diberi tumpuan kerana macam-macam boleh berlaku. Saya jenis orang yang pentingkan perhubungan dan tak suka bercinta putus dan sebagainya. Kerana itu menunjukan seseorang itu tidak mempunyai pendirian.

"Memanglah pada usia 29 tahun ini kita dah berfikir mengenai perkahwinan. Calon sudah ada dalam tangan, cuma nak tengok perkembangannya lagi dan apabila sudah sedia semuanya akan berlangsung," tuturnya.

Tambah hero filem 29 Februari itu lagi, dia mengakui terlalu memilih dalam soal calon isteri memandangkan pengalaman perceraian kedua ibubapanya telah membuatkannya lebih serius terhadap dunia perkahwinan.

"Saya terlalu memilih kerana pengalaman ibubapa saya yang bercerai. Saya tak mahu kahwin dan cerai, kerana bagi saya biarlah hanya berlaku sekali sahaja dalam hidup. Saya juga tak mahu anak-anak terbiar disebabkan perceraian tersebut," jelasnya bersungguh-sungguh.

Sumber : Murai.com
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2011 05:11 PM | Show all posts
Cik Joyah low class
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2011 05:11 PM | Show all posts
padan muka cik joyah....silap publish skali lagi harus kena belasah rasanya cik joyah nih hahahahahahahhahaahahahhaaha
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2011 05:12 PM | Show all posts
Alahai remy....

Bukan semua repotz tu pandai n bijak menulis....
Especially yg kt column2 kecik gossip2 Retis ni....
Aku rasa ko dh lama dlm industry to realize this by now....

Aku cuma x agree dgn cara ko tegur...
Be careful with ur words.... semua org Akan nilai ko Dari cara ko bercakap n menulis... Ko kan artist... X kisahlah samada kau betul salah or nk tegakkan keadilan....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 06:50 PM GMT+8 , Processed in 0.125695 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list