CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 11155|Reply: 25

Mawi Kenang Momen Bertemu Dengan Shah Rukh Khan – ‘Dia Tak Salam Terus Peluk Saya’

[Copy link]
Post time 7-6-2024 08:25 AM | Show all posts |Read mode






Penyanyi dan penyampai radio, Mawi mengimbas kembali momen ketika disatukan dalam sebuah majlis bersama selebriti antarabangsa Shah Rukh Khan.


Menerusi temu bual bersama Sinar FM, Mawi atau nama sebenarnya Asmawi Ani berkata, dia pernah berkongsi pentas bersama pelakon berasal dari India tersebut ketika zaman kegemilangannya.





"Saya ditemukan dengan Shah Rukh Khan dalam satu majlis. Saya dan dia dijemput untuk menghiburkan orang."


"Majlis itu dua jam, saya bernyanyi. Dia pula pasang lagu dan menari."


Bercerita lanjut, penyampai radio berusia 42 tahun tersebut berkata, dia sangat kagum dan terkesima dengan aura pelakon filem Khabi Khushi Kabhie Gham itu.


"Dia sampai dan buka pintu kereta..dia punya lemparan senyuman tu kita rasa macam ‘terpukul’. Dia ni pakai ilmu apa?"


"Dia keluar dengan senyuman dan karisma dari gaya berjalan dan dia sambut orang yang nak bergambar. Kemudian saya berkata kepada diri sendiri, ‘ini yang aku kena belajar daripada superstar.’"


Paling mengejutkan Mawi adalah apabila aktor popular itu bertanya tentangnya dan bertindak memeluk dirinya ketika mereka bersua muka.


"Bila dia turun, dia terus tanya ‘where’s Mawi?’. Dia tak salam, dia terus peluk saya."


"Saya belajar dengan dia macam mana dia berhadapan dengan orang ramai."


"Saya rasa Allah hantar dia untuk jadi guru saya. Cikgu secara tak rasmi."


Sekadar info, Mawi pernah menggemparkan industri hiburan dengan fenomena ‘Mawi World’ selepas bergelar juara program realiti Akademi Fantasia musim ketiga pada tahun 2005.


Mawi kemudian meneruskan lagi kegemilangannya apabila merangkul Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian selama dua tahun berturut-turut bagi edisi 2006 dan 2007.


Sumber: TikTok Sinar FM/OhBulan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-6-2024 08:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Banyak betul benang si mawi ni lately..Benang pernah dulu jumpa shah rukh khan la, benang tak de lesen kereta la, pernah menang 7 biji kereta sepanjang dlm kerjaya la, ada 40 bodyguard dulu zaman raja sms la n mcm2 lah..

Mmg zaman kenang kenangan n memori silam ke mawi oi?
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 09:50 AM | Show all posts
sAYA SUKA JE benang mawi ni.. dari benang najis kemut dan alip
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 11:19 AM | Show all posts
Dia ada cerita y dia mati hidup semula y dia x igt apa2. Kena belajar balik semua pastu bleh plak ingat kenangan silam. Entahlah. Asalkan kau bahagia Mawi.
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 11:21 AM | Show all posts
Banyak pulak benang mawi..tapi elok gak dari benang kemut & jah
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 11:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Pasni cite zaman merundum..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 7-6-2024 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Walaupun aneh kenapa si mawi ni asik throwback

Iols tetap nk upkan thread ni..sbb balik2 thread janda retis..kemut..najis & nabelah yg kt atas
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Kelakar rupanya mawi ni.
Iolls layan podcast ni dan seronok mengimbau kenangan zmn mawi world.
Tp rasanya life dia skrg lagi elok.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-6-2024 12:08 PM From the mobile phone | Show all posts
jebatmaspunyer replied at 7-6-2024 11:19 AM
Dia ada cerita y dia mati hidup semula y dia x igt apa2. Kena belajar balik semua pastu bleh plak in ...

Dia kata bila dia pergi balik ke tempat2 yg dia pergi baru teringat balik sikit2.

Tahlah iolls pun 50/50 mcm iye2 jerr..
Tp benda ni perkara ghaibkan..
Mcm org kena sorok bunian tu..
Bkn tak ada waima bunyinya mcm x logik.

Mungkin kita disogok cerita org hilang ingatan nak kena jatuh terhantuk balik baru ingatan pulih
Realitinya mana ada macamtu
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 03:10 PM | Show all posts
iols nak sangat dipeluk shahid kapoor, hirthrik roshan, dino morea, simba, tiger shroft
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 7-6-2024 03:10 PM
iols nak sangat dipeluk shahid kapoor, hirthrik roshan, dino morea, simba, tiger shroft

Arjun rampal taknk ke kurex

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 03:24 PM | Show all posts
missHaidiD replied at 7-6-2024 03:21 PM
Arjun rampal taknk ke kurex

arjun rampal tak berapa sado...
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada lg citer mamat neh!!!
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
ehhh cerita dia lagi!!! hari ni cerita shah rukh khan plak!!! semua cerita lama daaa.. takde cerita baru ke oiiii
meh aku list koleksi cerita kenangan mawi
1. takde lesen kereta dari dulu sampai skrg
2. banyak dapat hadiah kereta zaman mawi world
3. semalam cerita bodyguard
4. hari ni cerita shah rukh khan plak
6. esok cerita mengorat eikin
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
hokeypokey replied at 7-6-2024 04:56 PM
ehhh cerita dia lagi!!! hari ni cerita shah rukh khan plak!!! semua cerita lama daaa.. takde cerita  ...

Apa dia cite semua dlm 1 podcast kan.  Tp reput ni ambik cm2 isu utk buka bnyk benang.  Pdahal semuanya dlm 1 podcast je.  

Aku tak berapa ikut zaman mawi ni sb masa astro pun umah aku takde.  Haha
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 05:50 PM | Show all posts
entahnyer... banyak pulek benang throwback mawi ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-6-2024 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
tapi SRK memang antara pelakon yang attitude helok

tak macam adik beradik kapoor
and few other clans

Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 06:03 PM | Show all posts
Kurex replied at 7-6-2024 03:10 PM
iols nak sangat dipeluk shahid kapoor, hirthrik roshan, dino morea, simba, tiger shroft

Ganja doakan Saif Ahmad je la peluk kau Kurex.
Tengah peluk tu, tiba2 kau jaga tidur,
rupanya yang kau peluk, Kelly Azman.


Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 06:28 PM | Show all posts
KamikuP replied at 7-6-2024 09:50 AM
sAYA SUKA JE benang mawi ni.. dari benang najis kemut dan alip

tambah sekor g
shubingai
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 10:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah knp dia ni asyik ungkit kisah lama..org x heran pun
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-7-2024 08:17 PM GMT+8 , Processed in 0.133687 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list