CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 14095|Reply: 57

Netizen puji Fasha Sandha selamba gayakan baju berharga RM19 – "Dia cantik, pakai baju pasar malam pun cantik gila"

  [Copy link]
Post time 7-6-2024 08:23 AM | Show all posts |Read mode




Penampilan yang jelita tidak semestinya memerlukan pakaian yang mahal, contohnya seperti pelakon Fasha Sandha yang bijak berfesyen meskipun mengenakan pakaian murah.


Menerusi video yang dimuat naik di TikTok, pemilik nama penuh Nur Fasha Sandha Hassan itu dilihat sedang meluangkan masa di sebuah pusat membeli belah.


Dalam pada itu, ibu kepada tiga orang anak tersebut sempat berkongsi tentang pakaian yang dipakai.





"Tak kisah, macam baju yang saya pakai ini beli di Shopee saja, RM19. Kena pandai cari."


Dalam satu hantaran yang berbeza, aktres berusia 40 tahun itu berkata, kebanyakan pakaian yang dibeli sesuai di tubuh badannya.


"Tidak, saya tak cuba. Alhamdulillah. Selalunya muat, macam boleh agak-agak saja."


"Saya dah tahu saiz apa tetapi ada sesetengah baju saya nak jenis besar sedikit, tak ketat sangat. Ada juga yang kita nak yang fit, jadi ikut situasi."


Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet memuji kecantikan pelakon drama Khilaf Yang Tertulis itu dan menyifatkannya sebagai seorang selebriti yang merendah diri.


"Dia cantik, pakai baju pasar malam pun cantik gila."


"Orang cantik kalau pakai baju murah pun nampak mahal."


"Rendah diri betul Fasha ni. Enjoy your outfits."


"Dia memang suka pakai baju murah-murah tapi bila dia pakai nampak mahal."


Sumber: TikTok Inayah Beauty Trading/OhBulan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-6-2024 08:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Sejak kurus, tak abis2 die ni menceceh..Pakai baju murah shopee rm19 la, shopping bju murah kat times square la, pkai bju anak saiz kids 11 tahun la, pastu pkai bju saiz XXS la..Yg penting baju2 pilihan ko semua tak cukup kain..
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 08:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Okay la tu..
Kalau slim
.baju beli saiz s mmg muat le..

Takpe..iols tau pasah nak promot berryfull...hahah
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 08:37 AM From the mobile phone | Show all posts
"Dia memang suka pakai baju murah-murah tapi bila dia pakai nampak mahal."

Sejak bila entah die pkai baju nmpak mahal..Serupa baju made in china je bersepah budak2 cina bukit pakai g pasar malam..Tak nmpk mahal pun die pkai..Dah la baju2 tu semua singkat ketat nmpk perut, lurah n pusat bagai kadang..
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 09:03 AM | Show all posts
Semakin gedik dan gersang. Pleasela stop berlakon Fasha, dari drama Khilaf Asmara, Rampas cintaku, Khilaf yang tertulis semua berlakun isteri gersang kau dah kenapa. Geli lah... tengok pelakon lain elok je takda over sgt peluk2 bagai.
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 09:51 AM | Show all posts
Acik2 forum cari yg kutuk Fasha ni mesti perut berlipat dan bertudung kepam khuenz.. ekekekek.. larikkss...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 7-6-2024 09:52 AM | Show all posts
humblebrag..dulu mmg cantik..sorry..lani biasa2 je
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 11:25 AM | Show all posts
orang lawa pakai apa pun lawa..
tapi suara kena tolak markah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-6-2024 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Betul la tu.. org lawa..badan lawa kurus..ko sarung baju RM1 selai pun nmpk macam pakai baju RM1000

Kalau rupa mcm vida..sarung baju RM1000 pun mcm RM1..

So kalau rupa biasa2 bdn pun tak slim & takde aura..jgnlah bazir duit
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Yg penting sheols pelakon yg menepati masa kan?itu la modal she dr dulu smpai skrg
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Cemana lah boleh jadi pelakon. Suara pun macam katun
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik tapi rempit. Tali bra pun x pandai cover
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_Strawberry replied at 7-6-2024 09:03 AM
Semakin gedik dan gersang. Pleasela stop berlakon Fasha, dari drama Khilaf Asmara, Rampas cintaku, K ...

Kelakar tgk drama tajuk puteri ke hape petang2 tu.
Nmpk sgt drama budget rendah.
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Fasha lagi cantik bila chubby. Berseri2.
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
iols suka cerita sheols jadi chinta chanduri tu
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Baju murah pun lawa juga
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-6-2024 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
shernazz replied at 7-6-2024 08:34 AM
Okay la tu..
Kalau slim
.baju beli saiz s mmg muat le..

Gigih la promote berryfull , demi sesuap nasi untuk suami dan anak kecil tercinta.
nasib baik la anak anak dari benih Jejai ada tempat di tangga rumah prominent, family yang stabil
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 02:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Tgk drama dia kt tv3, tu
Serius buruk naw bentuk muka dia skrng
Mcm tengkorak
Mmg btl la dia potong usu kan
Kurus dia lain macam
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 02:33 PM | Show all posts
tengok leher dia nampak sangat dah berumur @ tua...
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2024 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni bertukar size badan dgn Diana Danielle.. Diana nampak makin berisi, tp org dah cantik, berisi pun nampak cantik glowing je.. Fasha nak kurus ok kot tp kena lebihkan amik vitamin, nampak macam dia tak bermaya bila kurus ni..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

16-7-2024 05:51 AM GMT+8 , Processed in 0.058367 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list