CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 6510|Reply: 38

“Macam Pernah Tengok Di Laman ‘Oren'” – Video Bella Astillah Promosi Jersi Bersama 6 Orang Lelaki Jadi Bahan L*cah Individu ‘Otak Kuning’

  [Copy link]
Post time 2-4-2024 10:32 PM | Show all posts |Read mode






Satu video menjadi tular di media sosial di mana ia memaparkan pelakon dan penyanyi Bella Astillah bersama beberapa orang lelaki sedang mempromosikan satu jenama baju jersi.


Namun, apa yang menjadi tumpuan adalah apabila video berkenaan telah dihujani dengan komen-komen lucah daripada golongan lelaki ‘berotak kuning’.


Hantaran tersebut menjadi bualan netizen di media sosial apabila ada yang memuat naik tangkap layar komen-komen lucah yang ditinggalkan individu berkenaan.


"Video simply promoting baju. But ofc malay men will use any excuse to sexual harass an innocent woman. Bulan puasa pun buat perangai jijik. Carilah in case nampak bf/husband korang. pic.twitter.com/IWgZyRrJgm — (@roteaplanta) March 31, 2024"


Hantaran tersebut menjadi bualan netizen di media sosial apabila ada yang memuat naik tangkap layar komen-komen lucah yang ditinggalkan individu berkenaan.


Malah, ada yang menyamakan video berkenaan dengan satu babak dalam rakaman lucah luar negara.


  



Namun, perbuatan tersebut tidak dapat diterima ramai netizen yang mengkritik sikap sesetengah lelaki yang tanpa segan silu meninggalkan komen lucah di bulan Ramadan.


Sumber : Beautifulnara
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-4-2024 11:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka dia ada iras2 shuringai kan? Feature muka dia.  Mesti bangga shuringai klu dikatakan muka dia mcm bella
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 11:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak puji baju kurung putih tu sangat cantik terletak dekat bella.. classy sgt ..
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 01:57 AM From the mobile phone | Show all posts
otak kalau dh kuning tengok jubor lembu pun diorg stim
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 02:02 AM | Show all posts
muka spesis bigo.. pening tengok.
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 02:38 AM From the mobile phone | Show all posts
@bayan_nuri tgk ni ada yg mula mencirit
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 3-4-2024 02:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka budak2 bbnu tak cukup bulu kt blkg pun org nak fikir bukan2
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 03:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Laman oren tu apa? Shopee ke?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-4-2024 03:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Elok je baju jersi
Ada logo UiTM lagi
Celah tiak mana yang meng-emboss-kan kelucahan
Jenis banyak khayal ni
Payah juga hidup
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 07:15 AM | Show all posts
cha-cha replied at 3-4-2024 03:43 AM
Laman oren tu apa? Shopee ke?

pownhub rasenye
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 07:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantiknya Bella dgn baju kurung ni...
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 07:40 AM | Show all posts
pocongkiutss replied at 3-4-2024 02:38 AM
@bayan_nuri tgk ni ada yg mula mencirit

pentaksub memang gitu chuols, kita cakap apapun tak peduli tetap nak mencirit

dah pesan tak payah bagi perhatian kat attention seeker marhaen nobody, tetaplah berlambak benang dan berpage2 meroyan, dalam benang orang lain pun nak cirit
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 08:08 AM From the mobile phone | Show all posts
sweetpea911 replied at 2-4-2024 11:52 PM
Nak puji baju kurung putih tu sangat cantik terletak dekat bella.. classy sgt ..

Ini jenis kurung riau ke pahang eh design camtu?
Kulit dia masuk ngn warna putih, ada org jd kusam dan gelap.
Badan plak xs mmg baju akan nampak elok kat badan.
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 08:11 AM From the mobile phone | Show all posts
she replied at 3-4-2024 03:52 AM
Elok je baju jersi
Ada logo UiTM lagi
Celah tiak mana yang meng-emboss-kan kelucahan

Ntahla dorang ni
Dalam bulan puasa pun masing2 masih otak kuning gak.

Duk melayan laman lucah bagai sampai duk terbayang tak sudah2
Sampai semua menda nampak camtu
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 08:20 AM From the mobile phone | Show all posts
X habis2 melucah. Xfaham aku dengan orang2 yang otak dia kuning memanjang, especially bulan puasa ni.
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 08:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah ada ke yg bincang hok ni?

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-4-2024 08:59 AM | Show all posts
anarina replied at 3-4-2024 08:49 AM
Dah ada ke yg bincang hok ni?

kemon..bagi detail sket..takleh nak speku pape ni..kurang info
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 09:16 AM | Show all posts
awal sgt masuk ni.....
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 09:21 AM | Show all posts
anarina replied at 3-4-2024 08:49 AM
Dah ada ke yg bincang hok ni?

bini or tu i boleh agak siapa. tp bbnu muka myanmar tu xdpt tangkap lg
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 09:39 AM | Show all posts
bella pakai baju kurung tu nampk cantik terletak...tapi air muka dia nmpak sedih...nak2 yang gamabr bertiga dgn ana jobling tu jelas nampk sedih raut wajah dia...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

26-5-2024 05:23 AM GMT+8 , Processed in 0.275512 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list