CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 14082|Reply: 22

Pose Peluk, Laga Pipi Syafiq Kyle & Tracie Sinidol Curi Perhatian Netizen – ‘Perlu Ke Macam Tu?’

[Copy link]
Post time 2-4-2024 05:24 AM | Show all posts |Read mode






Pelakon Syafiq Kyle dan aktres Tracie Sinidol mencuri perhatian netizen apabila menggayakan ‘pose’ berpeluk dan berlaga pipi.


Menerusi hantaran di TikTok Viu Malaysia, dipercayai mereka sedang mengambil gambar poster untuk drama bersiri baru, Gadis Masa dan turut bersama mereka ialah pelakon Mira Filzah.








Namun, gaya ‘pose’ rapat Syafiq dan Tracie itu mengundang komen-komen negatif warganet.


"Tak elok lah peluk-peluk macam tu astaghfirullah."


"erlu ke ambil gambar dekat-dekat macam tu?"


"Benda-benda macam ni rilek je dibuatnya. Wallahualam."


Di dalam video tersebut, Tracie merapatkan wajahnya dengan Syafiq yang berada di tengah sambil menolak muka Mira dengan tangannya.


Sumber: Viu Malaysia/OhBulan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-4-2024 06:07 AM From the mobile phone | Show all posts
ko jangan cinlok pulak dgn mamat red flag ni trancie. cukup sekadar berlakon.
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 06:53 AM From the mobile phone | Show all posts
irvene replied at 2-4-2024 06:07 AM
ko jangan cinlok pulak dgn mamat red flag ni trancie. cukup sekadar berlakon.

Hahaha... Mimi blh jln terussss
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 07:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Basic version free hair
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 07:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Eleh bukan lelaki pun sapik kail tu. Kumis jer tebal.
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 09:08 AM From the mobile phone | Show all posts
beatgirlX replied at 1-4-2024 10:53 PM
Hahaha... Mimi blh jln terussss

.
.
.
mimi tu org baik kan? xda pun nk burukkan² blkg cikit tu, x mcm rentis sendok tu...ms putus dgn exbf smpi ajak rakan retis, mua, pemenat, reputz segala mcm org la ikut kehendak dia kutuk² exnya....smpi skrg masih gigih tau....
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 2-4-2024 09:44 AM | Show all posts
sini la dol
sini ada doll
sini bedol
sin in a bed doll

Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 10:08 AM | Show all posts
ada lagi si basic ni..
ingat dah masuk freezer..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-4-2024 10:12 AM | Show all posts
tu la mimi tinggalkan lagi chenta mati ko zaman belum jadi retis..kan da kena makan sumpah gittuhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 10:15 AM | Show all posts
ehhhhh belakang sikit!!!
pehal rapat2 sgt tu????


Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 10:29 AM | Show all posts
pelakon indon ke? nama lain macam
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Pak.dolla replied at 2-4-2024 09:08 AM
.
.
.

Sape retis senduk?
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 01:25 PM | Show all posts
plain je muka tracie sondol tu..mimie bertiang lawa
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 01:46 PM | Show all posts
MadameOnion replied at 2-4-2024 01:25 PM
plain je muka tracie sondol tu..mimie bertiang lawa

tracy ni juara dewi remaja hokkay
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 02:30 PM | Show all posts
epullipan replied at 2-4-2024 10:29 AM
pelakon indon ke? nama lain macam

Orang Sabah. Kat Malaysia ni bukan ada org Melayu je

Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 03:29 PM From the mobile phone | Show all posts
gambar promo drama jer pun.. ingatkan gambar personal..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-4-2024 03:52 PM From the mobile phone | Show all posts
rayna_raynes replied at 2-4-2024 02:30 PM
Orang Sabah. Kat Malaysia ni bukan ada org Melayu je

Sabah kan bukan negeri dalam Malaysia. Bak kata katak2 yg masih di bawah tempurung. Ooppps
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Lah kenapa dgn laga2 pipi? Stended dari dlu kan? Klau dlm drama lg over lakonan
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2024 10:11 PM From the mobile phone | Show all posts
rezeki betul budak ni, rasanya non stop projek drama sheols.
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2024 12:45 AM From the mobile phone | Show all posts
MadameOnion replied at 2-4-2024 01:25 PM
plain je muka tracie sondol tu..mimie bertiang lawa

Ko kenapa nak kutuk2 tracie tu,? Pehal
Dia tak hingin pun sk tu
Dah Ada bf pun bukan melayu gak
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-5-2024 05:02 AM GMT+8 , Processed in 0.067572 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list