CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 4993|Reply: 39

Cubaan Samun, Remaja Lelaki Nak Tikam Pemandu E-Hailing

[Copy link]
Post time 28-11-2023 11:05 AM | Show all posts |Read mode
Seorang remaja lelaki didakwa bertindak mahu menikam pemandu e-hailing menggunakan pisau dalam kejadian dipercayai di sebuah taman perumahan di Sungai Petani, Kedah semalam.


Rakaman kejadian di dalam kereta itu tular di media sosial sejak malam tadi dan berdasarkan waktu terpapar pada video itu, ia berlaku kira-kira pukul 6.20 petang semalam.






Bagaimanapun, pemandu lelaki tersebut berjaya menggenggam tangan remaja dipercayai berusia 13 tahun itu, serta merampas pisau yang digunakan untuk menikamnya.


Berdasarkan video itu, kelihatan pemandu tersebut beberapa kali melakukan pusingan di sebuah taman perumahan selepas diminta remaja tersebut kononnya mahu menghantarnya di lokasi.


“Saya pakai kereta cari duit, bukan ini macam. Saya bukan you punya bapak. Aiya lu ini olang, panas hati you bikin saya.


“Lu itu budak main-main ya. Saya cakap lu jangan main-main,” katanya kepada remaja berkopiah itu selepas diarahkan memandu mengikut tunjuk arah remaja tersebut.


Sebaik berhenti di lokasi yang diberitahu, pemandu tersebut mengeluarkan wang kertas daripada poket bajunya dan pada ketika itulah, remaja yang berada di kerusi belakang mengeluarkan pisau dan mahu menikam dadanya.


Mujur pemandu tersebut sempat menggenggam dan menggigit tangannya serta merampas pisau tersebut, manakala suspek terus keluar daripada kereta dan melarikan diri.





Sumber: Kosmo! Online
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-11-2023 11:32 AM | Show all posts
Ko mental ke apa...Henry Gurney la jawabnyer.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 11:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Pasni jangan claim oku tau..
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 11:42 AM | Show all posts
bagus uncle letak dashcam
sg petani pun takdela besar tara mana pun kan
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 11:44 AM | Show all posts
bdk ni mmg berani mati la wehh
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 11:46 AM | Show all posts
kecik2 lg dh nk menyamun..siap tikam bagai..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 28-11-2023 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
'bagi' kt hamas..bg depa latih dia....
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 12:21 PM | Show all posts
Sazreena: Ko mental ke apa...Henry Gurney la jawabnyer.

kalau tak dadah mesti dengar ceramah extreme.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-11-2023 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Cari bdk ni, jumpa Dan lupuskan. Kalo x bencana akan dtg dgn genetik hendonisme mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
remaja berkopiah????

Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 12:35 PM | Show all posts
Mujur kene seatbelt, celaka punya budak .. ni mesti anak tak sah taraf ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 12:55 PM | Show all posts
aku syak budak rohingyuckk sebab hitam
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 01:32 PM | Show all posts
kalau dia tikam guna tangan kiri, mau tepat kena dada..
haramjadah punya budak..
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Cmne boleh tergerak hati nk buat cenggitu. Nasib baik ada dashcam boleh nmpak kejadian sebenar. Kalau tak mesti org tak caye budak gitu buat hal.
Dgrnya warga tt kata bapanya ustaz. Mcm glemer jugak. Tp iolls tak kenal lah.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 02:15 PM | Show all posts
macam jahanam punya perangai. sumbat je ke penjara.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 02:15 PM | Show all posts
malukan bangsa je kau ni dikk
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-11-2023 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
otai_g replied at 28-11-2023 12:23 PM
Cari bdk ni, jumpa Dan lupuskan. Kalo x bencana akan dtg dgn genetik hendonisme mcm ni

Setuju. Klau umur mcm tu dah berani, bila besar lg jahat. Ni bkn psal hati semata2, mgkin kromosom dia XYY. Kena kasi bunuh jah.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 03:07 PM | Show all posts
kecik2 da jahat beso nnt entah la

Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalu ada video baru la mak bapak percaya....
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2023 03:45 PM | Show all posts
ahhh hujung2 kang keluar cerita terdesak sbb bpk sakit, mak stroke, adik badik ramai, kemurungan sampai terdengar bisikan..maka berbondong2 lah dermawan, influencer, youtuber dtg bantu
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-5-2024 07:14 PM GMT+8 , Processed in 0.251280 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list