CariDotMy

Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 479|Reply: 2

Pekerja Kuari Maut Tertimbus Batu Kerikil

[Copy link]
Post time 15-7-2023 09:43 PM | Show all posts |Read mode
Kuala Lumpur: Seorang pekerja kuari maut selepas terjatuh ke dalam lubang salur pemproses batu, sebelum tertimbus dalam kejadian di City Link, Bandar Saujana Putra, Kuala Langat, petang tadi.

Mangsa lelaki warga Indonesia dikenali sebagai Mujiono, 49, disahkan meninggal dunia di tempat kejadian.

Pusat Gerakan Operasi, Jabatan Bomba dan Penyelamat Selangor, berkata pihaknya menerima maklumat mengenai kejadian itu jam 5.08 petang tadi.

"Sepasukan pegawai dan anggota dari Balai Bomba Penyelamat Teluk Panglima Garang, dikejarkan ke lokasi kejadian sejurus menerima maklumat.

"Berdasarkan maklumat awal, mangsa terjatuh ke dalam lubang salur convenyor dan tertimbus ketika melakukan kerja-kerja pemindahan batu kuari.

"Mangsa tertimbus pada kedalaman enam meter, sebelum anggota bomba melakukan kerja mengeluarkan mangsa bermula jam 5.20 petang," katanya kepada media hari ini.

Beliau berkata, mangsa kemudian berjaya dikeluarkan melalui salur convenyor itu pada jam 7 malam.

"Sebaik dikeluarkan, mangsa disahkan meninggal dunia oleh pegawai perubatan Kementerian Kesihatan (KKM).

"Mayat diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan selanjutnya," katanya.

Sumber: BH Online

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 16-7-2023 12:01 AM | Show all posts
I'm a wealthy woman today is because of Dr Benjamin the great lottery spell caster who my friend directed me to contact as he had helped him in the past to win the lottery. After I contacted him he assured me that he will help me and he also instructed me on what to do, at that point I realize that this is a life-changing opportunity for me, after I followed the instructions that he gave me, I won the sum of 343.9 million dollars power ball jackpot I’m excited to share my winnings with family and friends and Dr Benjamin for he made this possible, I also plan to purchase a new car, and look forward to a long vacation. I also plan to give to the causes and organizations important to my family through our newly established Callum Foundation. Dr Benjamin once again I'm grateful for your help, he's always open to as many that need his help, I'll leave his contact info below. email [email protected] whatsapp +17066036031 or visit his website Dr-benjamin.com

Use magic Report

Post time 1-8-2023 04:54 AM | Show all posts
salam tkziah

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-10-2024 12:22 PM GMT+8 , Processed in 0.400985 second(s), 14 queries , Gzip On, Redis On.