View: 1294|Reply: 7
|
Amir Masdi Imbau Kenangan Di Sekolah "Saya Jenis Yang Diam Sahaja, Suka Melukis, Tulis Lirik, Menyanyi Seorang"
[Copy link]
|
|
Amir Masdi mengimbas kembali memori di bangku sekolah dahulu.
“Saya banyak buat hal sendiri je kat sekolah. Saya suka spend time sendiri kat sekolah, saya jenis yang diam sahaja. Saya selalunya suka melukis, tulis lirik, menyanyi sorang.
![](https://uf.cari.com.my/forumx/mforum/portal/202306/21/170046b7b1emjxwmb30sxq.png) Foto: IG
“Bukan tak ramai kawan tapi yang rapat sesetengah saja, satu batch memang kami kenal dari kelas pertama sampai terkakhir, tapi yang rapat beberapa saja," katanya kepada XTRA.
Tambahnya,“Saya kerap main bola dekat sekolah..semua satu batch suka main bola sepak.
“Pernah masuk larian 100meter tapi peringkat sekolah saja lah.
“Saya dulu juga jadi pengawas, masa tu darjah 5 tak tapi bila darjah 6 saya berhenti sebab tak sanggup.
“Setahun je jadi pengawas!"-CARI
Sumber: XTRA
|
|
|
|
|
|
|
|
ok menarik kisah ko nyahh siap main bola...
tapi kaka nak bagitau sejak ko berambut panjang ni rupa dah macam ponen bottom nyah...
kot ye pun minat rock, rock band sekarang ni semua dah wangi2 potong rambut pendek... ko je stuck di zaman 1990an serhoper amy search tu... tak boleh ke wangi kan diri tu...
![](static/image/smiley/biggif/24.gif) |
|
|
|
|
|
|
|
Suara dia best..tp kurang glemer.syg sungguh...artis suara mcm ni patut kita up kan lg guys... |
|
|
|
|
|
|
|
xda sape kesah dekkkkkkkkkkkkkkkke |
|
|
|
|
|
|
|
suka di ni, talented dan comel
dia nak release album dah tu, go support him |
|
|
|
|
|
|
|
amir ni kan..sejenis yang orang kenal siapa amir masdi tapi tak boleh recall apa lagu beliau.tahu dia penyanyi je.. ..nak panggil sendu pun tak sesuai tibaiunta lagi la tidak sebab suara dia kategori boleh go jugak..![](static/image/smiley/default/titter.gif) |
|
|
|
|
|
|
|
Ayang… sedihnya takde komen. Tak laku. Tapi u ada i tau.. |
|
|
|
|
|
|
|
Ni muka budak baik kesukaan cikgu2.
Bertahan ja dalam industri Amir. Mudah2an it'll pay off. Suara ko sedaap. |
|
|
|
|
|
|
| |
|