CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 795|Reply: 8

'Adik-Beradik' Dicekup Berkahlwat Di Hotel Bajet

  [Copy link]
Post time 24-1-2023 06:27 PM | Show all posts |Read mode
Seorang lelaki sanggup berbohong dan mengakui teman wanitanya merupakan adik kandung ketika diperiksa penguat kuasa Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM) di sebuah hotel bajet, di sini pada Ahad.


Ketika pemeriksaan jam 3.30 pagi, lelaki berusia 20-an itu bersama seorang perempuan berada dalam sebuah bilik hotel.


Pengarah JAIM, Datuk Che Sukri Che Mat berkata, pihaknya terpaksa menunggu kira-kira 10 minit sebelum pintu bilik tersebut dibuka individu terbabit.




Dua pegawai penguat kuasa JAIM sedang menyoal siasat pasangan kekasih di sebuah hotel bajet di Melaka pada Ahad.





Menurutnya, selepas diminta menjelaskan situasi berdua-duaan dengan seorang gadis, pemuda itu berkali-kali mendakwa remaja perempuan itu adalah adiknya.


"Tanpa sebarang bukti dan dokumen, mereka akhirnya membuktikan bukan adik-beradik.


"Mereka juga mengaku bermalam di situ untuk berehat," katanya ketika dihubungi pada Selasa.


Jelas beliau, pasangan muda itu antara 10 pasangan kekasih yang ditahan dalam Operasi Cegah Jenayah Syariah sempena Tahun Baharu Cina di kawasan Simpang Ampat dan Rumbia, Alor Gajah.


Tambah beliau, kesemua yang ditahan berusia 19 hingga 56 dan telah dibawa ke pejabat JAIM untuk membantu siasatan mengikut Seksyen 53 Enakmen Kesalahan Syariah Negeri Melaka 1991 kerana bersekediaman.


Ujar beliau, sabit kesalahan boleh didenda tidak lebih RM3,000 atau 24 bulan penjara atau kedua-duanya sekali.


"enahanan ini juga hasil kerjasama daripada orang awam dan ahli Rakan Setiaku JAIM yang menyalurkan maklumat dan membantu kami mengekang aktiviti tidak bermoral di Melaka," katanya.




Sumber: Sinar Harian
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-1-2023 08:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Takkan la tak tau2 lagi jangan duduk hotel budget. Kalau itu pun tak tau harap2 jangan la buat benda2 lain takut 9 bulan kemudian keluar baby free2 je kena jual dekat datin2.

Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 09:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Hotel oyo ke tuu
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 02:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak menipu tu pon agak2lah
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 10:00 AM | Show all posts
Lain kli cri port baik slain dri hotel klau nak buat project.
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 11:27 AM | Show all posts
Tak berbaloi langsung..
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 12:52 PM | Show all posts
iollss penah la kena cekup dengan suami tetiba kat hotel oyo..seb baik la tengah peknen bwak kad nikah sume..pastu tobat la nk stay hotel bajet ni..
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 04:23 PM | Show all posts
lain kali kalau nak mengaku adik beradik, cari pasangan bin binti sama
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-1-2023 04:25 PM | Show all posts
kasihan marhain nak bersenggama...jabatan agama hanya serbu tempat hotel murah aje...org miskin memang akan di diskriminasi oleh system kapitalis
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-2-2023 06:56 PM GMT+8 , Processed in 0.094649 second(s), 31 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list