CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 48799|Reply: 760

Isteri Pertama Jurulatih bola sepak, madu dilapor bergaduh di restoran

  [Copy link]
Post time 23-1-2023 04:55 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by sofea86 at 23-1-2023 04:59 PM



SHAH ALAM: Bekas pemain bola sepak terkenal negara era 80 hingga 90-an dan kini jurulatih, yang menjadi tumpuan selepas berkahwin kali kedua, sekali lagi terpalit dalam kontroversi kerana pergaduhan didakwa membabitkan dua isterinya, semalam.

Difahamkan, isteri pertama dan madunya itu didakwa bergaduh di sebuah restoran di sini, dikatakan kerana perselisihan faham.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Mohd Iqbal Ibrahim ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan lokasi pergaduhan berkenaan di sebuah restoran di sini.

"Kejadian berlaku pada awal pagi dan kedua-dua pihak sudah tampil membuat laporan polis. Kes disiasat mengikut Seksyen 160 Kanun Keseksaan (gaduh gempar) dan Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil (AKK) (Kelakuan tidak senonoh tempat awam)," katanya.

Harian Metro sebelum ini melaporkan seorang bekas jurulatih Liga Super berusia lingkungan 60-an masih lagi laku selepas berkahwin kali kedua dengan wanita berusia 29 tahun.

Sumber : Berita Harian

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-1-2023 04:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku gelak tgk emoticon.
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2023 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Fuhhh

Ingatkan PS dengan IK tadi
Berderauuu

Rupanya madu lain
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2023 04:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Abis liao... Ingat senang bermadu! Korang tak tengok contoh si JAMIL MADU TIGA ke???? Bukan senang wohhhh bermadu.. korang jadi jantan jgn pandai ikut sunnah Nabi.. bila Bab posa, solat sendiri tak cukup! Ni kan nak bermadu! Banyak korang nak kena angkat tanggung dosa oi!!!
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2023 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Jurulatih bola sepak pun kena sondol ke? Team2 bola yg mampu kahwin 2 hanya jdt jer...yg lain sengkek...gaji pun lambat dapat...takkan nak disondol gak.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 23-1-2023 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Dolmat replied at 23-1-2023 04:58 PM
Abis liao... Ingat senang bermadu! Korang tak tengok contoh si JAMIL MADU TIGA ke???? Bukan senang w ...

Ingatkan rileks2 je yg Ni rupanya sama juga ????????..bru je netizen puji2
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2023 04:59 PM | Show all posts
sHAH ALAM: Bekas pemain bola sepak terkenal negara era 80 hingga 90-an dan kini jurulatih, yang menjadi tumpuan selepas berkahwin kali kedua, sekali lagi terpalit dalam kontroversi kerana pergaduhan didakwa membabitkan dua isterinya, semalam.

Difahamkan, isteri pertama dan madunya itu didakwa bergaduh di sebuah restoran di sini, dikatakan kerana perselisihan faham.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Mohd Iqbal Ibrahim ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan lokasi pergaduhan berkenaan di sebuah restoran di sini.

"Kejadian berlaku pada awal pagi dan kedua-dua pihak sudah tampil membuat laporan polis. Kes disiasat mengikut Seksyen 160 Kanun Keseksaan (gaduh gempar) dan Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil (AKK) (Kelakuan tidak senonoh tempat awam)," katanya.



Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Mohd Iqbal Ibrahim mengesahkan kejadian dan lokasi pergaduhan di sebuah restoran di Shah Alam. - NSTP/ARKIB


meriah

Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2023 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Siapa yg cakap aritu si tua itam adil
Pala otak. Kalau dh tua pn sibuk  nak menambah,mg jantan tu sejenis x pakai.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-1-2023 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Ohhh..Zainal abidin tu ke.....perang dunia jugak ek....ingat aman2 ....patutlah masuk bod gospel artis
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2023 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts


Nampak berita ni tadi terus rasa nak gelak
Mana netizen yg kata kenapa tak kecam
Kenapa tak itu ini
Sbb drama belum bermulaa dik non



Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2023 05:02 PM | Show all posts





muka macam ini pun jadi rebutan ..... ape ilmu dia ada



Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2023 05:03 PM | Show all posts
bukan salah ibu mengandung tapi salah takdir ...... boleh?

Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2023 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaha habis la tok jenal bini 1st dah tunjuk taring i sokong bini 1st sbb i bukan penyondol laki org
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2023 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
No wonder malam semlm Famili Duo
Nnyanyi ke laut
Maseaalah
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2023 05:08 PM | Show all posts
Edited by MatDeghem at 23-1-2023 05:11 PM

  










anak nya

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 23-1-2023 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Rogue98 replied at 23-1-2023 05:02 PM
Ohhh..Zainal abidin tu ke.....perang dunia jugak ek....ingat aman2 ....patutlah masuk bod gospel art ...

Kan..ingatkan aman2 je ..netizen puji2 katanya PS x rileks yg ni aman2 je
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-1-2023 05:11 PM | Show all posts
Takde yg rekod ke perang tu

kot kot ade adegan tarik rambut

cili menyili sumbat dlm molot
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2023 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kacukan kenya kan mesti la jadi rebutan

Belum kacukan Congo lagi
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2023 05:13 PM | Show all posts
tagas replied at 23-1-2023 05:11 PM
Takde yg rekod ke perang tu

kot kot ade adegan tarik rambut

"Kejadian berlaku pada awal pagi dan kedua-dua pihak sudah tampil membuat laporan polis. Kes disiasat mengikut Seksyen 160 Kanun Keseksaan (gaduh gempar) dan Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil (AKK) (Kelakuan tidak senonoh tempat awam)," katanya.


meriahhhh sampai ke balai polis  

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 23-1-2023 05:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 23-1-2023 05:11 PM
Kacukan kenya kan mesti la jadi rebutan

Belum kacukan Congo lagi

Hahaha hot gitu walaupun dah senja...eh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-2-2023 08:14 AM GMT+8 , Processed in 0.170623 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list