CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 681|Reply: 6

Jari Hantu Tak Sempurna Angkara Ibu Cuai 3 Hari Tak Buka Sarung Tangan Masa Bayi

[Copy link]
Post time 5-8-2022 09:04 PM | Show all posts |Read mode
Semasa di fasa awal kelahiran, sudah pasti para ibu akan berhati-hati selain menumpukan sepenuh perhatian dalam menjaga bayi mereka.


Malah, pemakaian seperti stoking, sarung tangan dan sebagainya sering menjadi pilihan untuk memberikan keselesaan kepada anak.




Gambar hiasan




Begitu jugalah yang diamalkan oleh ibu kepada wanita ini, namun terjadi pula sedikit kecuaian sehingga mendatangkan kesan sampai ke hari ini.


Menerusi perkongsian Wulan Dira di TikTok,  dia menunjukkan jari tengahnya yang tidak sempurna.


Namun, apa yang mengejutkan adalah keadaan itu rupa-rupanya terjadi akibat pemakaian sarung tangan semasa bayi apabila sarung tangannya tidak dibuka selama tiga hari.




TikTok




Hal itu menyebabkan dia menangis sehingga si ibu mula panik kerana tidak tahu akan puncanya.


Sebaik sarung tangannya dibuka, alangkah terkejut ibunya apabila mendapati jari tengah Wulan sudah terlilit dengan benang sehingga terpaksa menjalani pembedahan.













Menjengah ruangan komen, rata-rata netizen simpati dengan nasib wanita berkenaan. Malah, ramai bersetuju dengan risiko memakaikan sarung tangan pada bayi selain berharap peristiwa ini mampu menjadi iktibar buat para ibu lain.




Sumber: Kisah Dunia
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 6-8-2022 12:30 AM | Show all posts
jap…  mak ko tak mandikan ko ke sepanjang 3 hari tu?
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 03:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Tgk kuku dah boleh agk indon mari
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 03:45 PM | Show all posts
eyansss replied at 6-8-2022 12:30 AM
jap…  mak ko tak mandikan ko ke sepanjang 3 hari tu?

kann!!, terpikir gak
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2022 09:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak kau bongok sgt ke, mandikan kan ko dgn sarung tangan tu terendam je?
Kalau yindon, mesti bodoh. Kalau bodoh, mesti Yindog
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2022 12:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Eh yg ni betul juga rasa terjadi kt ramai org tp tak lah sampai 3 hari tak check tangan.
Baby i dulu jari dia terbelit dengan rambut i. Nasib baik mmg time nak mandi buka mitten n belek tangan anak satu persatu dulu..kalau tak jd gini laa.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2022 04:14 PM | Show all posts
Main lap badan tak mandi gaknya sampai si ibu tak perasan sarung tangan tak berganti dah berhari
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

15-8-2022 08:54 AM GMT+8 , Processed in 0.096547 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list