CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 6333|Reply: 42

Netizen Tak Sabar Nak Tengok Rozita Che Wan Dan Datin Seri Noniswara Berbesan

  [Copy link]
Post time 20-6-2022 04:19 PM | Show all posts |Read mode
Sumber: Instagram Rozita Che Wan


Baru-baru ini, tular video pasangan selebriti sama cantik sama padan iaitu Rozita Che Wan dan Zain Saidin mengadakan majlis persandingan sempena ulang tahun perkahwinan mereka yang ke sepuluh tahun.


Menerusi video dan gambar yang dimuatnaik di majlis itu, kelihatan Che Ta atau nama penuhnya Rozita Che Wan begitu cantik mengenakan busana pengantin jenis songket yang direka oleh Man Kajang.


  



Namun, salah satu foto yang dimuatnaik di Instagram Che Ta telah menarik perhatian ramai netizen. Foto itu memaparkan Che Ta bersama anak sulungnya iaitu Ammar Effendy dan seorang gadis yang tidak dikenali namanya.


Che Ta juga seolah-olah memberi bayangan atau petunjuk bahawa anaknya akan berkahwin tidak lama lagi dengan gadis itu.



Sumber: Instagram Rozita Che Wan






Meninjau ke ruangan komen, seperti biasa warga netizen begitu pantas 'membuat kerja'. Ramai di antara mereka mengatakan bahawa gadis di dalam foto itu ialah Erysha Emyra iaitu anak kepada pelakon Datin Seri Noniswara.


Sumber: Instagram Rozita Che Wan





Amboi, bukan main lagi cantik bakal menantu Che Ta, memang nampak sepadan dengan Ammar. Moga urusan pasangan itu dipermudahkan. Tak sabar nak dengar berita perkahwinan pasangan ini! - CARI


Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 20-6-2022 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak dia ni sambung belajar ke tak? Keje ke tak? Nak kawen tak kisah, tapi klu blh kawen nanti pakai lah duit sendiri.. Jgn harap kan duit mak..
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2022 04:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawa ko dekkkk
carik yang lagi semenggahhhhh
tapi kalau dah minat mr Bean dari kecik
haaa boleh laaa yang tu minus kekayaan berjotaaaa.
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2022 05:16 PM | Show all posts
Hahaha terhibur baca komen di atas..
Terus teringat anak 'sis'..
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2022 05:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Nonis datin seri ke. Laki nombor brp. Dia ni selalu dpt tangkap orka. Artis bbnu leh berguru ngan acik nonis
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2022 06:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak Maria Farida dgn anak Nurul/Ajai
Anak Che Ta dgn anak Nonis
Next?
Tak silap anak Suliza Salam dgn anak Dr Mashitah kan? (tapi yg ni bukan retis. )
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2022 06:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Both anak dpt 9a spm..curlasstt
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2022 07:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Oklah tu sesuai sekufu
Maybe anak Nekta tak sekampung maknya
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 20-6-2022 07:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawa anak noniswara ni muka dia mcm salah satu model alhumaira.
Taktaula kalau iols salah orang tp mmg sama, dia bukan model utama mcm qasrina tu.
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2022 08:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Perawankota replied at 20-6-2022 08:27 AM
Anak dia ni sambung belajar ke tak? Keje ke tak? Nak kawen tak kisah, tapi klu blh kawen nanti pakai ...

Anak dia sibuk trading forex kan skrg.... Belajar habis tak tu tak tahulah.
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2022 08:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Sibuk je ank org bljr habis ke tak.
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2022 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Jujurnya ada sbb allah bg ank jantan he olls bukan dlm kategori kachak.. If not, mmg jual muke merata2 gamaknyer mcm die tyg bodi he olls dolu2 kt obersea..xde ghupe pun tukor2 awek mcm tukor baju.. Yihh!!! Pepoyo naw...
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2022 10:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Gigihya nak bersanding balik
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2022 10:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 20-6-2022 07:52 PM
Lawa anak noniswara ni muka dia mcm salah satu model alhumaira.
Taktaula kalau iols salah orang tp m ...

mcm muka ex anak dato k pun ada.. apa nama budak tu sharifah apa tah.. dulu influncer tp skg dh jd pelakon
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2022 11:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Dh x dgn girl yg gi Maldives tu ke?
Reply

Use magic Report

Post time 20-6-2022 11:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 20-6-2022 07:52 PM
Lawa anak noniswara ni muka dia mcm salah satu model alhumaira.
Taktaula kalau iols salah orang tp m ...

Betul la tu uols. Erysha ni model muslimah. Selalu alhumaira ambil qasqass dgn erysha ni model tudung
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 21-6-2022 03:02 AM From the mobile phone | Show all posts
silampumeja replied at 20-6-2022 08:46 PM
Anak dia sibuk trading forex kan skrg.... Belajar habis tak tu tak tahulah.

Sebab anak dia kan pandai.. Mcm pelik gak tak dgr pon cerita anak dia sambung belajar kat mana2. Sayang lah dpt result power..
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2022 06:14 AM From the mobile phone | Show all posts
bintangct replied at 20-6-2022 10:41 PM
mcm muka ex anak dato k pun ada.. apa nama budak tu sharifah apa tah.. dulu influncer tp skg dh jd ...

Sharifah Rose, dia pun penah jd model Alhumaira gak dulu2.
Masa tu nampak ayu je tp bila jd pelakon alahai biasa2 plak.
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2022 06:23 AM From the mobile phone | Show all posts
ctnorpropa replied at 20-6-2022 11:38 PM
Betul la tu uols. Erysha ni model muslimah. Selalu alhumaira ambil qasqass dgn erysha ni model tud ...

Iols perasan muka dia utk  edisi raya aritu. Selalu qas je la yg byk dia mmg wajah Alhumaira kot.
Cantik Erysha ni yela mak pun mmg lawa, lembut je.
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2022 07:15 AM | Show all posts
TomyamPuteh replied at 20-6-2022 08:50 PM
Sibuk je ank org bljr habis ke tak.

hahaha.
sekarang ni habis belajar penentu kejayaan seseorang di masa hadapan...
ye ke?

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-8-2022 01:00 PM GMT+8 , Processed in 0.091582 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list