CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 1534|Reply: 10

'Bilal Ke Tu? Macam Mana Neelofa Nak Sorok Muka Masa Majlis Akikah Nanti'

[Copy link]
Post time 26-5-2022 05:57 AM | Show all posts |Read mode
Tindakan sebuah akaun TikTok @kadgalericinta memuat naik papan hiasan tertera nama Muhammad Bilal mengundang rasa ingin tahu netizen.


Nama itu sama dengan nama anak pasangan selebriti, Noor Neelofa Mohd Noor dan Muhammad Haris Mohd Ismail yang lahir pada 29 Januari lalu.








Pemilik perniagaan cenderahati, Kad Galeri Cinta, Nurul Nabihah Jaaffar, 38, berkata, dia sendiri tidak dapat mengesahkan sama ada papan hiasan berkenaan ditempah mana-mana individu mahupun oleh pasangan selebriti itu sendiri kerana tempahan tersebut diterimanya secara dalam talian.


“Bagi tempahan tertera nama Muhammad Bilal tersebut yang turut tertulis Majlis Akikah dan Kesyukuran yang bakal diadakan pada Sabtu, 28 Mei nanti. Tempahan diterima pada 15 Mei lalu melalui Instagram dari sebuah pusat tahfiz di Kuala Lumpur.


“Tidak pasti sama ada ia anak pasangan selebriti berkenaan atau hanya kebetulan sahaja namanya sama. Apa yang pasti kami menerima banyak sangat reaksi netizen yang sangat teruja serta ingin tahu sama ada papan hiasan berkenaan benar-benar untuk anak selebriti tersebut,” katanya yang beroperasi di Senawang ketika dihubungi semalam.




Sumber: Utusan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-5-2022 06:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Marketing selagi bolehhhhh...

Btw amboi2 tajuk TT pki cedok ayat Komen jer???
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2022 11:25 AM | Show all posts
amboiii. 5.57am ko dah post pasal jahlop. dpt ilham dlm mimpi ker apa?
subuh baru mula pls lopak kena update dulu terpaling awal
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2022 01:38 PM | Show all posts
alah mampos la sana mak pelahap perhatian ni
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2022 02:10 PM | Show all posts
benda gini pon orang sibuk nk hype... jahlop tumpang glamer sensation anak selagi boleh...
ni je modal yang ade...
esok lusa anak dah besar, orang pon dah tak heran dah..
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2022 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Let the people talk plak ye MO acik ni. Rengsa nya baru beranak sorang. Kalau 9 nanti tak tau lah macam gaya nya. Thread Tasha shila pregant anak ke2 takde ker sis?
Reply

Use magic Report

Post time 26-5-2022 05:06 PM | Show all posts
tapi kad galeri ni selalu propa jer. last year kengkonon reveal date kamal uqasha kawin. padahal acah je untuk content diaorang semata
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2022 09:15 AM | Show all posts
DayangKirana replied at 26-5-2022 02:10 PM
benda gini pon orang sibuk nk hype... jahlop tumpang glamer sensation anak selagi boleh...
ni je mod ...

jah... jah...tengok anzalna tu rilex jer....
hahahaha... tak tercabar ker??
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-5-2022 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau anak jahlop dia xbawak la.anak nya. Majlis je berjalan....
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2022 04:39 PM | Show all posts
Ramai je anak artis vvip lain menayang anak mereka tak ada isu pun dah berlebihan lama2 orang dah malas nak tahu
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2022 06:36 PM | Show all posts
Jangan si bili dipakaikan topeng pulok
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 06:37 AM GMT+8 , Processed in 0.086292 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list