CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 605|Reply: 2

[Tempatan] Package Taubat -- RM20

  [Copy link]
Post time 24-4-2022 06:12 AM | Show all posts |Read mode
Bukit Gantang: Jabatan Agama Islam negeri diminta menyiasat kemunculan laman sosial yang menawarkan pakej taubat dengan bayaran RM20.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama) Datuk Idris Ahmad berkata siasatan itu perlu bagi mengesan mereka yang terbabit dengan pakej berkenaan untuk diambil tindakan.
"Nak bertaubat kena bayar duit ini adalah tidak betul dan jika tidak mempunyai ilmu, kita mudah ditipu orang lain.
"Allah suruh kita mengajar dan belajar jadi orang berilmu kerana dengan adanya ilmu, kita tidak mudah ditipu," katanya pada sidang media pada Majlis Sumbangan Inspirasi Qaseh Ramadan dan Aidilfitri 1443 Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (YaPEIM) kepada 70 anak yatim di Kampung Sungai Petai, Changkat Jering di sini, hari ini.
Beliau diminta mengulas penyebaran iklan di laman media sosial mengenai pakej sesiapa yang ingin bertaubat dikenakan bayaran RM20.


_________________________________________________________________________________

sekarang ni nak scam -- bukan macau scam aje or love scam, or LHDN scam --   taubat pun nak scammed juga -
by right -- yang scammer tu la yang amik taubat scam ni --   
taubat pun nak berpackage ke hulu package ke hilir --- pastu  wajib ma'al ghunnah  ada la yang bengong2 percaya tu -
yang percaya ni jenis mudah ditipoo la tu -
doploh ringgit --- tak cukup nak taubat tu --- patutnya rm2 juta - sbb banyak sangat dosa -
-dex -


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-4-2022 06:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Sijil Indulgences tersenyum sinis, lebih baik akak melahap kek Indulgences Secret Recipe jah, nyum nyum nyum
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2022 08:51 AM | Show all posts
TT baru jumpa password lama ka?

Nick biasa apa dek, guna je lah. btw thread pun dah ada yach
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-8-2022 01:40 AM GMT+8 , Processed in 0.078279 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list