CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 1215|Reply: 21

Jambatan Runtuh, Mayat Tercampak Dalam Sungai

  [Copy link]
Post time 26-1-2022 09:33 AM | Show all posts |Read mode
Cilacap: Satu video tular menunjukkan sebuah jambatan buluh runtuh ketika penduduk setempat bersama pasukan keselamatan membawa beg mayat di Cilacap, Jawa Tengah.


Beg mayat itu mengandungi jenazah seorang lelaki yang dilaporkan mati lemas di sebuah sungai berhampiran jambatan tersebut.


Selepas operasi mencari mayat mangsa selesai, penduduk setempat membantu polis untuk membawa beg mayat tersebut keluar dengan melalui jambatan berkenaan.




Foto: Agensi




Namun, jambatan itu tiba-tiba runtuh menyebabkan beberapa orang termasuk polis dan mayat mangsa terjatuh ke dalam sungai.


Penduduk tempatan memaklumkan, jambatan itu sudah uzur dan tidak dapat menampung bebanan berat.


Bagaimanapun, tiada kecederaan dilaporkan berhubung insiden tersebut dan mayat mangsa lemas berkenaan segera dibawa ke hospital untuk dibedah siasat. -CARI


Sumber: Utusan Online

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-1-2022 11:01 AM | Show all posts
tu dia jambatan dari gambar pun nampak haluus ja. dengan warna reput-reput gitu
memang menunggu masa menyembah bumi
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 11:05 AM | Show all posts
memacam hal.. benda gini pun boleh jadi kat Malaysia juga
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 11:11 AM | Show all posts
kata indon dh kaya raya ekonomi global international no. 1
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah macam drama sinetron, jenazah almarhum terpelanti g terus masuk mixer cement berputar3
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 01:15 PM | Show all posts
dah tau jejambat ghuper itu berbondong lalu.. mendapat la..
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 01:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya jambatan diorang. Gotong royong la buat jambatan. Pokok sumber alam pun dah tentu banyak, brg pertukangan pun kompem ada.
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 01:31 PM | Show all posts
Jambatan pun dah nampak amat uzur mana tak mengundang musibah kalau dah beramai2 macam tu
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-1-2022 01:36 PM | Show all posts
2-3 kali aku baca nama lokasi
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Agaknya jambatan ni kalau sorang je lalu satu masa, ok kot. Tapi, bila dah bertiga atau berempat, memang habisla
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 03:07 PM | Show all posts
adoiii 2 kali mati
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
selipar_hijau replied at 26-1-2022 01:36 PM
2-3 kali aku baca nama lokasi

Gabungan perkataan Cipap Melancap
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 03:38 PM | Show all posts
Meolss tatau nak gelak ke nak bersimpati
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 03:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku terbayang muka friska & trisna...
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 04:32 PM | Show all posts
jln cite ala2 Mastika sgt
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 04:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap mastika kupas dan siasat..apa si mati dah buat masa hidup.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 26-1-2022 04:55 PM | Show all posts
rospinki replied at 26-1-2022 11:11 AM
kata indon dh kaya raya ekonomi global international no. 1

kan, indon unicorn business lebih dari 10 kot..
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 09:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Loh. Dua kali lemas toh ya? (nak cuba2 ckp mcm Friska bini Jusa C)  
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2022 09:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau pentaksub agama mesti ckp jenazah mesti ade buat something mase  hidup
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2022 12:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah la mati lemas. Dah mati pun lemas sekali lagi
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

Forum Hot Topic

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-8-2022 05:35 PM GMT+8 , Processed in 0.404558 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list