CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: mojarean_X

[Politik] Najib buat laporan polis, minta siasat jika wujud persembunyian bukti kes 1MDB dan SRC

  [Copy link]
Post time 28-11-2021 02:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Laaah, mana ada 1mdb Src semua tuuuww. Kan lobaicai cakap itoo sumua pitenahhh
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 10:28 AM | Show all posts
Mana satu sekarang ni?

Awal2 klaim 'derma' tok arab , pastu kata bukan 'derma' pasal kena cukai & lah ni klaim duit songlap pulak

MAcai totok party assobiyyah & pentaksub pok jib yang teramat amat keliru
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
So, indirectly najibun dh mengaku dia bersalah la ye  1 utk ko 5 utk aku.....aku sangkut pun kena ikut
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 01:02 PM | Show all posts
macai takleh terima keyataan duit itu duit derma

najib dari awal lagi konsisten kata duit tu duit derma dari pak arab

maka sahlah duit itu memang duit derma sebab LHDN cukaikan duit tu

macai penghasut cuba kelirukan orang lain

sekarang cuba putar2 kunun2 najib kata duit itu bukan duit derma

hahahha sian kaki fitnah dah terjerut dengan fitnah sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 01:05 PM | Show all posts
Firenzza replied at 28-11-2021 10:29 AM
So, indirectly najibun dh mengaku dia bersalah la ye  1 utk ko 5 utk aku.....aku sang ...

teroknya pemahaman ko
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
sam1528 replied at 28-11-2021 10:28 AM
Mana satu sekarang ni?

Awal2 klaim 'derma' tok arab , pastu kata bukan 'derma' pasal kena cukai & l ...

Biasalah Donald Trump Msia.
If you cant convince them.. confuse them.
Tu pun masih yg ada menjilat walaupun integrity.. mmm ke laut pasifik mariana trench.

Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Ironinya duit ' derma ereb' yg dicanang tu sebenarnya datangnya dr duit pencen mak ayah kita dan duit dana kerajaan utk rakyat yg dirembat oleh jebon.
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Derma Pak Arab konon...
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 02:30 PM | Show all posts
MissYouSayang replied at 28-11-2021 02:11 PM
Ironinya duit ' derma ereb' yg dicanang tu sebenarnya datangnya dr duit pencen mak ayah kita dan dui ...

datang dari duit pencenlah pulak.... nie fitnah terbaru ke....kalau duit yg dirembat, akta mana pulak yg LHDN ikut, mengenakan cukai keatas duit yg dirembat...
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
rashiman replied at 28-11-2021 02:30 PM
datang dari duit pencenlah pulak.... nie fitnah terbaru ke....kalau duit yg dirembat, akta man ...

Pencinta jubo jebon dah mai
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 03:46 PM | Show all posts
Alamak!! Macai totok party assobiyyah & pentaksub pok jib dah bertambah sewel

Lah ni klaim duit tersebut adalah 'derma' dari tok arab pasal LHDN cukaikan duit tersebut

Pulak dah ... sebelum ni diri & geng sundri kata duit tersebut tak boleh dicukaikan pasal ia 'derma' tok arab

Can you make up your mind ...

Sundri dah keliru & nak kelirukan orang lain

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 03:47 PM | Show all posts
ketipongtipah replied at 28-11-2021 01:44 PM
Biasalah Donald Trump Msia.
If you cant convince them.. confuse them.
Tu pun masih yg ada menjilat ...

Pening & bertambah pening ....

Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
sam1528 replied at 28-11-2021 03:46 PM
Alamak!! Macai totok party assobiyyah & pentaksub pok jib dah bertambah sewel

Lah ni klaim duit ter ...

Itu yg pok jib mintak LHDN semak balik cukai tu...dahlah duit derma, dan dikembalikan pulak sebahagian duit derma tu, macam mana Dikira dan ditafsir sehingga dikenakan cukai rm1.6b. i
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 05:13 PM | Show all posts
bila masa pulak bangkem kata duit tu takleh dicukaikan? gila ke sewel?

sebab duit itu sah duit derma ler LHDN cukaikan

maka sah ler duit itu duit derma, bukannya duit songlap dari 1MDB seperti yang korang fitnah

so bila nak minta maaf kat najib?
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 05:14 PM | Show all posts
si sewel sorang tu memang terkenal dengan putar belit statement orang lain

penghasut la katakan

macam la forumer lain tak reti baca

setan la katakan
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 05:24 PM | Show all posts
rashiman replied at 28-11-2021 04:13 PM
Itu yg pok jib mintak LHDN semak balik cukai tu...dahlah duit derma, dan dikembalikan pulak sebaha ...

dorang yang tuduh duit tu duit songlap dari 1mdb

sebab tu bangkem tanya, kalau duit songlap, kenapa LHDN cukaikan duit tu?

ini bererti duit tu memang duit derma ler

graf pon dia tak reti tengok acaner
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 07:15 PM | Show all posts
Edited by sam1528 at 28-11-2021 07:20 PM

Ha ha ha ha ... sekarang macai2 totok party assobiyyah & pentaksub pok jib  klaim 'derma' boleh kena cukai pulak

Sebelom ni gigih dok kata 'derma' tak boleh dicukai

Mamat2 sewel yang bertambah sewel

Habis sekarang , mati2 konfom yang tersebut adalah duit 'derma' lah

Tapi MACC pulak kata macam ni pada 2018:
The Malaysian Anti-Corruption Commission’s (MACC) statement in 2015 confirming the RM2.6 billion “donation” to former Prime Minister (PM) Datuk Seri Mohd Najib Razak was incorrect as the agency’s meeting with US officials later revealed otherwise, said former MACC chief commissioner Tan Sri Abu Kassim Mohamed.

Abu Kassim, who is now  National Centre for Governance, Integrity and Anti-Corruption (GIACC) DG, said the graft buster, as far as he could remember, had “never confirmed that it is final — the RM2.6 billion was a donation”.

.. The following year, Saudi Foreign Minister Adel Ahmed Al-Jubeir had also said that the donation was genuine.

However, the minister has recently stated that the Saudi government did not donate money to Najib.
Aaaaahhhh sudah

Camno pulak ni ....
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 07:31 PM | Show all posts
LHDN dah mintak cukai tu, maksudnya sah le duit tu duit derma dari pak arab

sian..

geng2 DAP yang lain dah move on dah.. sekarang DAP paksa najib bayar cukai 1 bilion tu ler.. tapi sorang macai penghasut ni masih dengan fitnah najib songlap 2.6B duit 1mdb.. dah fitnah tu fitnah ler..
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 07:50 PM | Show all posts
DAP (kapir) boleh ler ubah2 fitnah ikut keadaan semasa

itu hari DAP fitnah najib songlap 2.6B duit 1mdb, para pengikut pon termakan hasutan

sekarang DAP tukar pulak, DAP kata najib kena bayar cukai (maksudnya duit 2.6B tu memang duit derma ler, kalau duit songlap mana boleh kena cukai).. senang2 je DAP ni ubah2 fitnah..

yang kesiannya macai2 dorang ler.. siann
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 08:14 PM | Show all posts
Edited by sam1528 at 28-11-2021 08:16 PM

Pecah perut aku gelak tengok kelentong macai totok party assobiyyh & pentaksub pok jib sorang ni

Alasan terbaru :
LHDN dah mintak cukai tu, maksudnya sah le duit tu duit derma dari pak arab

Fuyoo ... boleh main maksud maksud pulak

Sebelom ni gigih klaim 'derma' tak boleh dicukai

Sekarang pulak klaim kalo dicukai bermakna dana tersebut adalah 'derma' dari tok arab

Tapi tok arab tu sundri kata depa tak derma

Hhhhmmm ... lepas ni mamat sewel ni akan klaim : he just met a married bachelor

Mamat sewel ni getting seweler & seweler

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2022 04:15 PM GMT+8 , Processed in 0.099278 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list