CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: mattzzx

[Pulau Pinang] 'Rumah Sembang Pasemboq Utara V128'

 Close [Copy link]
Post time 20-11-2021 12:54 PM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:17 PM
bukan family man sangat
tapi bila malam tu malas nak layan WA2 gitu
malam matt suka tengok tv da ...

bagusnya matt
waktu mlm betul2 merehatkan diri

ada yg baik dan jujur beberapa kerat je matt
yg lain semua nk glamer

ye la kot masih ada permintaan
klu tak mesti kilang dah stop keluarkan

zura menyampah bila org jual brg tp tentang harga nk kena pm
mmg tak kan zura pm dan tanya.

Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2021 12:57 PM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:19 PM
Buloh inn, macam menarik jer tempat tu...hehehe

tak yah la matt
buloh inn tu sesuai utk jibun je
matt cari resort2 atau chalet lain kt ganu
matt org baik takkan nk masuk buloh inn
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-11-2021 01:06 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 20-11-2021 12:54 PM
bagusnya matt
waktu mlm betul2 merehatkan diri


yelah
malam waktu utk merehatkan diri setelah siang bekerja
esok pagi dah nak kerja semula

bukan saje mereka nak glamer tapi juga untuk jadi juwatan segera
mereka kejarkan duit yg banyak

masih ada permintaan lagi tu
pasal tu masih ada dipasaran

itu lah, kerajaan dah tetapkan setiap barangan dijual mesti dah letak harga
bukannya kena pm pm dulu
itu bukan org betul2 nak berniaga


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-11-2021 01:08 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 20-11-2021 12:57 PM
tak yah la matt
buloh inn tu sesuai utk jibun je
matt cari resort2 atau chalet lain kt ganu

matt dah tahu buluh inn tu kat mana
saje matt nak bergurau dengan zura
tempat itu memang tempat Dia yg paling baik
biar dia berehat lama kat dlaam tu


Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2021 01:29 PM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 01:06 PM
yelah
malam waktu utk merehatkan diri setelah siang bekerja
esok pagi dah nak kerja semula

baguslah mcm tu
esoknya nk keje otak pun fresh

yang menyampahnya dorang jual mahal
bila dah kaya dok show off segala kekayaan

ya kot matt
tp tu la tak tau harga skrg dah brapa
klu dulu2 bwh rm3

peniaga yg tak letak tanda harga patut diboikot
apalah yg susahnya nk tulis harga kt kadbod yg kecik2
klu jenis pm pm zura tak beli
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2021 01:31 PM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 01:08 PM
matt dah tahu buluh inn tu kat mana
saje matt nak bergurau dengan zura
tempat itu memang tempat Di ...

owh tau ek
org yg rompak duit billion2 patut masuk situ
biar mereput kt dlm tu

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-11-2021 01:35 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 20-11-2021 01:29 PM
baguslah mcm tu
esoknya nk keje otak pun fresh

yelah

esok nak guna otak utk menreply noti2 yg banyak tu....hehee

untung yg melampau sangat
show off dan mula berlagak

mereka tidak ikut resmi padi

sekarang memang harga dah mahal
rasanya mesti dah lebih dari Rm10

memang patut boikot
macam terang2 nak menipu pengguna
sama juga yg jenis2 pm tu
jangan dilayan


Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2021 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Acik datang melawat rumah baru Matt

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-11-2021 01:39 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 20-11-2021 01:31 PM
owh tau ek
org yg rompak duit billion2 patut masuk situ
biar mereput kt dlm tu

memang dah lama tahu
masalahnya dia kena masuk atau tidak?
itu persoalannya
nampak perkembangan akhir2 ini macam kes dia boleh lepas
pandai lah lawyer2 dia buat, tambahan kerajaan baru ni


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-11-2021 01:40 PM | Show all posts
acikbrown replied at 20-11-2021 01:36 PM
Acik datang melawat rumah baru Matt

terima kasih acik melawat rumah tak seberapa matt ni
jemput2 masuk jangan malu malu


Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2021 01:45 PM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 01:35 PM
yelah

esok nak guna otak utk menreply noti2 yg banyak tu....hehee

ingatkan nk perah idea utk siapkan keje2 hakiki
rupanya otak tu guna nk mereply noti
apa-apa je la matt
eh jd ke nk apply jd mod
zura nk paw kedit dr matt pulak ni

mmg melampau pun matt
zura ada baca sajat jual bengkung
modal bengkung tak sampai singgit per piece
tp jual berpuluh2 ringgit
mana tak kaya dan beli rumah besar

nti zura tanya peniaga tu klu pegi lotus lg
harap2 tak lebih rm10

betul matt
peniaga jenis pm-pm jgn dilayan
biar stok melambak kt rumah dia
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2021 01:47 PM | Show all posts
acikbrown replied at 20-11-2021 01:36 PM
Acik datang melawat rumah baru Matt

jemput masuk borak2 kt sini
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2021 01:48 PM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 01:39 PM
memang dah lama tahu
masalahnya dia kena masuk atau tidak?
itu persoalannya

ntahla matt
mengikut informer zura akan masuk
wallahuaklam
kita doakan dia masuk
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2021 01:49 PM | Show all posts
esoklah kot bg tacang kt rumah baru ni
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-11-2021 01:53 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 20-11-2021 01:45 PM
ingatkan nk perah idea utk siapkan keje2 hakiki
rupanya otak tu guna nk mereply noti
apa-apa ...


sekali memerah otak untuk menjawap segala noti2 yg masuk tu
alaa bukan susah sangat pun nak jawap noti tu yaa
matt gurau jer

rasanya matt tak jadi lah nak apply mod
matt takut tak dapat menjalankan tugas mod dengan baik
matt tak nak buat kerja secara lepas tangan saje

memang lah jenis instafemes ni dapat untung yg berlipat lipat kali gandanya
walau pun kos dia kecil saje

zura jangan lah macam tu
matt tak nak beli pun
matt cuma terkenang bedak zaman2 dulu sajee


tapi kita memang tak layan
yg masalahnya ramai lagi yg layan dan beli
pasal tu dia orang tak kisah jika segelintir yg tak beli tu




Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-11-2021 01:56 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 20-11-2021 01:48 PM
ntahla matt
mengikut informer zura akan masuk
wallahuaklam

kalau masuk pun rasanya tak lama
kot2 mendapat pengampunan dari pihak istana
sama sama kita tengok keputusan kes dia tu nanti

zura punya informer memang gred A...

Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2021 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:09 PM
terima kasih sha sudi masuk umah tak seberapa matt ni...

matt reply tp sha x dpt notis
agaknya kt umah lama pun matt reply cuma notis xde.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2021 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2021 02:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Tashu replied at 20-11-2021 02:19 PM
matt reply tp sha x dpt notis
agaknya kt umah lama pun matt reply cuma notis xde.

bukan notis tak ada sha.... sebab kalau notis tu dah lebih 30 ke atas .. dia akan jadi dua page or 3 page ke atas macam tu.. nay selalu macam tu notis kena tgok smpai page 5/6
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2021 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
NaylaArisha replied at 20-11-2021 02:38 PM
bukan notis tak ada sha.... sebab kalau notis tu dah lebih 30 ke atas .. dia akan jadi dua page or ...

yeker nay?
tp sha dh check semua notis sejak pagi tadi, mmg xde notis dr umah ni.

mcm nay tu lain la sb notis x terkira banyaknya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-1-2022 04:58 PM GMT+8 , Processed in 0.141800 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list