CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1931|Reply: 8

Pajakan Ladang Sawit, RM7.00/ac/bln..BN Negeri 9

[Copy link]
Post time 13-2-2009 08:13 PM | Show all posts |Read mode
ladang Sawit Milik Yayasan Negeri Sembilan, Di Pondoi, Tampin
di pajak oleh bangsa asing pada kadar RM3.00 seekar sebulan

paling tinggi RM14 seekar sebulan,..

selama 30 tahun

di bawah pimpinan kerajaan UMNO , pembela Melayu

tu contoh kecik jer
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-2-2009 08:15 PM | Show all posts
bior betulll.....

aku nak mintak subsidi anak sawit pun tak dapat.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2009 08:17 PM | Show all posts
Originally posted by manaya at 13-2-2009 08:13 PM
ladang Sawit Milik Yayasan Negeri Sembilan, Di Pondoi, Tampin
di pajak oleh bangsa asing pada kadar RM3.00 seekar sebulan

paling tinggi RM14 seekar sebulan,..

selama 30 tahun

di bawah  ...

OK la tu. Kita masih ada benteng terakhir, UiTM...
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2009 08:21 PM | Show all posts

Reply #3 juwaini's post

hahaha...

tak cuko pelik lagi...

ini pulak...

PERJANJIAN AIR 1961 DAN 1962

   1. Mengikut perjanjian ini, Malaysia perlu membekalkan air mentah kepada Singapura secara berterusan sebanyak 250 juta gelen (250,000,000) sehari pada harga jualan 3sen (RM0.03) bagi setiap 1,000 gelen.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2009 08:23 PM | Show all posts

Balas #1 manaya\ catat

Bukan kat Yayasan ajer...tanah pajakan bawa Kerajaan Negeri terutama zaman Isa Samad memang tak pernah dikaji.....

Melayu hanya punya kuasa tapi bila mentadbir hancusss gadaikan harta kerajaan pada pihak ke-2 pada kadar tak masuk akal ....satu punca Gomen tak berduit di sebabkan pemimpin berakal singkat....
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2009 08:23 PM | Show all posts
lagi...

Interesting to note that Proton originally acquired MV Agusta Spa last year on July 7 2004 for 70 million Euro, and finally sold it for a token sum of 1 Euro (RM4.48).
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 13-2-2009 08:33 PM | Show all posts

Harley-Davidson yang bodoh beli MV Agusta

Originally posted by ikanbilis at 13-2-2009 08:23 PM
lagi...


http://www.mvagusta.net/newsarticle/133/harley-davidson-to-buy-mv-agusta/

[ Last edited by  plamsat at 13-2-2009 08:36 PM ]
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2009 09:51 PM | Show all posts
cuba lah kerajaan PR yg buat pajakan seropa itu....


mau tak tido puak puak kemut kemut buat posting
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-2-2009 10:51 PM | Show all posts
Tu belum lagi perjanjian lebuhraya....dan IPP yg berat sebelah.....
Memang bangang betul BN nih...:@
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 199602 Replies : 3640
Takut kena tembak? Takut kena culik? Takut kena sepak? Tanya Kim Pan-gon Apa Dia Maksudkan Dengan Bahaya – TMJ
YgBenarTakut kena tembak? Takut kena culik? Tak
Views : 29419 Replies : 105
Datin Intan Najwa Mengandung
irveneDatin Intan Najwa Mengandung
Views : 32860 Replies : 91
Update: Ada  yang menjumpai anak lipas dan rambut di dalam makanan yang dibeli di kantin sebaliknya Kiosk Lebih Murah Dan Bersih’ – Pelajar Pertahankan Cikgu Jual Pelbagai Makanan Di Sekolah
YgBenarUpdate: Ada yang menjumpai anak lipas d
Views : 27220 Replies : 51
My Sweet Mobster (2024) – JTBC
heythere123My Sweet Mobster (2024) – JTBC
Views : 20136 Replies : 320
Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
fadz84Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
Views : 38596 Replies : 309
Wan Ahmad Fayhsal digantung enam bulan daripada hadir sidang Dewan Rakyat. Sejurus keputusan penggantungan, semua Ahli Parlimen blok pembangkang bangun membaca doa qunut nazillah
mojarean_XWan Ahmad Fayhsal digantung enam bulan d
Views : 35163 Replies : 25
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92018 Replies : 834
Mari Tepek Gif Picture V.7
tariMari Tepek Gif Picture V.7
Views : 84089 Replies : 3752
Tengku Bib & Tengku Chanela  Jamidah Bercerai??
Burong_HantukTengku Bib & Tengku Chanela Jamidah Ber
Views : 260648 Replies : 299

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

19-7-2024 07:29 PM GMT+8 , Processed in 0.073700 second(s), 35 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list