CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Jejaka#Macho

APe Perassan aNda JikA awek ANda beromen DengaN jANtAN len??

[Copy link]
Post time 30-3-2009 07:45 AM | Show all posts
lelaki ni cakap lain tapi BITCH juga yg di buat bini

pompuan baik tu yg selalu jadik andartu

tak caya tanya bijan...

kat sini pun aku politikan isu seks sonsang nih...
Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2009 02:13 PM | Show all posts
alaaa..bnyak lagi awek cun la bro..cri jer..n tgal jeee
Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2009 05:20 PM | Show all posts
tgal je............................
xbebaloi nak tejun bgunan....
Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2009 05:42 PM | Show all posts
merstilah tinggalkan dia...
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2009 10:29 AM | Show all posts
kalo aku..... jadikan je stok romen.... pastu jgn harap lagi dah nak bmimpi jd isteri... ppuan ni layak jd stok ppuan simpanan jer.....

tapi kalo dia kantoi lagi romen ngan org lain.... suruh je membe ko tu ajak awek dia masuk rumah.... pastu panggil kekawan ramai2 romen je  dia... gatal sangat nak beromen..... :@ :@

P/S : tp jgn lupe ajak aku skali tau.....

[ Last edited by  gunsider at 3-4-2009 10:32 ]
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2009 10:37 AM | Show all posts
Originally posted by gunsider at 3-4-2009 10:29
kalo aku..... jadikan je stok romen.... pastu jgn harap lagi dah nak bmimpi jd isteri... ppuan ni layak jd stok ppuan simpanan jer.....

tapi kalo dia kantoi lagi romen ngan org lain.... suruh  ...


tak penah merasa gangban ramai2 ni
agaknya pompuan tu bslera ke kene gangbang ramai2??
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2009 10:58 AM | Show all posts
ada ke org sanggup..klu aku, sumpah x...
eeeeee geli la kongsi2.....

lelaki bdo je sanggup
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2009 12:45 PM | Show all posts
berjuta lagi awek kat luar tu......takkan nak gaduh pasal pompan kot??
Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2009 12:02 PM | Show all posts
xpyh pk byk... tinggal terus...tak kan nak buat bini kut awek mcm gitu
xpun ajar sikit..romen dia balik puas2..pastu cr awek lain yg baik2 utk buat bini...
Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2009 12:03 PM | Show all posts
Originally posted by b_mckagan at 3-4-2009 10:37


tak penah merasa gangban ramai2 ni
agaknya pompuan tu bslera ke kene gangbang ramai2??




Betoi..betoi..betoi..
Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2009 12:05 PM | Show all posts
Originally posted by gunsider at 3-4-2009 10:29
kalo aku..... jadikan je stok romen.... pastu jgn harap lagi dah nak bmimpi jd isteri... ppuan ni layak jd stok ppuan simpanan jer.....

tapi kalo dia kantoi lagi romen ngan org lain.... suruh  ...





Statment ni lagi betoi2....
Reply

Use magic Report

Post time 4-4-2009 03:04 PM | Show all posts
tak yah terjun bangunan...banyak lagi awek lain...kalau time ni dah pandai tunjuk belang, tinggalkan je.....

banyak lagi pilihan....
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2009 05:08 PM | Show all posts
sula je...dah gatai sgt...hehe:@
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2009 05:33 PM | Show all posts
simpan buat stok geli2...nk jd bini jgn harap...
wat lepaskan gian leh laa..lagipun dh bekas mulut org..eeeeee....
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2009 06:13 PM | Show all posts
tinggalkan dia is da best option..
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2009 03:42 AM | Show all posts
Rakam then upload dlm uTube "My super Ex gf"

tgk ape die comment

[ Last edited by  alphalfa at 9-4-2009 03:51 ]
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2009 04:42 PM | Show all posts
Originally posted by juwaini at 22-12-2008 17:50


Aku dok terpikir ni...

Yang mana lagi bodoh?

Orang yang tanya soalan ni atau lelaki yang awek dia beromen dengan jantan lain tu?



ahahahahahaha...
genius genius.......
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2009 11:23 AM | Show all posts
kalu buku bertemu ruas..........bagusssss.
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2009 11:39 PM | Show all posts
Tinggalkan ajela kalau kau masih virgin tp klau kau pn jenis fu(kable, x dpt jek, hukum karma tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2009 09:55 AM | Show all posts
la...buat apa la nk terjun2 bangunan tu suma...

awek tgh dok sedap2 o yeah oyeah dgn org lain...ko nk nyeksa diri sendiri...

x berbaloi beb...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-5-2022 12:40 PM GMT+8 , Processed in 0.082687 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list