CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 3356|Reply: 7

Nak tanya Sikit Hotel Sekitar VISTANA KL

[Copy link]
Post time 13-10-2008 10:37 AM | Show all posts |Read mode
Siapa tahu hotel sekitar Vistana? yang murah sikit la....
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 13-10-2008 10:47 AM | Show all posts

Balas #1 mie07\ catat

hotel tune pling murah kat kl!!!
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2008 03:17 PM | Show all posts
Hotel Grand Pacific Hotel RM 120 or  2bintang
tel 03-4042 2177

Dynasty Hotel KUala Lumpur  or 4 bintang
Tel : 03-4043 7777

Hotel ni sebelah2 je...

Grand Season Hotel 4 bintang
Tel 03-2697 8888

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2008 04:07 PM | Show all posts
Boleh bitau aku tak hotel apa yang murah2 yang ada di sekitar PWTC.
Aku nak stay kt hotel yg blh aku jalan jer dr hotel tu ke PWTC.
Tolong yer warga KL.. aku nak gi Nov nih..
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2008 03:39 PM | Show all posts
First Business Inn Hotel, semlm RM69nett.
dekat ja ngan Vistana
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2008 10:18 AM | Show all posts
HOTEL PLING MURAH HOTEL BUDGET LER
RM50-80 HOTEL PUTRA MUDA KAT CHOW KIT
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2008 09:02 PM | Show all posts
hotel paling murah sekitar pudu ato sogo ke ada x?... yg leh jln kaki ke lrt x penat sgt dgn beg besar

nak balik kg bln 12 ni tp dpt tiket 6hb 2 mlm kena lepak kl dulu
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2008 09:03 PM | Show all posts
dah tgk2 kat web tp x jumpa lak...
motel ke ok gak... tp yg senang nak ke lrt la coz senang nak ke stesen bas putra nanti
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 11:24 AM GMT+8 , Processed in 0.125554 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list