CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 4321|Reply: 16

Best Friend..

[Copy link]
Post time 10-10-2008 04:22 PM | Show all posts |Read mode
dah lama aku tak lepak sini..
nak letak pic la.. huhuhu.. jgn tak caya derang berdua nie mmg best friend..


[ Last edited by  WeirdLady at 13-10-2008 10:53 AM ]

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-10-2008 05:01 PM | Show all posts

Reply #1 WeirdLady's post

wow ye ke WL nye ke ni?
apa nama dorg..
tepek laa gamba lagiii
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2008 02:03 PM | Show all posts

Reply #1 WeirdLady's post

yam dengan arnab..unik tu..apa aktiviti diorang?hhehe
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2008 06:54 PM | Show all posts

Reply #3 firdaruddin's post

main patuk2 kot.. ekekeke
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2008 11:03 PM | Show all posts

Reply #4 a.ceCCo's post

jgn ayam tu pun main lompat2 ikut member dia,dah la.hehehe
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 13-10-2008 10:36 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 13-10-2008 10:39 AM | Show all posts
Originally posted by ati1402 at 10-10-2008 05:01 PM
wow ye ke WL nye ke ni?
apa nama dorg..
tepek laa gamba lagiii


yep sy punya.. eh.. mak sy punya la.. kat kg..
yg arnab tu nama jojo.. yg ayam tue takde nama.. hehe
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2008 02:14 PM | Show all posts

Reply #7 WeirdLady's post

ayam bertelur, arnab tlg peram...hehe
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 13-10-2008 02:31 PM | Show all posts
actually si jojo nie jahat.. sb tu dia tak dicampurkan dgn arnab2 yg lain..
sbb dia suka geget2 kwn dia tak kira la jantan ke betina ke..
tu dia duk bwh kandang kwn2 dia.. terpaksala dok ngan ayam sekali..
tp dia ada buat lubang.. korek tanah tue.. so dia slalu kua masuk sendiri sukati dia..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 13-10-2008 02:33 PM | Show all posts
satu lagi pangai buruk jojo nie..
kalau ngan bebudak (anak buah aku).. suka benor dia melayan...
siap agah2.. lompat2 kejor mengejor ngan anak buah aku..
pastu yg tensen... masa kejor2 tue mesti dia kencingkan anak buah aku..
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2008 07:05 PM | Show all posts

Reply #10 WeirdLady's post

kencing?camner plak u ek?hehe
Reply

Use magic Report

Post time 13-10-2008 08:46 PM | Show all posts

Reply #9 WeirdLady's post

dgn ayam nih dia tak geget jugak ker??
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-10-2008 11:13 AM | Show all posts
Originally posted by firdaruddin at 13-10-2008 07:05 PM
kencing?camner plak u ek?hehe


dia jantan.. dia pancut la kot.. tau2 je suar anak buah aku basah..
kdg kan kalu tgh kasi makan arnab2 yg kat kandang atas tue... tetiba rasa panas2 je kaki.. rupanya si jojo nie kat bawah tgh kencingkan aku.. tak guna punya arnab...
Reply

Use magic Report

Post time 16-10-2008 06:28 PM | Show all posts

Reply #13 WeirdLady's post

relaks la..dah binatang..mana la dia tau  kat mana nak kencing..bukannya masuk U pun..entah2 ada signboard kat kaki adik mu bertulis,



SILA KENCING DI SINI..

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 17-10-2008 09:23 AM | Show all posts
Originally posted by firdaruddin at 16-10-2008 06:28 PM
relaks la..dah binatang..mana la dia tau  kat mana nak kencing..bukannya masuk U pun..entah2 ada signboard kat kaki adik mu bertulis,



SILA KENCING DI SINI..



bukannya dia tak tau la...
dia tu mmg sewel sket.. suka kencingkan orang..
suka ajak main2 dgn org.. kejor mengejor.. selalu ngan anak buah aku la..
dia lari anak buah aku kejor.. kang dia lompat2 eksen.. pastu anak buah aku lari dia kejor pulak..
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2008 12:16 PM | Show all posts

Reply #15 WeirdLady's post

redha jer la..hehehe
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-10-2009 01:36 PM | Show all posts
ayam tu jangan la sembelih nanti jojo tak ada kawan sian dia
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-7-2024 03:52 PM GMT+8 , Processed in 0.090048 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list