CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 15842|Reply: 106

Siapakah yang layak menggantikan PAK LAH...

[Copy link]
Post time 28-3-2008 10:54 AM | Show all posts |Read mode
Korang rasekan..kalau la sekiranya Pak Lah mengundur diri..siapakah calon yg paling layaka utk memerintah negara kita ni... Siapakah dikalangan menteri kita yang paling SESUAI utk jawatan itewww...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-3-2008 11:02 AM | Show all posts
org kampung aku ler....suami si ahkak pink....
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 11:05 AM | Show all posts
aku kot...
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 11:13 AM | Show all posts
Khairy Jamaluddin
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 11:13 AM | Show all posts
Kah3!  That was a joke.
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 11:15 AM | Show all posts

Reply #4 lionsleepin's post

khairy jambanludin....
Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 28-3-2008 11:17 AM | Show all posts
KJ............kuang kuang....
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 11:19 AM | Show all posts
Najib bukan tak layak jadi PM tapi dia lebih sesuai jadi TPM. sementara khairi plak lebih sesuai jadi tukang MENYALAK jer.....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-3-2008 11:28 AM | Show all posts
Korg ni, tau ke Khairy tu penah menulis utk The Economist.  Tau ke majalah ape??  Sampai korg boleh challenge dia barula korg boleh kutuk dia wey..
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 11:41 AM | Show all posts
rase-rasenyer Tun Dr Mahathir kot.. dia je yang layak mentadbir negara
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 11:42 AM | Show all posts
sejarah akan tercipta sekiranya tun Msuk balik Jadi PM malaysia.. Best tu
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 11:43 AM | Show all posts
ikut hati..aku pun nak TUN M mentadbir balik..tapi rasanyer dia pun tak mo...

Najib - PM
Muhyidin Yasin - TPM...
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 11:54 AM | Show all posts

Balas #9 lionsleepin\ catat

nenek aku pon pnh tulis tuk majalah tu....ko g cari edisi thn 75..
so klu ikut kata ko si K JAMBANludin ni layak...jadi nenek aku berjuta kali lebih layak la...
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 11:54 AM | Show all posts
tak payah ada PM laaaaa....
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 12:06 PM | Show all posts

Reply #9 lionsleepin's post

knapa cam tu skali kalau nak challenge dia.... pemimpin tak semestinya cerdik tapi paling elok pemimpin yg jujur , ikhlas, dan bertanggung jawab.....kalau pemimipin tu jujur dan ikhlas dia boleh lantik ramai penasihat yg cerdik.... kalau ada sebarang penyelewengan... yg di cadangkan oleh penasihat,,,, dia akan perbetulkan dgn kejujuran dia sebelum sesuatu di laksanakan.... Faham2 la
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 12:07 PM | Show all posts
selagi umno jadi PM,,, rosak la negara nie
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-3-2008 12:07 PM | Show all posts
Originally posted by sunfizz at 28-3-2008 11:54 AM
nenek aku pon pnh tulis tuk majalah tu....ko g cari edisi thn 75..
so klu ikut kata ko si K JAMBANludin ni layak...jadi nenek aku berjuta kali lebih layak la...



Bak sini artikel nenek hang tu..
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 12:19 PM | Show all posts

Reply #17 lionsleepin's post

aku pun nak tgk jugak artikel nenek tu
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 12:26 PM | Show all posts

Reply #16 teukujuh's post

x semestinya... sebb bkn semua org umno tu jahat & bukan semua org BA tu baik
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2008 12:47 PM | Show all posts
Originally posted by teukujuh at 28-3-2008 12:06 PM
knapa cam tu skali kalau nak challenge dia.... pemimpin tak semestinya cerdik tapi paling elok pemimpin yg jujur , ikhlas, dan bertanggung jawab.....kalau pemimipin tu jujur dan ikhlas dia boleh  ...


Alhamdulillah kalo semua forumers ckp baik2 camni.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-7-2024 04:07 AM GMT+8 , Processed in 0.059798 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list