CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: blackwise

Kisah Masjid Kristal Terengganu

[Copy link]
Post time 18-3-2008 12:41 AM | Show all posts
aku dgr owg yg buat masjid ni bukan dari golongan muslim,betul ke?tolong konfirmkan citer ni.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-3-2008 12:42 AM | Show all posts
Originally posted by kucing_surender at 18-3-2008 12:41 AM
aku dgr owg yg buat masjid ni bukan dari golongan muslim,betul ke?tolong konfirmkan citer ni.

patrick lim yang buat..................so confirm bukan muslim
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 12:43 AM | Show all posts
Originally posted by kucing_surender at 18-3-2008 12:39 AM
sowi,ado gambo tak sejid keristal nih?aku nak tgk le gak sejauh mane pembaziran pak dolah ni

gambo ada kat page 3......selak2 lah ke belakang
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 12:49 AM | Show all posts
Tengoklah hasil buat masjid tak ikhlas; rompak, tipu rakyat:

http://www.youtube.com/watch?v=5Rmpx0qk-Ks
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 12:52 AM | Show all posts

Reply #141 kucing_surender's post

pembina sejid kristal-patrick lim aka patrick badawi ..alim ulamak kaa?
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 01:00 AM | Show all posts
...bila buat majid guna duit haram, camni lah jadinya....
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 01:03 AM | Show all posts
Originally posted by nazraku at 17-3-2008 22:25
pastu pas ganu buat rusuhan buat malu org ganu je last2 pas jugak menang paling sikit dalam pembangkang

kalau xtau crite,jgn main redah je brader....
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 01:05 AM | Show all posts
Originally posted by Alt-F4 at 29-2-2008 12:42 AM



ada jugak org bongok camni..

ni bukan pasai parti bai.. ni pasal agama..

cyberlembu ni takleh nak beza antara parti dan agama..

adeih kelako ikan kekek nih..owang cakap pasal agama die ginye selit bab parti.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-3-2008 01:08 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 01:10 AM | Show all posts
Originally posted by razhar at 18-3-2008 12:52 AM
pembina sejid kristal-patrick lim aka patrick badawi ..alim ulamak kaa?

dlm u tube ada jelmaan patrick badawi nih..
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 08:10 AM | Show all posts
dlm u tube ada jelmaan patrick badawi nih.....
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 08:11 AM | Show all posts
Originally posted by nik2121 at 16-3-2008 09:26 PM
aida, kita knal ke?



  kenal ke?
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 08:15 AM | Show all posts
aku pegi melawat sehari selepas hari election lepas.Sebelum sampai ke sana kami lalu taman tamadun islam tu..banyak la benda tak siap. dengan simen dan batu-bata tepi jalan.Parking pun tak cukup dan menyusahkan org utk keluar masuk..
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 08:16 AM | Show all posts
Originally posted by nazraku at 17-3-2008 10:24 PM
masa pas memerintah ganu langsung takde perubahan dah la bongok dok cara hal budak2 belajar tutup mrsm semua.pastu emo nak mampos.negeri miskin jugok..lain la pas kelantan bijak dari pas ganu bod ...



yang dok hapuskan tol, hapuskan cukai pintu, bayor hutang tu tak buat apa2 ke? nko ni mimpi ke ape?
kalau setakat bangunan besar2 tapi melayu yang dok meniaga mampus keras, janganlah perasan bagus (ayat ni merujuk pada derih jusoh kat besut khususnya dan terengganu amnya.)
assalamaualakum... yang tutup mrsm tu bukan pas, tapi UMNO... diulangi... UMNO.
SEKIAN TERIMA KASIH

[ Last edited by  aida2121 at 18-3-2008 08:17 AM ]
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 09:07 AM | Show all posts
sepatutnya masjid kristal ni tak boleh dipanggil masjid sebab masjid digunakan untuk sembahyang dan aktiviti-aktiviti yang berkaintan dan tak perlu bayar sesenpun...ia lebih layak dipanggil balai islam atau selainnya.
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 09:14 AM | Show all posts
terengganu ni tunggu bala dari Allah SWT je. banyak sangat menghina Islam.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-3-2008 09:19 AM | Show all posts
kena naik bot  ke gi masjid tu.....?

RM 5 ringgit naik bot tu?

kalo la ada satu family 5 org nak gi masjid tu, kena la bayar tambang 25 ringgit....

fuh nak gi masjid pun kena bayar ke?

tak de jalan alternatif lain ke??

tapi mungkin kerajaan yg memerintah terengganu tu fikir, ia membuka peluang pekerjaan pada pengusaha2 bot kecil dan menambah pendapatan, disamping dpt meningkat kan penggunaan diesel , secara tak langsung pengusaha diesel dan petronas dpt untung......

bla..bla...bla...meningkat kan ekonomi negara....

tapi nak gi masjid kena bayar ??
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 09:21 AM | Show all posts
Originally posted by nazraku at 17-3-2008 10:24 PM
masa pas memerintah ganu langsung takde perubahan dah la bongok dok cara hal budak2 belajar tutup mrsm semua.pastu emo nak mampos.negeri miskin jugok..lain la pas kelantan bijak dari pas ganu bod ...


ko tau ke cite sebenar mrsm tu....??? jgn tangkap muat je boh..!
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 09:23 AM | Show all posts
Originally posted by kirawang at 26-2-2008 11:49 AM To justify keaslian of d story...


i was just about to reply with the same.

over-exaggeration kinda kills it too.
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2008 09:28 AM | Show all posts
cantek sungguh masjid kristal ni....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-9-2022 12:48 PM GMT+8 , Processed in 0.079886 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list