CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 41739|Reply: 227

Ugut Nak Bunuh Diri, Fara Ke Yang Hantar Santau Ke Rumah Shuk?

  [Copy link]
Post time 5-7-2021 10:24 AM | Show all posts |Read mode
Ingatkan sudah tamat dan boleh menarik nafas lega, rupanya rumah tangga Shuk Sahar  dan isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah masih diganggu individu bernama Fara.


Dalam kemas kini terbaru di Instagramnya, Rossa memuat naik video mendakwa ada individu cuba menghantar santau.







Kredit foto: IG



"Ada empat talinya, satu sudah terlepas. Tinggal talinya saja.

"Untuk si pembuat yang buat mcm ni, aku tak tuduh sesiapa. Semoga cepat bertaubat. Jangan buat syirik nak hantar santau ampai rumah bagai!" katanya.




  



Di ruangan komen, rata-rata warganet bagaimanapun mendakwa perbuatan syirik itu dilakukan Fara yang masih membuat onar.






Kredit foto: IG



Malah, sebelum itu Rossa berkongsi tangkap layar perbualan dengan Fara yang mengugut mahu terjun bangunan kediamannya dan menikam diri sendiri kerana Shuk seperti tidak mempedulikan perasaannya yang kesepian.




Kredit foto: IG




Dia juga berkongsi video Fara bergaduh dengan Shuk di dalam kereta dalam keadaan tidak keruan seperti kerasukan mahu mengoyak baju dan memukul diri sendiri.







Kata Rossa, dia sudah memberi izin untuk berkahwin dengan Shuk, tetapi Fara yang tidak dapat menerima keluarga dan anak-anaknya.




Kredit foto: IG





Dah kacau rumah tangga orang, nak bolot semua seorang pula dia. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-7-2021 10:36 AM From the mobile phone | Show all posts
biasanya orang tanam. ni terdampar begitu pelik betul.

Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 10:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku rasa mcm bodohnya pi boh bagi org jumpa.. Biasanya kalau main tuju2 ni.. Depa akan tanam supaya x boleh jumpa.

Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 10:40 AM | Show all posts
Don't stick your **** into crazy.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 10:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Rsa fara nie mental la...shuk xlayan dy buat gitu nk bg shuk bg phatian dkt dy...klu tgk ig kn slalu serra nie buat video msk2 ke pkai tlekung ke....fara pn akn buat pkara cmto buat video msk pkai tlekung dy mcm nk tiru pe yg serra buat
Pasto kn skrng syuk kn busy gn cafe...lps hbis kje kt cafe dy blik umh mkn pe yg serra msk...msti fara mkin hri mkin geram sb syuk xda msa gn dy
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Persoalannya, kenapa Syuk??
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 5-7-2021 10:57 AM From the mobile phone | Show all posts
PinkyPie replied at 5-7-2021 10:54 AM
Persoalannya, kenapa Syuk??

Syuk je yg nk kt die dulu..tambat terus la syuk sis..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantik sgt ke fara? Kalau syuk tu ye la tak boleh nak dikategorikan apa...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-7-2021 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
jd syuk tu xda pn ptus dgn farra ni...pdn muka syuk...
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 11:10 AM | Show all posts
tahniah la dapat skandal psiko.
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 11:11 AM | Show all posts
apa teruk sgt fara ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 11:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Sah2 guna khidmat bomoh temberang sebab bahan santau terdedah gitu
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Acah2 nk terjun. Terjun je la betul2.. hidup pun menyusahkan orang
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Konon seronok ada skandal. Sekali bala yg dapat {:smile
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Utk stopkan benda2 camni.. toksah layan toksah respon.. pandai2 la dia nak hidup.. tak pun report je polis..
Apepun.. padan muka.. sape suruh scandal2
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 11:29 AM | Show all posts
lantak pi lah...ritu biini dia kemain eksen kan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-7-2021 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Zaman 2021 pun masih ada santau santau.hmmm
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 11:33 AM | Show all posts
padan muka nak berskandal bagai
dapat yg psiko
cash!!
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 11:37 AM From the mobile phone | Show all posts
cashhhh on delivery!
ko nak terjun? silakan. harap ekau tegelincir dari balkoni tu
syuk, haaa carik lagi WAP psiko, konon hebat in renjeng, haaa sekali bawak bala ke rumah
ps: anboi nama bini syukkkk. banyak tajwid sungguh
Reply

Use magic Report

Post time 5-7-2021 11:46 AM | Show all posts
cash utk miniknya yg bella 2.0 kah??
biniknya dlu kan eksen amat msa dah berbaik..

takziah ler...

sampai skrg xleh blah syuk kepam yg d rebutnya..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Rambut   dalam roti -kek??? HUMAN hair is in your bread, pizza or pastry!
Truth.8Rambut dalam roti -kek??? HUMAN hair i
Views : 10294 Replies : 7
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 221850 Replies : 3936
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 20807 Replies : 22
Datin Intan Najwa Mengandung
irveneDatin Intan Najwa Mengandung
Views : 34610 Replies : 103
Update: Ada  yang menjumpai anak lipas dan rambut di dalam makanan yang dibeli di kantin sebaliknya Kiosk Lebih Murah Dan Bersih’ – Pelajar Pertahankan Cikgu Jual Pelbagai Makanan Di Sekolah
YgBenarUpdate: Ada yang menjumpai anak lipas d
Views : 28454 Replies : 89
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92271 Replies : 875
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31692 Replies : 216
[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - Jung Eun Ji, Lee Jung Eun, Choi Jin Hyuk
Rahah[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - J
Views : 3787 Replies : 32
Harry-Meghan kantoi lagi
manopHarry-Meghan kantoi lagi
Views : 19223 Replies : 12
Teka kerja apa
TomyamPutehTeka kerja apa
Views : 12573 Replies : 67

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 08:59 AM GMT+8 , Processed in 0.063549 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list