CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 9426|Reply: 71

"Sanggup Berpanas Tunggu Nak Terjah Kami Di Balai" - Isa Khan Warning

  [Copy link]
Post time 27-3-2021 09:58 PM | Show all posts |Read mode
Jika sebelum ini Isa Khan mengamuk dengan pihak media yang dikatakan menuduhnya berbulan madu di Sabah, terbaru dia berterima kasih kepada Polis Diraja Malaysia (PDRM) yang melaksanakan tugas dengan adil dalam meneliti kes itu.





Kredit foto: IG





Dia dan isteri, Nur Risteena Munim yang muncul di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Wangsa Maju pada Jumaat untuk diambil keterangan turut memohon maaf di Instagram kepada PDRM sekiranya timbul salah faham dari pihaknya.

"Alhamdulillah, setelah memberi kerjasama dengan pihak PDRM, semuanya telah selesai dengan baik.

"Saya dan isteri terbukti tidak menyalahgunakan permit yang telah diberikan, di mana saya hanya meluangkan masa bersama isteri di tempat kami menginap setelah selesai urusan kerja," ujarnya.




Kredit foto: IG




Bagaimanapun, Isa kemudian memuat naik video bersama kenyataannya yang menzahirkan kekesalannya terhadap wartawa mStar kerana mengasak mereka bagi mencari bahan berita.


Malah, Isa menegaskan laporan wartawan berkenaan tidak tepat sama sekali dan memberi bayang di gambar terakhir bahawa mereka berada di pihak teraniaya.

















Kredit foto: IG





Posting itu turut dikongsi di Instagram Risteena.




  



Terdahulu, pasangan itu mencetuskan kontroversi selepas memuat naik beberapa foto romantik ketika berada di Semporna, Sabah hingga menimbulkan persoalan bagaimana mereka boleh merentas negeri.


Berani kerana benar, semoga semua pihak puas dengan kenyataan Isa ini. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 27-3-2021 10:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga berambus dari industri secepat mungkin. Wartawan2 jangan lupa gam si kemut jugak ye! Thank you in advance
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Terlepas ka? Puipuipuiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 10:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Shendoonyeh benang akak kemut ni..semua lepaking kat benang JahPurit ke tuu?
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
POYO POYO POYO....gosip jah jauh lagi best walau slow.
....paling best jen jenab
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 10:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu si kemutttttt byk menunjuk sana sini... yg kakak diam je... bila dah dapat boyfriend... wahhhh sama naik cam kemut... memang diorang ni suka perhatian.. x malu ke...
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 10:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh duduk la senyap2 cium kutiak bini ko. Yihhhh
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 10:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Ade org baca ke karangan sampah nih
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 27-3-2021 10:31 PM | Show all posts
Eh, leh gi mam la korang sekeluarga
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 10:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Sampai skarang tak cam rupa risteena itu bagaimana.. tak signifikan nya
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 10:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Susah nak husnuzon g atas urusan kerja
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 10:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Poyo. Da la x femes. Lagu popular haram xde.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 10:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki bini ni tak baca porem kaa..bawak2 la baca porem..ajak kemut sekali
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Taj mshnya wartawan dah x boleh boikot mana2 retis dah je.... dulu kemain korang berlagak raja boikot mana retis yg x pandai jaga perut korang ..skrg diam saja ke
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
mamajawie replied at 27-3-2021 10:07 PM
Shendoonyeh benang akak kemut ni..semua lepaking kat benang JahPurit ke tuu?

benang jah gila banyak..xlarat nak baca..hahaha..bagi la peluang jah nak mendooniaa dihari bersejarah..kata forumer kan wedding of century
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 10:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Style panas baran si isa ni.
Huuu
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 27-3-2021 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga wartawan pakat boikot budak isa ni. Jadilah patung cendana kat situ.
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Series arr.. Kowang ni mmg x diperlukan dlm industri and buleh angkat kaki cpt2.. Mujur skrg bc berita kot intenet.. Kot kne beli paper tah bp sen bazir sbb cter korang jer penuhkan ruangan pojok.. Yuckss.. Sendiri gali lubang kubor.. Pahtu sndiri kelupor.. Pastu playing victim..
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 11:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Xde org kesah pasal korang dua hari ni..org tgh sibuk ngan majlis kawin jah gilang gemilang ni..cantiknye lopak dan pelaminan jabal rahmah dia..sekian dari bukan peminat lopak..
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2021 11:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Poyo gila. Biar reporter dan media boikot derang dua.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-8-2022 10:21 PM GMT+8 , Processed in 0.087074 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list