CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 8156|Reply: 62

[Jenayah] anak dan menantu seksa ibu

  [Copy link]
Post time 14-3-2019 12:06 AM | Show all posts |Read mode


aduyaiiiiiiiii



Ibu di dera oleh anak dan Menantu.

Kejadian berlaku di rumah bernombor 13 Tingkat 12 di Flat Sri Desa Wawasan.

Selama ini Mangsa telah di kurung dan di dera,namun pada hari ini,semasa anak dan menantu keluar,ibu yang malang ini telah meminta tolong dari Jiran tetangga melalui pintu Grill rumah tersebut.

Jiran telah datang membantu dengan memotong kunci grill pintu rumah tersebut dan menelefon IPD Perda,Jabatan Kebajikan Masyarakat dan Ambulan.

Ketiga - tiga suspek telah di tahan dan di bawa ke IPD Perda untuk Siasatan lanjut.

Kredit







Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 14-3-2019 12:07 AM | Show all posts





Reply

Use magic Report

 Author| Post time 14-3-2019 12:08 AM | Show all posts





Reply

Use magic Report

 Author| Post time 14-3-2019 12:12 AM | Show all posts
sat lagi mesti ada yg komen

kalau taknak jaga, antar rumah orang orang tua la



Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 12:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Allahuakbar...menitis air mata...bodohla ko...aku kalo mak aku hidup lagi...semua permintaan dia aku tunaikan ....tak sayang ke mak tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 12:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Kejamnya.. Orang yang dah tiada mak ayah, menangis dan berharap masa dapat diputarkan agar setiap saat dapat berbakti dan curahkan kasih sayang pada mereka.
Mak masih ada pun dia tak bersyukur apatah lagi nak sayang..
Spesis jahat camni elok dikambus dalam lubang hidup2 je. Dasar anak pontianak, menantu hantu!!
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 12:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Bangsa apa ni melayu ke India
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 01:30 AM | Show all posts
sayang seorang ibu. masih cuba nak coverline bila ditanya.



sial punya anak.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-3-2019 01:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Sedihnya. Semoga mak cik ni dapat ketenangan di akhir usia ni.
Semoga anak mak cik eksiden dan cacat. Biar dia rasa bila anak dia pulak seksa dia macam ni atau lagiii teruk.
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 01:37 AM | Show all posts
anak tak mengenang budi..menantu pun sama jahat
sampai hati pukul sampai belubang2 kepala mak tu..
geram nya tgk ..nsb baik mak nye minta tlg jg dah tak tahan
kene dera..
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 06:00 AM | Show all posts
baghal_bortuqal replied at 14-3-2019 01:30 AM
sayang seorang ibu. masih cuba nak coverline bila ditanya.
Pikir nak baca baca ja komen ..
nengok gambar ja pun dah rasa ........

tak sampai hati nengok bideo ..
bila baca .. mak tu masih nak coverline si anak

ades .........

sampai nya lah hati anak buat gtu


Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 06:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Keturunan spesis Maha Firaun ke?
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 06:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Tgk pic kesan kena siksa kat blkg badan tu je dah buat aku sedih
Mmg xsanggup nak klik video, karang aku nangis pepagi ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 06:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa pun bangsa nya..mak tetap mak lah.
Moga anak nya mati kena lenyek dgn lori.
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 06:52 AM | Show all posts
cita camni, jika ibu kasi nyawa sebab lahirkan..
ibu berhak bunuh anak yang menyusahkan hidup tu...
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 07:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Jiran tk slalu mebawang ke dgn jiran sebelah? kecederaan camtu aku rasa lama berlaku.apa org tua tu tk meraung ka kuat2?Camne la jiran bole tk dgr?rumah flat xde tingkap sounds proof pun
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-3-2019 08:04 AM From the mobile phone | Show all posts
x kena telan bumi plak anak anak makcik tu..  kejam nk mampos tp x mampos mampos..  xde perikemanusiaan.. kan bagus org org camni betuko jd najis je..
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 08:18 AM | Show all posts
jika maid Indon macam manalah agaknya dia buat.
Tony Airasia yg asalnya dari selatan India pun mula2 kerja dgn dia memang azab.tapi nasib baiklah ada undang2
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 08:23 AM | Show all posts
kenapa sanggup mendera ibu?
Reply

Use magic Report

Post time 14-3-2019 08:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Bodoh punya anak setan dan menanti sial! Moga kau org merepot dlm neraka.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-11-2022 10:11 AM GMT+8 , Processed in 0.120671 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list