CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 30635|Reply: 80

Menari Ghairah, Video Lucah Lelaki Mirip Ammar Alfian Pula Tersebar

  [Copy link]
Post time 8-10-2018 05:26 PM | Show all posts |Read mode
Pantang artis tengah hot, masa itu jugalah muncul video atau gambar lucah yang didakwa milik mereka.


Banyak dah menjadi mangsa dan kali ini giliran Ammar Alfian.

  



  



  



  



Nama Ammar mula menjadi bualan selepas kejayaan filem Paskal, kini menjadi perhatian kerana video lucahnya tersebar.





Dalam rakaman itu, seorang lelaki yang mirip dengan Ammar dilihat hanya memakai seluar pendek, menari dengan aksi yang mengghairahkan.


">



Maka ramailah yang kecoh!


Namun, sesetengan netizen mengatakan lelaki tersebut bukanlah Ammar, sebaliknya pelanduk dua serupa.


Ramai dah selebriti menjadi mangsa. Apa pun tunggu sahajalan penjelasan dari Ammar sendiri nanti. -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-10-2018 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
dah2 la tu. kesian bini khau
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2018 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
buapakperut replied at 8-10-2018 09:40 AM
dah2 la tu. kesian bini khau

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2018 06:03 PM | Show all posts
lew takdalah sampai bogel pon. choyyyyy. buang masa je
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2018 06:13 PM | Show all posts
kecoh tul netizen
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2018 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Pejalnya bontot..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 8-10-2018 07:37 PM | Show all posts
mesti berdenyut2 kembali sesapa yg pernah kne godek godek dgn ammar
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2018 08:30 PM From the mobile phone | Show all posts
debab76 replied at 8-10-2018 10:03 AM
lew takdalah sampai bogel pon. choyyyyy. buang masa je

Bogel yachhh siap tunjuk nonek hitam .. tapi saiz boleh la dibanggakan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-10-2018 08:36 PM | Show all posts
rasa macam bukan dia.., kakakakaka, sbb ramai mat bangla ala2 rupe gini. kahkah
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2018 08:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok, meollss nk ot jap..tdi usha ig bini si ammar ni awat 1 je gmba deyoollss laki bini??bini jnis obses ngn diri sndri ka??tau la model kak oii..
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2018 09:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Bad boy....
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2018 11:22 PM From the mobile phone | Show all posts
damian_lee replied at 8-10-2018 12:30 PM
Bogel yachhh siap tunjuk nonek hitam .. tapi saiz boleh la dibanggakan

Nok takat spender je dia pun tak heran nok. Ko tak tayah kelentong nampak nonek bagai sbb mmg takde tunjuk pun.
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2018 11:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Meols da tgk. Takdala nalla sgt pon mcm sblm ni. Normal saiz asia sajorkkk!
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2018 06:20 AM From the mobile phone | Show all posts
sundelbolong replied at 8-10-2018 03:22 PM
Nok takat spender je dia pun tak heran nok. Ko tak tayah kelentong nampak nonek bagai sbb mmg takd ...

Helloo pegi buat research yach ... jangan nak melahar jer ... memang sah2 .. kat twitter ada versi tunjuk anuuuu ... koserrr
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2018 06:21 AM From the mobile phone | Show all posts
debab76 replied at 8-10-2018 03:27 PM
Meols da tgk. Takdala nalla sgt pon mcm sblm ni. Normal saiz asia sajorkkk!

OK pada yang melahar meols kata meols buat cite .. debab76 sudah membuktikan
. Yang memang tunjuk nonek .. hahahahaah
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2018 07:28 AM | Show all posts
sudah kawin bangla ni?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-10-2018 08:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Yg video mgu lps dia tnjuk konek.mmg 1st ranking la compare to SK, ZA dan lain2.senak.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2018 08:43 AM | Show all posts
body mantap sgt walaupun berwajah bangla.. pejam mata je lah
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2018 09:41 AM | Show all posts
tatu tu memang permanent ke? bukan sebab berlakon ke apa kan?
tak kena kecam ke heols badan bertatu?
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2018 09:45 AM From the mobile phone | Show all posts
xmynnx replied at 9-10-2018 09:41 AM
tatu tu memang permanent ke? bukan sebab berlakon ke apa kan?
tak kena kecam ke heols badan bertatu ...

Dia ni sjenis yg x kesah kna kecam... video bogel tsebar pun ntah2 dia bangga
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-7-2024 03:39 AM GMT+8 , Processed in 0.075059 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list