CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12
Return to list New
Author: CARI-MAL

Suri Rumah Meringkuk 10 Bulan Dalam Penjara Kerana Nescafe

[Copy link]
Post time 3-10-2018 12:25 PM | Show all posts
Edited by Maideen. at 3-10-2018 12:26 PM
Mr_Beruk replied at 3-10-2018 11:56 AM
Gile sa-puloh bulan kena ponjara.. sian kat dia.. ngape tak potong tangan jadi kudong sa-panjang hay ...

Sunggoh berbeza posting orang beriman dengan yang tidak beriman.
Takbirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...............

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-10-2018 01:24 PM | Show all posts
Maideen. replied at 3-10-2018 12:25 PM
Sunggoh berbeza posting orang beriman dengan yang tidak beriman.
Takbirrrrrrrrrrrrrr ...

Mashallaaa.....

It's a way of life..


Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 03:26 PM | Show all posts
Berita yg dipaparkan tak berapa clear.  Adakah wanita trs keluar melepasi kaunter kashier dn bersahaja melenggang sambil mengendong 7 bungkus nescafe.  atau dia sorokkan bungkusan trs dalam baju, atau bagaimane? Dia tak beratur ke atau keluar di lorong tanpa kashier.  Tapi lorong tak berkashier biasanya berpalang.
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 10:03 PM | Show all posts
siannya 10 bulan tak manja manja dengan anak anak jika ada.
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian gak.. hrp2 dia insaf
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 10:09 PM | Show all posts
Kenapa org msia ramai sgt yg suka mencuri?
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Horang kata minum nescafe pagi pagi senang berak
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 10:27 PM From the mobile phone | Show all posts
fox. replied at 3-10-2018 10:20 PM
Horang kata minum nescafe pagi pagi senang berak

bukan sbb nescafe sistur, tp sebab susu pekat manis ataupun bila dah jd serbuk 3in1 tu... tu je puncanya senang berak... x caya sistur bleh cuba minum teh tarik... esok minum nes tarik... effect nye same je... senang berak
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-10-2018 10:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Kakak tak suka minum manis
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 10:37 PM From the mobile phone | Show all posts
kedaikain replied at 3-10-2018 10:27 PM
bukan sbb nescafe sistur, tp sebab susu pekat manis ataupun bila dah jd serbuk 3in1 tu... tu je pu ...

Ye ke.. aku takut nak minum menatang semua ni satu sbb manis satu lagi aku rasalaa cam berak keras jahh.. rumah aku cuma ade coway jah.. serbuk milo kopi susu 3 in one kopi radix laa dah berabad tak permah naik rumah aku
Reply

Use magic Report

Post time 3-10-2018 10:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 3-10-2018 10:37 PM
Ye ke.. aku takut nak minum menatang semua ni satu sbb manis satu lagi aku rasalaa cam berak keras ...

ye sistur benar, susu pekat manis/condense milk dlm bentuk cecair atau serbuk sgt bhy sistur... sistur tau x menatang tu diperbuat drp minyak kelapa sawit ok... pernah bc kt mana ntah klu yg serbuk tu bleh menyebabkan kerapuhan tulang... wallahua'lam
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2018 05:22 AM From the mobile phone | Show all posts
saviour_09 replied at 3-10-2018 10:22 AM
aku ingat minah ni ada rekod lampau yg berkait la
tu yg kena 10 bulan tu

Biasanya penjenayah curi ni penjara 3-4 bulan je
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2018 07:28 AM From the mobile phone | Show all posts
kedaikain replied at 3-10-2018 10:47 PM
ye sistur benar, susu pekat manis/condense milk dlm bentuk cecair atau serbuk sgt bhy sistur... si ...

Ntah ntah menatang no semua punca org dpt kanser.... aku agak ajelaa.. dah dibuat dr minyak kelapa sawit bukan dibuat dr susu.. adehhh..indon bg anak dia susu pekat manis pd anak depa.. aku tengok cite indon kih kih
Reply

Use magic Report

Post time 4-10-2018 07:41 AM | Show all posts
Curi nescafe sampai berbulan kena meringkuk kat penjara...sgt x berbaloi
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2023 08:07 AM GMT+8 , Processed in 0.090700 second(s), 32 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list