CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 19478|Reply: 76

"Nampak Benda Bonjol" - Lepas Ismail Izzani, Sajat Pula Didakwa 'Parki

  [Copy link]
Post time 30-4-2018 12:59 PM | Show all posts |Read mode
Alamak, baru sahaja reda isu Ismail Izzani tidak sedar muat naik gambar menampakkan 'benjolan' dalam seluarnya, Sajat pula didakwa muat naik gambar 'belanja' aset.


BACA JUGA: "Luar Biasa Parking Tepi" - Pakai Sweatpants, Netizen Kata Ismail Izzani 'Belanja' Aset






Hingga kini, status identiti usahawan kosmetik Nur Sajat Kamaruzzaman masih 'misteri' dan menjadi topik panas di kalangan netizen walaupun telah mendapat campur tangan pihak Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim).

Beberapa hari lalu, Sajat memuat naik sebuah gambar dirinya bergaya di sebelah sebuah kereta di laman Instagramnya.








Bagaimanapun, netizen sememangnya boleh menjadi penyiasat hebat apabila mata tajam mereka dengan cepat menangkap sesuatu yang tidak kena di bahagian bawah pakaian Sajat.

Malah, ramai yang mendakwa 'benjolan' itu merupakan kemaluannya, sekali gus menguatkan lagi tanggapan mereka bahawa Sajat sebenarnya seorang lelaki.


"Nampak sesuatulah, apa yang bonjol kat seluar tu?"
komen netizen.








Berikutan lambakan komen negatif itu, segelintir pihak meminta jasa baik orang ramai untuk 'menjaga tepi kain sendiri'.


Tajamnya mata perempuan






Sementara itu, ada juga pihak mendakwa bentuk yang agak 'tersembul' itu berkemungkinan besar bekas bengkung dipakai jutawan berkenaan.


Bodohlah korang ni, banyak lagi benda lain boleh tengok!


Foto: IG Sajat




Tajam betul mata netizen! Habis setiap inci gambar dimuat naik selebriti ditiliknya! - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-4-2018 01:22 PM | Show all posts
Uish.. dah 3 kali nampak

Hairtu jul ripin, lepas tu mail ezani, lepas tu bro sajat

Apa nak jadi.. apa nak jadi mata aku rosak
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Bengkung ke tu
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 01:29 PM | Show all posts
bengkung  tu

tapi kalau parking melintang apa pasal sampai camtu
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 01:31 PM | Show all posts
tengok kaki da tahu lelaki ke pompuan...
mana ada pompuan kaki bagak mcm tuh... hahahahaha...
biasa kaki pompuan ni halus2 jer...
bang jat oooo bang jat....
berapa saiz kasut tu??? saiz 7 ker 8
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
laksmanabentan replied at 30-4-2018 01:31 PM
tengok kaki da tahu lelaki ke pompuan...
mana ada pompuan kaki bagak mcm tuh... hahahahaha...
bias ...

Size 9 barangkali..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 01:37 PM | Show all posts

kan.... mau gigih kena tempah khas gitu kan...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 01:47 PM | Show all posts
Aku nampak kiri dan kanan. Penis ada dua ke?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-4-2018 01:48 PM | Show all posts
mana gambaunya?

choke me daddy lagi lah nampaknya girl2
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 01:55 PM | Show all posts
ari tu tengok bam jat guna seluar ketat..langsung tak nampak v shape...ala...camel toe...tang nampak u jerr...klau memang perempuan,kan nampak v...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Brg jadian
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 02:12 PM | Show all posts

11 kot? officemate iols jantan tulen pun kaki saiz 6.5 UK.. susah nak cari kasut lelaki saiz kecik cenggitu.. suruh pakai kasut Kiki Lala, heols tak nak
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 02:23 PM | Show all posts
aku rasa tu bengkung dia
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 02:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Bamjat da buang kan.. refer to pic bikini heolls dulu rata jah.bengkung kot yg bulky tu...

Choyyyy yg kata kaki pompan takda yg bagak..I tinggi 168cm n kaki saiz 8/9 yahh..nak wat caner,dicipta begitu..tapi idoklah sado.cuma kaki tak cumil la,mujur I muda so kasut brtutup cam toms n sandal2 dari luar bnyak yg bsar2..law bli pasar malam mmg takdalah..
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
laksmanabentan replied at 30-4-2018 01:37 PM
kan.... mau gigih kena tempah khas gitu kan...

Ada je saiz 9
Tqpi.kaki.lebor cenggitu mmg.rosak.tiap.stillettos yang dia pakai
Kembang setaman..haha
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 02:51 PM From the mobile phone | Show all posts
nishikido replied at 30-4-2018 02:39 PM
Bamjat da buang kan.. refer to pic bikini heolls dulu rata jah.bengkung kot yg bulky tu...

Choyyy ...

Kita sama..hihi
Kasut sukan saiz 9
Kasut tumit saiz 8
Mujur kaki haluih tp mak iols.ckp.kasut cm.kapal masa.skola haha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-4-2018 02:54 PM | Show all posts
bukan die dah buang ke?
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 02:56 PM | Show all posts
Mcm2 la Bang Jat ni.hahahhaha
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 03:08 PM | Show all posts
laksmanabentan replied at 30-4-2018 01:31 PM
tengok kaki da tahu lelaki ke pompuan...
mana ada pompuan kaki bagak mcm tuh... hahahahaha...
bias ...

iols size 9 hokay walaupon pompuan tulen
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2018 03:08 PM From the mobile phone | Show all posts
dewi_rina replied at 30-4-2018 01:22 PM
Uish.. dah 3 kali nampak

Hairtu jul ripin, lepas tu mail ezani, lepas tu bro sajat

Calon seterusnya??
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-12-2022 11:01 AM GMT+8 , Processed in 0.128286 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list