|
* NORAYQAL LOVERS * VOL. IV (QAL SAYS ONLY 3 NOT 4!!! @PG.40#976)
[Copy link]
|
|
Sweetnye... qal ...
Bersungguh2 ucapan qal... cute lah
|
|
|
|
|
|
|
|
budak tau ma....! berlakun atau ikhlas...naluri ibu dapat rasa tau..! itu lalam ada ikhlas atau tifu...
|
|
|
|
|
|
|
|
"Happy Mother's Day Mommy....also Popua and also Tah....I love you so so much....THREE of you....you know...."
|
|
|
|
|
|
|
|
Sambungan komen PS....
wan_norra Imagining kalau i ada cucu and dpt message mcm ni, mmg menitik airmata 28min
rajanoora Yes memang Sebak bila Aunty terima message ini on whatsapp @wan_norra 6min
|
|
|
|
|
|
|
|
xpe..nnt ai buat video dubsmash dgn qal...mintak qal buat ucapan istimewa utk ai...uols mampooo??
|
|
|
|
|
|
|
|
yg tu komen dari mertua cho kan...?
|
This post contains more resources
You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register
x
|
|
|
|
|
|
|
i love 3 of u so so much u know.....u know...u know....not 4 of u okeh..okeh
my god sweet nya dak qal ni
|
|
|
|
|
|
|
|
adoyai....knp hadap sgt nak qal wish kat dia...??? suh la cinta hangguk n anak2 team polo dia wish...tak cukup2 lg...????
dasar perampas.....ppffftffffttttttt
|
|
|
|
|
|
|
|
ooo ye ke, tapi mata ma tgk cam muka ibunyamaknanya muka ibu-ayah dia hampir seiras gak, sejuk la tu
|
|
|
|
|
|
|
|
jelas & terang lagi
|
|
|
|
|
|
|
|
[img]%5Bimg%5D[/img]
noradanish With the owner of @twenty.co restaurant @ezlintwenty @twenty.co , #BollyoneHD #SensasiBollyOneHD #astro 19min
|
|
|
|
|
|
|
|
wahh!!...kerekarlu ada channel youtube ye?....
|
|
|
|
|
|
|
|
iolls create account demi nak upload video2 nora, sebab iolls tahu ada some of us kena autoblock kat ig nora.
|
|
|
|
|
|
|
|
ha'ah...elok jgk tu...thank u for ur kind thoughts....I'm sure fans Nora will appreciate it so much....
|
|
|
|
|
|
|
| |
|