Originally posted by cajAzhari at 27-9-2008 06:09 PM
ahaha...
baru belaja...
sky pm ak aja...
die ckp sian mulan asik duk kene tepekkn utk k0..
mian sky..gurau2
bukan aku sorang jer.. sumer penyewa umah nih dok tepek2 video ekekekek
Some Min's UFO replies
fan : Sungmin oppa is mine !!! Min : I am mine ~ !
fan : Yesterday Kibum oppa kissed Juri onnie in the drama...I had cried because I felt so sad Min : What do you feel sad about ~ !
fan : When will our 13 members + ELF can be together ? I miss it...oppa dont you miss magnae Kyu, do you ? Min : Magnae Kyu ? But I've just seen him ~ ?
fan : Sungmin oppa ! Can you introduce Hyukjae oppa to me like in the song "Good luck"...? Good luck ~^^ Min : You do it directly ~!
beside these, many Robots went out* for our world..
Now .. I have to go out* too..
*'go out' as in 'go out to save the world'
credits to 김희철 싸이월드, translation: wassereis (errors may occur )
P.S: he lists some robot-centric series/films, most seem to be very old though :|
Shindon updated his cyworld too 2008.09.27 08:19 KRN time Welcome!
[the stone says: 'Shindongmaeul']
that's my village('maeul')
credit to 신동싸이월드, translation: wassereis
kg shindong nih ntah betul ker tidak.. atau kebarangkalian nama kampung tuh shindong ekekekeke
[ Last edited by miss_mulan77 at 27-9-2008 06:20 PM ]
baru ada part 1 yg sub nih ek... aku tak leh tgk ler idolshow nih sure nak gelak giler especially time gambo yesung tuh wakakakkaka... yg MC eeteuk nih ada part merapu2 wkakaka.. mase part kena letak tangan kat chest tuh ahahhahaha cam nak amik kesempatan jer ekekekek eeteuk aaaaa aper ler yg berlegar kat dlm kepala dia nih...
jgn la mulan..aku gelak gaban kat sini biler cakap pasal gamba yesung tuh...sian die...mmg muker berubah btol die smalam ..bile orng tu bwk masuk gamba tuh... mmg sian sedey..tp aku nak gelak gak...
wahahahaah...gamba heenim tuh..maut nyer lirik mata...