View: 4054|Reply: 4
|
Sistem "Appointment Booking" PUSPAKOM Tak Mesra
[Copy link]
|
|
Masalah ni di Pusat Pemeriksaan Glenmarie Shah Alam
Hotline 03-55695031 dah la asyik busy memanjang.
SMS ke 012-3467671 pukul 10 pagi pulak dia reply "Your SMS didn't reach 012-3467671 as the phone is switched off ...."
Bila buat aduan online pasal sistem tak mesra, dua minit pun tak lepas, siap 'host time-out".
|
|
|
|
|
|
|
|
p je buat aduan kat BPA nuuuu |
|
|
|
|
|
|
|
Al-Patih posted on 13-2-2013 05:52 AM
Itu SOP meke ......
ape mksd SOP mike?? mmg SOP mike saja nak buat serbis yg tak mesra pengguna atau ape ekk??
care to share?
|
|
|
|
|
|
|
|
genchi posted on 13-2-2013 08:50 AM
ape mksd SOP mike?? mmg SOP mike saja nak buat serbis yg tak mesra pengguna atau ape ekk??
care ...
Kalau meke tu betul2 mesra dengan pengguna ...pertama sekali ...tiada ada timbul pengaduan ...meke ni monopoly business ...apa meka nak kesah....maka tak perlulah ....nak dengar rintiihan pengguna ....banyak lagi pengguna...jadi mana2 syarikat yang monpoly ... business dari kerajaan ...motto meke munkin .."You are nobody, Unless your are somebody"
|
|
|
|
|
|
|
| |
Category: Belia & Informasi
|