assalammualaikum.. sy rubiah ahmad dari ampang.. sy dh pakai produk grolier dh dekat 9tahun dah..since my first son berumur 2years old lg.. first ambil produk grolier nie mmg mahal laa dn sy ambil secara cash sbb my husband taknak hutang katenye..hahaha.. memang laa service die lambatpun..dekat seminggu tunggu tapi mmg sale person tue jnji dpt seminggu.. mase tu mmg sy tak kesah sangat sebab mahalkan..igt macam nak cancel jer..tapi bile dah dapat all the books and one book case tu..sy rase best je..rambang mata..selepas tue sale person tue ader laa call tuk tanye kalau ader sebarang kesulitan..sekali jer laa callpun..lepas tue dia hilang laa.. kali kedua ambil selepas dua tahun sebab ade seseorg call sy miss N and dia mention dia customer service..dia nak periksa if ade something yg sy tak puas ati tentang produk..dia kata nak dtg rumah untuk bagi service dan nk ajar penggunaan semula..mula-mula tue sy tak curiga apa2..so sy benarkan je laa dia datang..nak dijadikan cerita,bila dia dtg rumah..dia offer laa sy buku-buku baru..hahhahaha.. nak marah dah tak bole sebab buku2 tue memang bagus pun..saya beli cash juga laa..my husband pun ikut kan aje..thanks to him laa..kalau tidak sy memang tak dpt nak bayar buku mahal2 macam tue..mmg penghantaran kali kedua nie agak lewat sedikit..lebih dari masa yang dijanjikan..my husbandpun memang marah2 juge laa..dia bayar cash,dia takot kene tipu..but lepas sy call miss N nie..dia minta maaf dan janjikan buku percuma..sy pun tak jadi nak mara laa.. tiga hari lepas itu barang sampai dalam keadaan yang baik..dan miss N nie lain sedikit dari sale person yg lepas..dia selalu call dan tanya if ada sebarang masalah..lame2 naik rimas pun ada..tapi bagus laa dia ada..sy tak segan nak minta tukar buku yg rosak.. sekarang anak saya dah ader 4org and semua anak pun bole pakai benefit yg sama..kali terakhir sy purchased untuk anak sy yg bongsu iaitu disney magic english dan primo,picollo and maximo tahun lepas.. nie kali ke tiga saya update..dan kali nie saya bayar bulan2 laa..sebab my husband taknak keluar duet lagi..lagipun last year we have a lot of financial problems..so i'll have to pay it with my own money.. sale person tue ok laa..miss N nie selalu je call dan tanya sy kalau sy ader sbarang masalah penggunaan..agak bagus juga lah service dia..masa mula2 dulu jer macam lambat sikit.. bila penghantaran lambat nie kadang2 tak boleh blame mereka juga sebab nie kan barang import..mungkin perlukan masa..lagipun merekapun banyak customer lain yg nak kene jaga hati,nak kene call and sebagainya(nie alasan yg selalu miss N bagi)..so kitapun dah tahu beli dari mereke,keluarkan beratus ringgit..kene laa call dan tanya..sale person nie pun manusia juga..mungkin mereke terlupe.. |