CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Bangunan Terbakar: 11 Terjun Dari Tingkat 4

7-3-2014 09:55 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 5965| Komen: 11

Description: Timbalan Pengarah Operasi Jabatan Bomba Dan Penyelamat Selangor, Mohd Sani Harul Berkata Kebakaran Berlaku Kira-Kira Pukul 12.46 Tengah Malam Yang Memusnahkan Hampir 30 Peratus Bangunan Tersebut.

Gambar hiasan



KLANG: Seramai 11 orang yang dipercayai warga asing dilaporkan terjun menyelamatkan diri setelah sebahagian daripada bangunan empat tingkat bersebelahan pasar raya Mydin di sini terbakar tengah malam tadi.

Timbalan Pengarah Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat Selangor, Mohd Sani Harul berkata kebakaran berlaku kira-kira pukul 12.46 tengah malam yang memusnahkan hampir 30 peratus bangunan tersebut.

"Kesemua mangsa dilaporkan tinggal di sebuah hostel dalam bangunan itu," katanya.

Beliau berkata enam jentera dikejarkan ke lokasi kejadian untuk memadam kebakaran yang memusnahkan tingkat bawah dan tingkat satu yang menempatkan antara lain kedai kasut, kedai makan dan kedai gunting rambut.

Punca kejadian belum diketahui.
8

Bagus
6

Marah
7

Terkejut
6

Sedih
7

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (40 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tongkatwaran75 6-3-2014 06:28 PM
Quote AbukRokok 6-3-2014 06:42 PM
semoga mereka 11 org tu mati kejung
Quote ronin 6-3-2014 07:23 PM
Hari ni aku dengar dan lihat bbrp kebakaran......

Rumah 2 tingkat area kat rumah aku tngkat atas terbakar, bukit yg berdekatan taman terbakar, kat UITM Lendu pun dikhabarkan terbakar....
Quote robotech 6-3-2014 07:26 PM
Minta2 takde orang yang mati lepas terjun selamatkan diri.
Quote taikor 6-3-2014 07:40 PM
mydin klang kena suey...
Quote ginatailor 6-3-2014 08:03 PM
ni mydin klang yg dekat stesen bas tu ye

dah lama aku tak pegi situ
Quote ciptaan_Awlah 6-3-2014 08:24 PM
tajuk yg kene jihad
bukan mydin yg kene la
kedai bersebelahan mydin yg kene
Quote rospinki 6-3-2014 08:26 PM
ronin posted on 6-3-2014 07:23 PM
Hari ni aku dengar dan lihat bbrp kebakaran......

Rumah 2 tingkat area kat rumah aku tngkat atas  ...

Ye kan..byk betul kebakaran harini. Kt tmpt aku ni tdi ptg tungu bdak2 blik skul bomba lalu lalang..nino2

Mgu lepas kebakaran kilang pastu lalu tdi kt jambatan tgk mydin tu terbakar..
Quote tongkatwaran75 6-3-2014 08:32 PM
ciptaan_Awlah posted on 6-3-2014 08:24 PM
tajuk yg kene jihad
bukan mydin yg kene la
kedai bersebelahan mydin yg kene

tq..newbie
Last edited by tongkatwaran75 on 6-3-2014 08:36 PM

Quote ronin 6-3-2014 08:47 PM
rospinki posted on 6-3-2014 08:26 PM
Ye kan..byk betul kebakaran harini. Kt tmpt aku ni tdi ptg tungu bdak2 blik skul bomba lalu lalang ...

Kat uitm lendu tu yg trrbakar hutan yg brrdekatan...bbrp hari lepas bukit dekat tol pedas...minggu lalu kat bkt putus...
Quote spiderman80 7-3-2014 12:12 AM
Kat kawasan tu ada China Doll berkeliaran.

Lihat semua komen(11)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

27-2-2024 05:13 AM GMT+8 , Processed in 0.043201 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top