CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Tuntutan Kerja Perlukan Pembedahan Plastik , Dakwa Mereka !

25-2-2014 11:10 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 8596| Komen: 44

Description: Tidak Hairanlah Ada Yang Sanggup Membelanjakan Sehingga Lebih Rm50,000 Untuk Mendapatkan Hidung Yang Lebih Cantik Apabila Hidung Asal ‘Rosak’ Kerana Tercedera Atau Mengalami Masalah Kesihatan.

Kuala Lumpur: Tuntutan kerjaya yang mahukan selebriti sentiasa berwajah cantik walaupun usia semakin meningkat membuatkan kebanyakan daripada mereka berbelanja besar untuk mencantikkan wajah.

Tidak hairanlah ada yang sanggup membelanjakan sehingga lebih RM50,000 untuk mendapatkan hidung yang lebih cantik apabila hidung asal ‘rosak’ kerana tercedera atau mengalami masalah kesihatan.

Temu bual Harian Metro dengan beberapa selebriti yang memang menampakkan perubahan wajah yang ketara berbanding sebelum ini mendapati memang mereka berbelanja besar untuk kelihatan terus cantik, malah lebih menarik atau tampan daripada ketika usia muda.

Penyanyi, Winnie Kok atau Winnie K mengaku terpaksa melakukan pembedahan hidung di Korea dengan kos lebih RM50,000.

Bagaimanapun, katanya, pembedahan itu terpaksa dilakukan selepas hidungnya senget teruk akibat jatuh ketika membuat persembahan di pentas dua tahun lalu.


1

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
10

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (15 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tongkatwaran75 25-2-2014 06:51 AM
25 Februari 2014


Kuala Lumpur: Tuntutan kerjaya yang mahukan selebriti sentiasa berwajah cantik walaupun usia semakin meningkat membuatkan kebanyakan daripada mereka berbelanja besar untuk mencantikkan wajah.

Tidak hairanlah ada yang sanggup membelanjakan sehingga lebih RM50,000 untuk mendapatkan hidung yang lebih cantik apabila hidung asal ‘rosak’ kerana tercedera atau mengalami masalah kesihatan.

Temu bual Harian Metro dengan beberapa selebriti yang memang menampakkan perubahan wajah yang ketara berbanding sebelum ini mendapati memang mereka berbelanja besar untuk kelihatan terus cantik, malah lebih menarik atau tampan daripada ketika usia muda.

Penyanyi, Winnie Kok atau Winnie K mengaku terpaksa melakukan pembedahan hidung di Korea dengan kos lebih RM50,000.

Bagaimanapun, katanya, pembedahan itu terpaksa dilakukan selepas hidungnya senget teruk akibat jatuh ketika membuat persembahan di pentas dua tahun lalu.-mymetro
Quote cherylrihanna 25-2-2014 07:09 AM
budaya mikel jeksen ni
Quote Tok_Batin 25-2-2014 07:12 AM
Penyanyi Ajai kononnya baru buat hidung RM28 K. Alasan 'sinus', tapi wa suspek nak mengurangkan 'suara sengau' beliau.
Quote Tok_Batin 25-2-2014 07:13 AM
http://www.ohbulan.com/ajai-labur-rm28000-bedah-hidung/

Umum pasti kenal dengan komposer terkenal, Ajai atau nama sebenarnya Mohd Faizal Maas, yang pernah dihimpit kontroversi satu ketika dulu mengenai berita penceraiannya.

Terbaru, Ajai bukan saja tampil dengan imej lebih muda dengan badannya yang semakin segak dan bergaya, malah hidungnya yang berubah semakin mancung turut meraih perhatian.

Namun, Ajai tidak menafikan bahawa dia sanggup berhabis duit untuk  membedah hidungnya dengan kos RM28,000 baru-baru ini.

Menurut laporan Kosmo!, Ajai mengaku telah menjalani pembedahan menukar batang hidung tetapi bukan untuk tujuan kecantikan, sebaliknya ia dilakukan kerana masalah sinus yang dihadapi.
Quote nurul_akmar 25-2-2014 07:14 AM
hidung cedera la, sinus la, diet la.. mcm2 reason
Quote alieyrina 25-2-2014 07:15 AM
Kalau yg sora sengau tu boleh alter x..kan sora sengau pun diejek org...
Quote alieyrina 25-2-2014 07:15 AM
--double posted---
Quote Tok_Batin 25-2-2014 07:23 AM
alieyrina posted on 25-2-2014 07:15 AM
Kalau yg sora sengau tu boleh alter x..kan sora sengau pun diejek org...

Aku dengar suara si Ajai tu masih sengau
Quote mziskandar 25-2-2014 07:42 AM
hehe.. sumer cost double???
kepada sesaper yg x berkemampuan, surgeon bagi foc je. (corrective surgery, birth defect, accident (bkn sbb merempit)). income surgeon kt malaysia 30k - 200k per month. nyesal aku x ambik medic.
Quote larikesurga 25-2-2014 08:04 AM
nak tgk muka wini bengkok...
Quote haryatie 25-2-2014 08:16 AM
duit da berlebih le tu..tu psal reper muka..;
atau pun maybe ada org ckp kat dia muka dia hodoh sgt..
Quote cikatilia 25-2-2014 08:29 AM
Tok_Batin posted on 25-2-2014 07:13 AM
http://www.ohbulan.com/ajai-labur-rm28000-bedah-hidung/

Umum pasti kenal dengan komposer terkenal ...

tp sora after bedah xsedap pon


Quote tinker_bell 25-2-2014 08:38 AM
buat kt thai..inject filler bru 1k..
Quote Cik_Eena 25-2-2014 09:09 AM
bersyukur je dengan ape yang ada ni.....
Quote tongkatwaran75 25-2-2014 09:09 AM
Tok_Batin posted on 25-2-2014 07:23 AM
Aku dengar suara si Ajai tu masih sengau

Klu camtu kena tukar idung terus
Tiru struktur idung hafiz AF...
Quote lucky_peace 25-2-2014 10:11 AM
tongkatwaran75 posted on 25-2-2014 09:09 AM
Klu camtu kena tukar idung terus
Tiru struktur idung hafiz AF...

kann... barulah boleh tarik tinggi bagai hah, hahah...
Quote mamapea 25-2-2014 10:34 AM
hidung aku dh terlebih tinggi ni..blh tak aku nak repair hidung bg rendah?
Quote ell768 25-2-2014 10:49 AM
banyak laa kerjaya...kalau dah jenis setnonyeng tu setonyeng jugak..xyah gigih nak surgery bagai lah...tp kat malaysia ni bukan pandang bakat..mmg seme pandang rupa..bakat nan hado jer aku tgk sekor2..
Quote nizam49 25-2-2014 11:06 AM
cantik sbb bedah bt apa....

Lihat semua komen(44)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 09:40 PM GMT+8 , Processed in 0.170414 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top