CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Hot Topic Lihat artikel

Warga Emas Penghidap Kencing Manis Rogol Cucu

10-1-2014 10:50 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 13109| Komen: 52

Description: Kajang: Seorang Warga Emas Mengaku Tidak Bersalah Di Mahkamah Sesyen Di Sini Atas Tuduhan Merogol Cucu Tirinya Yang Berusia 15 Tahun, Minggu Lalu. Tertuduh Yang Berusia 68 Tahun Membuat Pengakuan Itu ...



KAJANG: Seorang warga emas mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini atas tuduhan merogol cucu tirinya yang berusia 15 tahun, minggu lalu.
Tertuduh yang berusia 68 tahun membuat pengakuan itu di selepas jurubahasa membacakan pertuduhan dalam dialek Hokkien di hadapan Hakim Nor Hazani Hamzah.

Mengikut pertuduhan, lelaki itu didakwa merogol mangsa di dalam bilik di sebuah rumah di Sungai Chua, dekat sini, pada jam 8.30 pagi, 3 Januari 2014.

Dakwaan terhadapnya dibuat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 20 tahun dan sebat jika sabit kesalahan.


Timbalan Pendakwa Raya Siaw Chooi Chin tidak menawarkan sebarang jaminan terhadap tertuduh.

Bagaimanapun, peguam Mazhar Abdul Malek memohon mahkamah membenarkan jaminan terhadap anak guamnya dengan alasan tertuduh sudah tua dan mengidap penyakit kencing manis dan darah tinggi.

Mahkamah kemudian membenarkan tertuduh dijamin RM18,000 dengan seorang penjamin serta syarat tambahan tertuduh perlu melapor diri di balai polis berhampiran sebulan sekali dan menyerahkan pasport kepada mahkamah.

Tertuduh juga dilarang mengganggu mangsa sekiranya ingkar wang jaminan akan ditarik balik.

Tarikh sebutan ditetapkan pada 17 Februari ini.


Bagus

Marah
1

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote clarizsa 8-1-2014 04:07 PM
manusia sial... hrp dihukum sebat smpai mampoos... huh

:@
Quote vv2005 8-1-2014 04:09 PM
umur 68 ..masih ada tenaga lagi ..nafsu..nafsu
Quote haryatie 8-1-2014 04:11 PM
knpa ngan org lelaki ni...
x de keje lain ker..itu jerk yg diingat sampai nak mampos...
Quote atai 8-1-2014 04:12 PM
ingat melayu jer kes2 camni..kita serupa 1mesia..
Quote roy3 8-1-2014 04:14 PM
Kencing manis bole naik lg ka??ehe sp doktor cni?
Quote jerukkedondong 8-1-2014 04:18 PM
haiya apek..lagi ada kincin manis sama itu dala tinggi pun mahu logoi lagi  mehhhh.. chee sin...
Quote najib888 8-1-2014 04:34 PM
Hangpa ingat dia ada kincin manih dgn dara tinggi tak dak kxtx ka? :lol
Quote atai 8-1-2014 04:36 PM
eh kalau kencing manis ni anu dia luka kena potong tak?
Quote dragger 8-1-2014 04:42 PM
selagi ada nafsu.. selagi tu anu bole naik maa.. tak kira la ada penyakit ape pun


Quote ringcat 8-1-2014 04:43 PM
apek ni tak ada duit nak simpan mistress macam 90% lelaki Cina Mesia.
Quote solstice 8-1-2014 04:48 PM
Lelaki ni sampai ke tua masih bernafsu
Sbb tu kalau jantan tua sibuk nak kawin jgn pandang sinis

Yg bini2 pon kena aware
Jgn umo dah 50, nafkah seks suami diabaikan
Quote lavajeans 8-1-2014 04:51 PM
solstice posted on 8-1-2014 04:48 PM
Lelaki ni sampai ke tua masih bernafsu
Sbb tu kalau jantan tua sibuk nak kawin jgn pandang sinis

...

pompuan hilang nafsu umur berapa..??

48 ke 49..??



Quote Irwan-Ahmad 8-1-2014 04:52 PM
org punya batang masih sihat ma   takan plak mati pucuk baru kira sihat,    apek ni mmg 'membanggakan'  kaum dia utk bagitau cha ya nun alif masih ada stok yg 'mampu'  ......kah kah kah   
Quote rdzaccess 8-1-2014 04:52 PM
jam 8.30 pagi 3 januari 2014 ... tak gi skola ke budak ni ? orangtua nih dah tak mau dijaga oleh anak dia ... jadi buat aduan supaya lokap dapat jaga dia ... tak yah kluar duit kalau antar ke rumah orang2 tua...
Quote d'zeck 8-1-2014 04:53 PM
cina kebangga pun
ada kes2 keji gini rupanya

Quote solstice 8-1-2014 04:55 PM
lavajeans posted on 8-1-2014 04:51 PM
pompuan hilang nafsu umur berapa..??

48 ke 49..??

Balik tanya bini hang
Malu nak cakap sini

Quote taikor 8-1-2014 05:00 PM
kasi potong jadi eunuch
Quote Bell 8-1-2014 05:05 PM
Kajang tarak china dolls kaa? haiyaaaa.....
Quote Vokuro 8-1-2014 05:09 PM
akak syak ummah sunni wal jamaah maksom ahli sorga bidadari

Lihat semua komen(52)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

26-7-2024 02:17 AM GMT+8 , Processed in 0.051468 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top